AndroidHealthClinic

Kevin Levrone updates topic

Normaal gezien zou er een interview zijn met Kevin, maar er is iets raars aan de hand tussen RxMuscle en MD.

kevin wil phil verslaan? hahaha wat een grapjas.
Kevin staat momenteel rood op de rekening en is veel mensen geld schuldig, dus tja dan zou ik ook zulke verhalen verzinnen om geld te verdienen.

Laatst bewerkt:
ben benieuwd hoe die er bij komt te staan, hoop dat ie hoog eindigt...

of ie t nou voor de aandacht doet of voor t geld, iedere bodybuilder staat daar om zn zakken te vullen... en geef ze eens ongelijk...

Laatst bewerkt:
Waar zeggen ze dat Kevin int rood staat?

Snap het inderdaad ook niet. Weet niet zeker of hij de video helemaal gezien heeft. Er wordt juist gezegd dat Kevin goed geld verdient met zijn supplementenlijn. Hij heeft 4k per maand betaald gekregen om niet te praten met Palumbo en z'n makker.

Laatst bewerkt:
Snap het inderdaad ook niet. Weet niet zeker of hij de video helemaal gezien heeft. Er wordt juist gezegd dat Kevin goed geld verdiend met zijn supplementenlijn. Hij heeft 4k per maand betaald gekregen om niet te praten met Palumbo en z'n makker.

Idd .

Kevin heeft het geld niet nodig zeggen ze ook nog.

De kerel die Kevin betaald die zit wel in slechte financiele papieren,vandaar zn verwarring wrs :)

In het kort: De mannen van Muscular Development en Levrone discussiëren of hoe Kevin's fysiek uit z'n beste jaren het zou doen in deze huidige olympia tijd. Verder veel waardering voor Levrone's comeback. Kevin geeft aan dit te doen o.a. als eerbetoon voor de BB'ers van de jaren 90.

Er is idd al heel lang een vete tussen rxmuscle en MD. Steve Blachman wordt ook altijd belachelijk gemaakt door zijn ex werknemers dave palumbo en john romano die na hun ontslag daar dus begonnen zijn met rxmuscle.

Levrone groeit echt als een malle. Zou nu 500 pound squats doen voor 20 reps...

Er is idd al heel lang een vete tussen rxmuscle en MD. Steve Blachman wordt ook altijd belachelijk gemaakt door zijn ex werknemers dave palumbo en john romano die na hun ontslag daar dus begonnen zijn met rxmuscle.

Levrone groeit echt als een malle. Zou nu 500 pound squats doen voor 20 reps...
500 pnd for 20reps nice. Roids doen goed hun werk :D

Iemand een fullbody pic hoe hij er nu bij staat? Of is die er geen?

kevin wil phil verslaan? hahaha wat een grapjas.
Kevin staat momenteel rood op de rekening en is veel mensen geld schuldig, dus tja dan zou ik ook zulke verhalen verzinnen om geld te verdienen.

Als sportman wil je als eerste eindigen, dus dat Kevin Phil wil verslaan is natuurlijk niet zo vreemd. Wat ik wel vreemd vind is dat jij zoveel weet over Kevin's financiële situatie. Heb je zijn pincode soms?

Als sportman wil je als eerste eindigen, dus dat Kevin Phil wil verslaan is natuurlijk niet zo vreemd. Wat ik wel vreemd vind is dat jij zoveel weet over Kevin's financiële situatie. Heb je zijn pincode soms?

Denk eerder dat hij het clipje op youtube verkeerd begrepen heeft. Het is Kevin zn sponsor die geld schuldig is.

Kan zo iemand gelijk meedoen met de Olympia?
Moet hij zich niet ergens eerst plaatsen qua punten ofzo?

Bedoel leuk en aardig dat je 10-15 jaar geleden meedeed, maar waarom zou je dan nu gelijk mee mogen doen.

Daarnaast denk ik dat het de grootste tegenvaller van de eeuw gaat zijn, maar dat ter zijde.

Terug
Naar boven