AndroidHealthClinic

Stelling Kies een symbool dat je leven verandert

Peiling Peiling Kies je symbool

• Make all girls (or guys) super attractive to your eyes only

Stemmen: 10 13,0%
  • Your luck in money increases, but love eludes you

Stemmen: 7 9,1%
  • Your lifespan increases by 50%; Nothing else changes

Stemmen: 10 13,0%
  • You become a super genius, but your lifespan decreases by 50%

Stemmen: 3 3,9%
  • You can talk to animals. Your sense become keener as well. Nothing else changes.

Stemmen: 18 23,4%
  • You get one chance to change one part of your body permanently.

Stemmen: 8 10,4%
  • You can see parts of the future, but no one will ever belive you.

Stemmen: 19 24,7%
  • Every month, a satchel of weed appears in your mail. You gain nothing else.

Stemmen: 2 2,6%

• Totaal stemmers
    77
Beter lezen, deflatie is geen aanbieding, maar die aanbieding is een prijs, en als die prijs laag of hoog genoeg is dan weet je of er inflatie of deflatie is.

Maar misschien is nr. 4 meer iets voor jou. :thumbup:

:roflol: mwah ga toch liever voor 5, maargoed had idd verkeerd gelezen.
In mijn voorbeeld ging 't om een "normale " aanbieding om de kaas te promoten etc. dus geen deflatie/inflatie gedoe.

En niet alleen dat, maar je kan ook ws zien wat je natuurlijke of onnatuurlijke dood zou zijn, dus je kan dan maatregelen nemen om je leven te verlengen (heb je meteen ook nr 3). Dat zijn dus 2 vliegen in 1 klap. Als je de toekomst weet, dan lijk je ook intelligenter als je later gelijk krijgt, dan heb je ook nr 4 zonder de nadelen. En nr 2 natuurlijk, want je wint de lotto + je weet wat de markt gaat doen. Met dat geld kan je tenminste één lichaamsdeel laten verbouwen, dat is dus nr 6. Je kan ook drugs kopen, nu kan je met de dieren praten, dat is nr 5. En uiteraard nr 8. En alcohol, nu heb je dus ook nr 1.

Nu ik erover nadenk, ik denk dat ik het raadseltje opgelost heb, als je nr 7 hebt, dan heb je ze allemaal. :)

Problem 1,2,3,4,5,6,8 fags? :trollface:

Heb eerst voor 3 gekozen maar na dit gelezen te hebben ga ik toch voor 7.:cool:

Als je de toekomst kan zien dan is de kans sowieso groot dat je binnen een jaar nooit meer hoeft te werken :p

Dus Corleone kan de "wil niet" dan vervangen door "hoeft niet".

1. tja lekker in je eigen wereld leven. No thanks
2. Your luck increases. Dat zegt ook niet veel vind ik. Terwijl dus wel duidelijk met je liefde slecht gaat. Niet echt waard tenzei je stinkend rijk zou zijn.
3. Ik wil niet eens langer leven. Wie weet leef ik 80 jaar, hoef echt geen 120 te worden.
4. Ja leuk als je een keer 30-40 jaar in totaal dan leeft. Ook waardeloos
5. fl**ker op man wat moet ik hiermee
6. Hoef ik ook niet. Een deel vind ik ook niet echt bijzonder veel bijdrage leveren.
7. heb ik ook niets aan, iedereen verklaar je voor gek
8. Enige optie waar ik alleen voordeel in zie. Shit verkopen en genieten van je geld.

Ik kies 8

als je zegt ik ga morgen aandelen van x kopen. en je neemt jezelf voor broek x aan te doen wanneer je winst maakt en broek y wanneer je verlies maakt. dan maakt het niet uit welk deel uit de toekomst je iets relevant of irrelevant ziet je hoeft gewoon naar je broek te kijken.

als je zegt ik ga morgen aandelen van x kopen. en je neemt jezelf voor broek x aan te doen wanneer je winst maakt en broek y wanneer je verlies maakt. dan maakt het niet uit welk deel uit de toekomst je iets relevant of irrelevant ziet je hoeft gewoon naar je broek te kijken. :problem:

Heb een idee dat dit niet gaat werken.

als je als enige in de wereld met dieren kan praten verdien je schijtveel geld, wordt je retepopulair, guess wat er dan volgt.

That's right, the bitches.

Plus je kan altijd vragen of je hond aan je pik wil lekken, if you so desire.

als je als enige in de wereld met dieren kan praten verdien je schijtveel geld, wordt je retepopulair, guess wat er dan volgt.

That's right, the bitches.
Yeah right, niemand gelooft je en iedereen verklaart je voor gek => met een dwangbuis in het gesticht

Yeah right, niemand gelooft je en iedereen verklaart je voor gek => met een dwangbuis in het gesticht

Ja, want natuurlijk is dat niet te meten aan real-world effecten.

Je kan aan een random vlieg vragen of hij niet op je neus wil gaan zitten voor wat suiker. Doe dat voor de camera, en je krijgt al alle aandacht.

Genoeg rijke dames die zakken vol geld willen betalen voor wat hun hoochie-pooch mankeert. Chinese regering die wil betalen om eindelijk die k*tpanda's aan het nken te krijgen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ja, want natuurlijk is dat niet te meten aan real-world effecten.

Je kan aan een random vlieg vragen of hij niet op je neus wil gaan zitten voor wat suiker. Doe dat voor de camera, en je krijgt al alle aandacht.

Genoeg rijke dames die zakken vol geld willen betalen voor wat hun hoochie-pooch mankeert. Chinese regering die wil betalen om eindelijk die k*tpanda's aan het nken te krijgen.
Panda's zijn niet k*t! Ze zijn lief!

:trollface:

Terug
Naar boven