Fitness Seller

Kickstarter winny en eindigen winny

heavyeater

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
17%
Kuur : 1-16 test 600 . 1-14 mast 500 . 1-4 winny tabs 60 Mg pd Mijn vraag was heb nog winnys over voor me laatste 4 weken om even harder uit me kuur te komen , bij mijn
Vorige kuur deed ik laaste weken winny , maar dacht het nu als kickstarter te gebruiken , maar mis nu me harderen look aan t einde , dus waarom zou ik nu ook niet de laaste 4 weken winny erbij pakken

Winstrol aan het einde van de kuur is een afrader

Bron:
Het ene sluit het ander niet uit hoor. Winny werd en wordt nog steeds vaak gebruikt als efficiente cutting drug op het einde van stacks. Dat is geen probleem als je naar een wedstrijd of shoot toebouwt en niet echt veel geeft om wat daarna gebeurt.

Maar meeste mensen gebruiken om aesthetische redenen en niet zo vaak, en houden daarom liever zoveel mogelijk van hun gewonnen massa vast, en in zulke gevallen is winny op het einde ten sterkste af te raden.

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

Oh ik zie nu dat je nieuw bent op het forum

Big cat is dè guru van de steroïden
Lid dat niet vaak meer online is maar degene met de meeste kennis die je werkelijk alles kan vragen

• Topic Starter Topic Starter
Of je het nou gebruikt als kickstarter of voor de laaste loodjes om even straks in t vel te zitten lijkt me toch niet verkeerd ? , en waarom
Zou het niet allebei kunnen . Oral is toch 6 weken op en 6 weken af

Google cortisol

• Topic Starter Topic Starter
Heb t gelezen maar waarom
Zou die laaste 4 weken winny erg zijn

Verhoogd je cortisol, zorgt voor spierafbraak...... Leuk voor een eindfoto maar daarna gaat het achteruit lees katabole staat

Behalve als je niet Off gaat maar gaat bridgen / cruisen?

Hier wil ik big cat wel eens over horen.

(Ik heb voor de zekerheid Big Cat een PM gestuurd voor zijn input)

Laatst bewerkt:
Ja logisch, als je een cruise start is er niks meer aan de hand dan kun je dat gewoon doen mits je leverwaarden op orden is

Op 17% gaat masteron niets doen beter kun je nog wat cutten voor je begint

Het heeft alleen nut om op het eind te pakken als je ON blijft en cruise/blast principe volgt. Anders als je off gaat ben je tijdelijk vol en hard maar werkt het daarna averechts.

Op 17% gaat masteron niets doen beter kun je nog wat cutten voor je begint

Haha nee boven de 10% is dat niet bepaald functioneel

Behalve als je niet Off gaat maar gaat bridgen / cruisen?

Hier wil ik big cat wel eens over horen.

(Ik heb voor de zekerheid Big Cat een PM gestuurd voor zijn input)

6 weken on 6 weken of met winstrol is niet altijd voldoende voor de lever..

Het heeft alleen nut om op het eind te pakken als je ON blijft en cruise/blast principe volgt. Anders als je off gaat ben je tijdelijk vol en hard maar werkt het daarna averechts.

Komt op hetzelfde neer als dit
Ja logisch, als je een cruise start is er niks meer aan de hand dan kun je dat gewoon doen mits je leverwaarden op orden is

Terug
Naar boven