Fitness Seller

Kevin Levrone updates topic

En niet vergeten dat de basis er al was, t'is niet omdat je 13 jaar stopt op top niveau dat je al je spieren kwijt bent, volume neemt af dat wel maar spieren zelf zou ik nog niet durven zeggen.

Levrone was wel effectief al zijn spieren kwijt toen ie helemaal stopte met trainen. Dus dat was de periode na z'n acteerprobeerseltjes.
Wel heeft ie de voorbije 7 jaar regelmatig een transformation, check youtube, gedaan en is hij heus de voorbije jaren wel buff geweest. Dus dat gedoe dat ie 13 jaar niet heeft getraind slaat ook nergens op.

Levrone was wel effectief al zijn spieren kwijt toen ie helemaal stopte met trainen. Dus dat was de periode na z'n acteerprobeerseltjes.
Wel heeft ie de voorbije 7 jaar regelmatig een transformation, check youtube, gedaan en is hij heus de voorbije jaren wel buff geweest. Dus dat gedoe dat ie 13 jaar niet heeft getraind slaat ook nergens op.
Zonder te trainen toen dan filmpje in zen string had hij nog een beter fysiek dan de meeste bovenlichaam toch :P

En dan die foto van Phil ernaast... ook al was het blijkbaar een foto van vorig jaar :P

Bye bye kevin... Maar heul knap uiteraard, maar winnen, no waiiiiii

En dan die foto van Phil ernaast... ook al was het blijkbaar een foto van vorig jaar :P

Bye bye kevin... Maar heul knap uiteraard, maar winnen, no waiiiiii

Winnen zie ik ook niet gebeuren ookal zou ik het wel willen :)

Maar fotos van jaren terug posten en dan beweren dat ze van nu zijn vind ik echt dwaas. dat is eerder iets dat mentaal zwakbegaafden zouden doen denk ik.

Dit wordt toch wel interessant :D

29 inch op 250 lbs? Freak.

Dat hij op 52 jarige leeftijd zo kan terugkomen laat o.a. zien hoe geavanceerd dope is momenteel.

• Like
Waarderingen: vntl
Dat hij op 52 jarige leeftijd zo kan terugkomen laat o.a. zien hoe geavanceerd dope is momenteel.

Ik betwijfel dat z'n kuur veel gaat verschillen met de jaren 90.
Overigens is z'n waist zelfs een pak dunner dan dexter j.
Gaat wel wat geven qua illusie.

There’s no such thing as muscle memory – it’s motor pattern memory.
- Charlie Weingroff

- Hij zal best goede genetics hebben en een basis hebben gehad maar als je denkt dat het terugkomen op die leeftijd en in huidige shape vooral daaraan ligt ben je iets te veel fan.

Terug
Naar boven