XXL Nutrition

Kevin Levrone updates topic

Heeft hij volgens mij al gehad

Die gast heeft serieus de beste genen op heel de wereld.
Iig als ik die verhalen moet geloven dat hij zelfs in zijn top niet eens serieus trainde en alleen in zijn prep voor de olympia een paar maanden knalde en daarna compleet off ging en niks deed.

Hopelijk is het nu voor het eggie en staat hij straks op de olympia, zou super bruut zijn!

Die gast heeft serieus de beste genen op heel de wereld.
Iig als ik die verhalen moet geloven dat hij zelfs in zijn top niet eens serieus trainde en alleen in zijn prep voor de olympia een paar maanden knalde en daarna compleet off ging en niks deed.

Hopelijk is het nu voor het eggie en staat hij straks op de olympia, zou super bruut zijn!

Klopt, dit zei hij zelf in zijn video Maryland Muscle Machine :)

Ligt wel iets genuanceerder dat verhaal.
Het hele jaar zwaar trainen en gebruiken belastte zijn lichaam te veel. Meerdere hernia's en nog meer.
Plus had een liefde voor muziek.
Hij gebruikte die 5 maanden rust gewoon om te herstellen zich weer op te laden. Maar dat deed ie pas vanaf 1999 ofzo. Dus de laatst paar jaar van zijn carriere.
Blijft mijn favoriete fysiek houden. Mooi om te zien op zijn leeftijd toch weer in een hele goede shape kan komen.

Zijn redenatie was dat hij liever 5/6 maanden lang 100% geeft, dan dat hij year round alles maar half/half doet.

Zieke genetics, bij sommige mensen op dit forum lijkt alles door middelen te komen, genen is in mijn optiek alles.

Levrone altijd al een grote inspiratie geweest maar zelf zou ik er geen woord aan vuil durven maken wat hij dit jaar '16 olympia gaat brengen. Hoe hij nu vooruitgaat ziet er netjes uit, maar September is snel en dan nog niet over zijn nieuwe flexible diet gesproken. who knows?

Kevin Levrone is bad-ass, en ik ben zeer benieuwd naar zijn comeback.

Persoonlijk vind ik Shawn Ray de beste ooit, beter dan Levrone ook.

Benen word volgens mij en anderen een probleem voor Kev. Kan hij uberhaubt zwaar genoeg gaan op de benen @50 jaar....

Levrone zal naar mijn mening deze comeback alleen maken als hij het gevoel heeft op zijn oude niveau te kunnen komen of zeer dicht daarbij.
Daarnaast om terug te komen over zijn benen en knieën, hij heeft scans van zijn knieën laten maken en de arts zei dat hij knieën van een 25jarige had.
Dus ik denk dat het wel goed komt welke plaats weet ik niet.

Toevallig Kevin ontmoet toen ik onderweg was van Body Power naar het vliegveld afgelopen weekend. Ik heb hem 2x gevraagd over zijn comeback maar 2x ontwijkend antwoord met wissel naar ander onderwerp. Kreeg dus helaas niks uit hem los. Verder was ik wel vereerd, hij kwam naar mij toe vragend voor een foto haha. Hieronder het resultaat.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Levrone zal naar mijn mening deze comeback alleen maken als hij het gevoel heeft op zijn oude niveau te kunnen komen of zeer dicht daarbij.
Daarnaast om terug te komen over zijn benen en knieën, hij heeft scans van zijn knieën laten maken en de arts zei dat hij knieën van een 25jarige had.
Dus ik denk dat het wel goed komt welke plaats weet ik niet.

Die komt niet dicht terug bij zijn oude niveau echt niet. Kan ook gewoon niet op die leeftijd. Wel leuk dat hij dit doet overigens. Respect daarvoor.

is volgens mij een publiciteitsstunt doordat kai mss niet meedoet.
zullen hem vast een aardige cent een een plaatst in top 10 beloofd hebben

is volgens mij een publiciteitsstunt doordat kai mss niet meedoet.
zullen hem vast een aardige cent een een plaatst in top 10 beloofd hebben
Dat denk ik ook.
Alsnog super chill als hij het podium op gaat en ik denk dat hij het dankzij zijn sicke genetics nog goed gaat doen ook.

Shabammmmm!!!!

Dat denk ik ook.
Alsnog super chill als hij het podium op gaat en ik denk dat hij het dankzij zijn sicke genetics nog goed gaat doen ook.
Zal zeker in shape komen, maar ik zie hem echt niet opboksen tegen de top 5,
Mss zelf niet tegen de top 10

Zal zeker in shape komen, maar ik zie hem echt niet opboksen tegen de top 5,
Mss zelf niet tegen de top 10
Klopt. Maar als hij 10e wordt op zijn leeftijd tussen de top van de wereld is dat toch al sick?

Ik verwacht een brute borst, schouders en armen met een mindere waist en slechte benen, vanwege ouderdom gewoon.

Leeftijd maakt met zijn genen weinig uit in mijn opinie, Dexter Jackson is ook bijna 47, Kai greene is ook al in de veertig. Ik denk dat hij het wel goed gaat doen.

Terug
Naar boven