AndroidHealthClinic

kickstart dianabol wel of niet

Bezoekers in dit topic

Ik neem in elke kuur dianabol.
Bij de ene kuur in het begin als Kickstart (zoals bij Deca).. en bij de andere kuur als eind-sprint (zoals bij Prop + Bold)..

Ligt dus aan de kuur. Dianabol geeft je toch extra boost, iedereen voelt t misschien anders, bij mij werkt t goed.
 
-ik persoonlijk vind een kickstart voor mensen die geen geduld hebben
-ik lees ook altijd dat d-boll alleen vet en vocht is hier,waarom gebruiken de meesten dat dan toch?het is persoonsgebonden want als ik d-boll neem blijf ik gewoon droog en kom geen vet bij,zelfde heb ik met deca maar ik heb ecto genen dus blijf van elke as droog
 
-ik persoonlijk vind een kickstart voor mensen die geen geduld hebben
-ik lees ook altijd dat d-boll alleen vet en vocht is hier,waarom gebruiken de meesten dat dan toch?het is persoonsgebonden want als ik d-boll neem blijf ik gewoon droog en kom geen vet bij,zelfde heb ik met deca maar ik heb ecto genen dus blijf van elke as droog

Waar lees jij dan altijd? Alleen vet en vocht? Ik ben altijd even droog gebleven met dianabol, en me kracht schiet met 300% vooruit, en krijg een flink droog spiermassa erbij de eerste weken.

Heeft niets met ongeduldigheid te maken, het is weterschappelijk bewezen dat als je injecties neemt de tabs extra waarde geven, en zeker niet op alleen vet en vocht gebied.
 
Ik ben tegenwoordig van mening dat je beter een Frontload kan doen dan een kickstart.
17aa's schijnen je gevoeliger te maken voor oestrogenen en je wilt niet met een boel circulerend oestrogeen te maken hebben na beeindigen van je orals.

Verder denk ik dat een frontload met bv test een stuk gezonder is.
 
Of starten met een korte ester.. nog beter;)
 
Week 1 tot 7 250mg sust en 200mg deca.De meeste zullen aanraden om met dboll in de eerste 4 weken te gebruiken om al vroeg in te kicken.Maar ik vind het beter bij zon kuur om het de laatste 4weken te gebruiken zodat het samen inkickt met je sust en deca.Maar ja,ben denk 1 van de weinigen die zo denkt.

Ik denk dat weinig mensen zo'n kuur zullen aanraden, 7 weken is te kort voor zowel sust als deca. (als je dit 1x per week injecteerd).
Maar dat terzijde.

Persoonlijk ben ik niet zo van het kickstarten met dboll, alleen al om het feit dat je er enorm opgeblazen van wordt. (wat ik zie in mijn omgeving dan hè).
Ik heb nu een kickstart van test p gedaan en dat beviel mij prima.

Ik zou zeggen probeer het uit, kijk wat voor jouw het beste werkt, en beslis dan. Zoals je ziet, het werkt namelijk voor niemand hetzelfde...
 
Ik denk dat weinig mensen zo'n kuur zullen aanraden, 7 weken is te kort voor zowel sust als deca. (als je dit 1x per week injecteerd).
Maar dat terzijde.

Persoonlijk ben ik niet zo van het kickstarten met dboll, alleen al om het feit dat je er enorm opgeblazen van wordt. (wat ik zie in mijn omgeving dan hè).
Ik heb nu een kickstart van test p gedaan en dat beviel mij prima.

Ik zou zeggen probeer het uit, kijk wat voor jouw het beste werkt, en beslis dan. Zoals je ziet, het werkt namelijk voor niemand hetzelfde...

Het is ook een voorbeeld,wat ik ermee wil zeggen is dat je bij zon soort kuur volgens mij meer kilos pakt als je de dboll aan het eind zet dan aan het begin.Omdat je dan de combinatie voordeel hebt.Wil je echter droog uit je kuur komen en toch dboll gebruiken dan is het logische dat je dboll aan het begin van je kuur zet.Alleen dan zul je toch weer andere middelen aan het eind van je kuur moeten gebruiken.Het is maar net wat je wilt bereiken.
 
D-bol maakt bol.:D
Die pillen kicke er lekker in maar als beginners kuurtje zou ik het afraden.
Als kickstart is het goed te doen.
 
Back
Naar boven