AndroidHealthClinic

Stelling Kies een symbool dat je leven verandert

Peiling Peiling Kies je symbool

• Make all girls (or guys) super attractive to your eyes only

Stemmen: 10 13,0%
  • Your luck in money increases, but love eludes you

Stemmen: 7 9,1%
  • Your lifespan increases by 50%; Nothing else changes

Stemmen: 10 13,0%
  • You become a super genius, but your lifespan decreases by 50%

Stemmen: 3 3,9%
  • You can talk to animals. Your sense become keener as well. Nothing else changes.

Stemmen: 18 23,4%
  • You get one chance to change one part of your body permanently.

Stemmen: 8 10,4%
  • You can see parts of the future, but no one will ever belive you.

Stemmen: 19 24,7%
  • Every month, a satchel of weed appears in your mail. You gain nothing else.

Stemmen: 2 2,6%

• Totaal stemmers
    77
Duidelijk 2.

Al de rest kan je kopen, behalve in de toekomst kijken of met dieren praten, but hey, wie wil nu id toekomst kunnen kijken? :)

Ik kies 1, de rest bezit ik namelijk al.

7, makkelijk.

5, In b4 Animal Army

5, wel het risico dat mannen in witte jassen je komen ophalen.

nummer 8 duidelijk

7 fo shooo, ik ga sowieso niets inleveren en slechts één deel aan je lichaam veranderen nahhh zou niet weten wat, niemand is perfect.

7

staatsloterij nummers opschrijven

profit

Vind ze eigenlijk allemaal niet zo interessant.

3? Maar dat ligt er maar net aan wat het nu is.

7

staatsloterij nummers opschrijven

profit
En niet alleen dat, maar je kan ook ws zien wat je natuurlijke of onnatuurlijke dood zou zijn, dus je kan dan maatregelen nemen om je leven te verlengen (heb je meteen ook nr 3). Dat zijn dus 2 vliegen in 1 klap. Als je de toekomst weet, dan lijk je ook intelligenter als je later gelijk krijgt, dan heb je ook nr 4 zonder de nadelen. En nr 2 natuurlijk, want je wint de lotto + je weet wat de markt gaat doen. Met dat geld kan je tenminste één lichaamsdeel laten verbouwen, dat is dus nr 6. Je kan ook drugs kopen, nu kan je met de dieren praten, dat is nr 5. En uiteraard nr 8. En alcohol, nu heb je dus ook nr 1.

Nu ik erover nadenk, ik denk dat ik het raadseltje opgelost heb, als je nr 7 hebt, dan heb je ze allemaal. :)

Problem 1,2,3,4,5,6,8 fags? :trollface:

En niet alleen dat, maar je kan ook ws zien wat je natuurlijke of onnatuurlijke dood zou zijn, dus je kan dan maatregelen nemen om je leven te verlengen (heb je meteen ook nr 3). Dat zijn dus 2 vliegen in 1 klap. Als je de toekomst weet, dan lijk je ook intelligenter als je later gelijk krijgt, dan heb je ook nr 4 zonder de nadelen. En nr 2 natuurlijk, want je wint de lotto + je weet wat de markt gaat doen. Met dat geld kan je tenminste één lichaamsdeel laten verbouwen, dat is dus nr 6. Je kan ook drugs kopen, nu kan je met de dieren praten, dat is nr 5. En uiteraard nr 8. En alcohol, nu heb je dus ook nr 1.

Nu ik erover nadenk, ik denk dat ik het raadseltje opgelost heb, als je nr 7 hebt, dan heb je ze allemaal. :)

Denk dat ik dan de goede keuze zou hebben gemaakt. Ben het alleen niet eens met 5 en 1 (deze zou ik ook liever niet hebben), maar mooi gevonden :)

lold,
je hebt me overtuigd. ^^

'Parts of the future', als dat net de delen zijn waar je niks aan hebt is 7 gewoon waardeloos.

Als je de toekomst weet, dan lijk je ook intelligenter als je later gelijk krijgt

Je lijkt idd intelligenter, maar niemand gelooft je dus dat verhaal gaat al niet op.. Daarbij komt ook dat je delen ziet.. welke delen je daarbij ziet staat er dus niet.. dus die fking lotto win je hoogstwaarschijnlijk niet en je dood je ook niet.. t enige wat je te zien krijgt is wanneer de kaas weer in de aanbieding is bij de AH.

Problem 7 fags?

Ik kies ook nummer 7, waar kan ik dat beeldje kopen?

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 13:56 ----------

'Parts of the future', als dat net de delen zijn waar je niks aan hebt is 7 gewoon waardeloos.

Hmmm, je heb gelijk, nu twijfel ik weer:(

Terug
Naar boven