Gamemaniak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kevin wil phil verslaan? hahaha wat een grapjas.
Kevin staat momenteel rood op de rekening en is veel mensen geld schuldig, dus tja dan zou ik ook zulke verhalen verzinnen om geld te verdienen.
Snap het inderdaad ook niet. Weet niet zeker of hij de video helemaal gezien heeft. Er wordt juist gezegd dat Kevin goed geld verdiend met zijn supplementenlijn. Hij heeft 4k per maand betaald gekregen om niet te praten met Palumbo en z'n makker.

500 pnd for 20reps nice. Roids doen goed hun werkEr is idd al heel lang een vete tussen rxmuscle en MD. Steve Blachman wordt ook altijd belachelijk gemaakt door zijn ex werknemers dave palumbo en john romano die na hun ontslag daar dus begonnen zijn met rxmuscle.
Levrone groeit echt als een malle. Zou nu 500 pound squats doen voor 20 reps...

Iemand een fullbody pic hoe hij er nu bij staat? Of is die er geen?
Hahah pcies
kevin wil phil verslaan? hahaha wat een grapjas.
Kevin staat momenteel rood op de rekening en is veel mensen geld schuldig, dus tja dan zou ik ook zulke verhalen verzinnen om geld te verdienen.
Als sportman wil je als eerste eindigen, dus dat Kevin Phil wil verslaan is natuurlijk niet zo vreemd. Wat ik wel vreemd vind is dat jij zoveel weet over Kevin's financiële situatie. Heb je zijn pincode soms?