XXL Nutrition

Kevin Levrone comeback

idd hij begint op zo'n manier wel een beetje zijn geloofwaardigheid te verliezen.
Met de bench ging hij ook niet voluit bij de eerste 1RM test...
Met de bench moest ik je gelijk geven, maar dit keer was het de bedoeling om niet voluit te gaan ; eerder zijn onderrug wat te laten wennen aan de gewichten. Als je nooit squat en dan ineens je max gaat doen, zit de kans erin dat je meteen afgevoerd mag worden naar het hospitaal (als je al eens een rugblessure gehad hebt zoals Levrone).

eindelijk weer eens verstandige input

Ik had vanacht gedroomd dat Kevin 3e werd op de Olympia :D
Dat visualizeren doe ik ook altijd al.

klopt, jullie hebben allemaal gelijk hij kan er echt niets van, volledig ongeloofwaardig is hij. Zijn fysiek is ook bijna niet verandert sinds het begin van zijn log.

Jullie lijken wel een stel wijven, elke keer aan het zeveren over hoe hij traint, wat hij zegt, wat hij pakt, bla bla bla.

Oren hebben jullie wel maar ogen betwijfel ik
Dit gaat niet over zijn "transformatie" maar over strength training en hoe hij in 6 weken zoveel sterker word. En waar word er gezegd dat hij er niks van kan?:rolleyes:. Of snap je echt niet dat hij een pak sterker was dan hij liet zien bij het testen van zijn 1RM. Dan betwijfel ik of jij wel ogen hebt:rolleyes:.

Met de bench moest ik je gelijk geven, maar dit keer was het de bedoeling om niet voluit te gaan ; eerder zijn onderrug wat te laten wennen aan de gewichten. Als je nooit squat en dan ineens je max gaat doen, zit de kans erin dat je meteen afgevoerd mag worden naar het hospitaal (als je al eens een rugblessure gehad hebt zoals Levrone).
Hoe weet ie dan of hij nu al niet in de buurt van de 500 pounds komt. Als je veilig opwarmt en een propere techniek hebt kan er naar mijn inziens weinig gebeuren.
Het is niet zo dat hij totaal onervaren is. Hij zal toch ook al flink wat back training gedaan hebben de afgelopen tijd...

eindelijk weer eens verstandige input
waar blijft de jouwe?

Epic fail, kijk is bovenaan de pagina :roflol:.

Standaard visualisatietechnieken die echt geen bullshit zijn, maar of hij dit nu moet gaan promoten?

bij mij help het iig wel. maar dat zal wel van persoon tot persoon verschillen.

waar blijven zijn supps?????

mister visualize

morgen naar de gym en hopelijk goed filmke!

Ik ben lid van die mailinglist en kreeg nu een mailtje dat ik dat T-shirt kon kopen met visualize:roflol:

Hij moet ook zijn brood verdienen.

I don't train to fail:D

Heerlijke opmerkingen heeft ie soms.

Volgens mij kan hij nu al 500 lbs squatten. Gezien zijn legpress ook.

wat een strikte uitvoering. mooi!

Terug
Naar boven