Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die gast heeft serieus de beste genen op heel de wereld.
Iig als ik die verhalen moet geloven dat hij zelfs in zijn top niet eens serieus trainde en alleen in zijn prep voor de olympia een paar maanden knalde en daarna compleet off ging en niks deed.
Hopelijk is het nu voor het eggie en staat hij straks op de olympia, zou super bruut zijn!

Levrone zal naar mijn mening deze comeback alleen maken als hij het gevoel heeft op zijn oude niveau te kunnen komen of zeer dicht daarbij.
Daarnaast om terug te komen over zijn benen en knieën, hij heeft scans van zijn knieën laten maken en de arts zei dat hij knieën van een 25jarige had.
Dus ik denk dat het wel goed komt welke plaats weet ik niet.
Dat denk ik ook.is volgens mij een publiciteitsstunt doordat kai mss niet meedoet.
zullen hem vast een aardige cent een een plaatst in top 10 beloofd hebben
Zal zeker in shape komen, maar ik zie hem echt niet opboksen tegen de top 5,Dat denk ik ook.
Alsnog super chill als hij het podium op gaat en ik denk dat hij het dankzij zijn sicke genetics nog goed gaat doen ook.
Klopt. Maar als hij 10e wordt op zijn leeftijd tussen de top van de wereld is dat toch al sick?Zal zeker in shape komen, maar ik zie hem echt niet opboksen tegen de top 5,
Mss zelf niet tegen de top 10
+1Klopt. Maar als hij 10e wordt op zijn leeftijd tussen de top van de wereld is dat toch al sick?
Ik verwacht een brute borst, schouders en armen met een mindere waist en slechte benen, vanwege ouderdom gewoon.