BenchNoob
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 8%
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volledig mee eens!Duidelijk 2.
Al de rest kan je kopen, behalve in de toekomst kijken of met dieren praten, but hey, wie wil nu id toekomst kunnen kijken?![]()

5, wel het risico dat mannen in witte jassen je komen ophalen.
Snap ik niet goed!

En niet alleen dat, maar je kan ook ws zien wat je natuurlijke of onnatuurlijke dood zou zijn, dus je kan dan maatregelen nemen om je leven te verlengen (heb je meteen ook nr 3). Dat zijn dus 2 vliegen in 1 klap. Als je de toekomst weet, dan lijk je ook intelligenter als je later gelijk krijgt, dan heb je ook nr 4 zonder de nadelen. En nr 2 natuurlijk, want je wint de lotto + je weet wat de markt gaat doen. Met dat geld kan je tenminste één lichaamsdeel laten verbouwen, dat is dus nr 6. Je kan ook drugs kopen, nu kan je met de dieren praten, dat is nr 5. En uiteraard nr 8. En alcohol, nu heb je dus ook nr 1.

En niet alleen dat, maar je kan ook ws zien wat je natuurlijke of onnatuurlijke dood zou zijn, dus je kan dan maatregelen nemen om je leven te verlengen (heb je meteen ook nr 3). Dat zijn dus 2 vliegen in 1 klap. Als je de toekomst weet, dan lijk je ook intelligenter als je later gelijk krijgt, dan heb je ook nr 4 zonder de nadelen. En nr 2 natuurlijk, want je wint de lotto + je weet wat de markt gaat doen. Met dat geld kan je tenminste één lichaamsdeel laten verbouwen, dat is dus nr 6. Je kan ook drugs kopen, nu kan je met de dieren praten, dat is nr 5. En uiteraard nr 8. En alcohol, nu heb je dus ook nr 1.
Nu ik erover nadenk, ik denk dat ik het raadseltje opgelost heb, als je nr 7 hebt, dan heb je ze allemaal.
Problem 1,2,3,4,5,6,8 fags?![]()

Nu ik erover nadenk, ik denk dat ik het raadseltje opgelost heb, als je nr 7 hebt, dan heb je ze allemaal.
Als je de toekomst weet, dan lijk je ook intelligenter als je later gelijk krijgt
'Parts of the future', als dat net de delen zijn waar je niks aan hebt is 7 gewoon waardeloos.