Fitness Seller

Kickboksen in Diemen

FalsePositive

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Binnenkort wil ik gaan beginnen met kickboksen en ik vroeg me af wat goede sportscholen zijn in de omgeving van Diemen.
SanMac Sports zit het meest dichtbij. Heeft iemand hier ervaring met deze sportschool? En is 39 administratiekosten marktconform? (Lijkt me aardig prijzig.)

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
veel gyms hebben zulke administratie kosten meestal tussen de 10-25 euro. Dit is wel wat hoger dan normaal, maar hoeveel betaal je per maand?

Verder heb je nog Carbin daar id buurt.

• Topic Starter Topic Starter
veel gyms hebben zulke administratie kosten meestal tussen de 10-25 euro. Dit is wel wat hoger dan normaal, maar hoeveel betaal je per maand?

Verder heb je nog Carbin daar id buurt.
De tarieven staan hier.
Heel duidelijk is het niet. €37,50 voor 2x per week staat er, maar ik neem aan dat die kosten per maand zijn.

Bij full of life op de campus in Diemen hebben ze kickboxen geloof ik.
Weet niet hoe serieus dit is, moet je ff informeren.

Als je zovaak als je wilt, wilt trainen betaal je 42,50.

• Topic Starter Topic Starter
Kan je beter even de tram naar Amsterdam nemen, plenty of gyms daar.

In Diemen is SanMac de place to be. Heb je wedstrijd ambities? Dan zul je toch echt naar de stad moeten. Ik neem aan dat je woonachtig bent (in de hoedanigheid van een student) op campus Diemen-Zuid? Om te beginnen is SanMac in ieder geval prima, je kan daar een (gratis) proefles doen.

Overigens is FFC (Carbin) niet meer gestationeerd in Diemen; ze zijn gefuseerd met Pancration.

Bij Full of Life is het overigens prima trainen (vaak erg rustig). Zeer sporadisch (lees: 4x in de maand) ben ik daar ook te vinden. Ben van plan om toch met enige intensievere frequentie te gaan vanaf heden, want dit schiet niet op. Maar dat terzijde, ze geven bokslessen inderdaad; geen kickbokslessen.

Bij Full of Life is het overigens prima trainen (vaak erg rustig). Zeer sporadisch (lees: 4x in de maand) ben ik daar ook te vinden. Ben van plan om toch met enige intensievere frequentie te gaan vanaf heden, want dit schiet niet op. Maar dat terzijde, ze geven bokslessen inderdaad; geen kickbokslessen.

Idd prima gym, ben er zo'n 1x per week. Mn vriendin woont op de campus daar, en dan kan ik er mooi trainen.

Terug
Naar boven