AndroidHealthClinic

Kevin Levrone updates topic

Zie net een foto met berry de mey samen.
Kevin is echt klein man nooit dat hij mee gaat doen, zie berry de mey zn insta

Zie net een foto met berry de mey samen.
Kevin is echt klein man nooit dat hij mee gaat doen, zie berry de mey zn insta

Berry post in alle waarschijnlijkheid een foto van maanden terug. Kevin op die foto is even groot naar mijn mening als hier met mij wat alweer een tijdje terug is: http://tinyurl.com/zqwv4j9 . Op de Berry foto staat Levrone bij een stand van zijn eigen supplementen lijn. Ik denk niet dat hij met deze voorbereiding op een beurs gaat staan. Denk je ook niet Sven? Naja, we zien het wel over 3weken :P.

das een foto van de arnold classic europe van 2015 btw

Berry post in alle waarschijnlijkheid een foto van maanden terug. Kevin op die foto is even groot naar mijn mening als hier met mij wat alweer een tijdje terug is: http://tinyurl.com/zqwv4j9 . Op de Berry foto staat Levrone bij een stand van zijn eigen supplementen lijn. Ik denk niet dat hij met deze voorbereiding op een beurs gaat staan. Denk je ook niet Sven? Naja, we zien het wel over 3weken :P.

Ja zou inderdaad kunnen man, vond het al bizar haha.
Desalniettemin zou het me niet verbazen als hij toch nog afhaakt.

Ja zou inderdaad kunnen man, vond het al bizar haha.
Desalniettemin zou het me niet verbazen als hij toch nog afhaakt.
Hij kan niet afhaken dat besef je zelf toch ook deze keer?
Waarom zou hij al die gear gebruiken en dieten om dan af te zeggen beetje onlogisch

Op basis van zijn naam lijkt top 6 vrijwel gegarandeerd.

Zoals Palumbo terecht aanhaalt, zal het verder vooral afhangen van zijn benen. In zijn laatste deelnames waren die niet best. Als hij die dit keer wel in orde krijgt, zoals het geval lijkt te zijn met de rest van zijn fysiek, gaat hij meedoen om de winst!

Op basis van zijn naam lijkt top 6 vrijwel gegarandeerd.

Zoals Palumbo terecht aanhaalt, zal het verder vooral afhangen van zijn benen. In zijn laatste deelnames waren die niet best. Als hij die dit keer wel in orde krijgt, zoals het geval lijkt te zijn met de rest van zijn fysiek, gaat hij meedoen om de winst!
:roflol:

Shabaaaaammmmmmm!

ik ga me ballen uit me broek lachen als hij de top 3 niet eens haalt

Terug
Naar boven