AndroidHealthClinic

Stelling Kies een symbool dat je leven verandert

Peiling Peiling Kies je symbool

• Make all girls (or guys) super attractive to your eyes only

Stemmen: 10 13,0%
  • Your luck in money increases, but love eludes you

Stemmen: 7 9,1%
  • Your lifespan increases by 50%; Nothing else changes

Stemmen: 10 13,0%
  • You become a super genius, but your lifespan decreases by 50%

Stemmen: 3 3,9%
  • You can talk to animals. Your sense become keener as well. Nothing else changes.

Stemmen: 18 23,4%
  • You get one chance to change one part of your body permanently.

Stemmen: 8 10,4%
  • You can see parts of the future, but no one will ever belive you.

Stemmen: 19 24,7%
  • Every month, a satchel of weed appears in your mail. You gain nothing else.

Stemmen: 2 2,6%

• Totaal stemmers
    77
Toch 7 voor mij :D

Er staat bij part ja, maar niet dat het random parts zijn.

1 minuut in de toekomst kijken naar keuze is genoeg.

7 wins

'Parts of the future', als dat net de delen zijn waar je niks aan hebt is 7 gewoon waardeloos.

Ja dat was ook waar ik bij twijfelde, maar vroeg of laat moet je toch wel een nuttige hint krijgen dacht ik. Dus ik waag een gok op dat vlak, de rest leek me ook nog minder interessant.

Je lijkt idd intelligenter, maar niemand gelooft je dus dat verhaal gaat al niet op.. Daarbij komt ook dat je delen ziet.. welke delen je daarbij ziet staat er dus niet.. dus die fking lotto win je hoogstwaarschijnlijk niet en je dood je ook niet.. t enige wat je te zien krijgt is wanneer de kaas weer in de aanbieding is bij de AH.

Problem 7 fags?
Mensen geloven je nooit, maar respecteren je toch als je gelijk krijgt? En als het een goede voorspelling is (market crash in 2nd quarter 2013 ik zeg maar wat) dan scoor je wel en lijk je intelligenter of tenminste iemand die de zaken beter begrijpt dan een ander.

Klopt je weet niet wat je gaat zien, maar gezien er ook niet gezegd wordt dat wat je gaat zien nutteloos is, kan het dus net zo goed nuttig zijn. Dat is een 50/50 kans om nuttige info te verkrijgen.

Dat is dus zeker niet 'hoogstwaarschijnlijk'.

Ja dat was ook waar ik bij twijfelde, maar vroeg of laat moet je toch wel een nuttige hint krijgen dacht ik. Dus ik waag een gok op dat vlak, de rest leek me ook nog minder interessant.

Praten met muizen die je met een zendertje loslaat in een gebouw van een groot beursgenoteerd bedrijf en op basis van voorkennis aan het handelen slaan. Zijn nog wel meer zaken te bedenken als je eenmaal kan communiceren met dieren waar je munt uit kan slaan. Die gratis drugs is ook een eitje natuurlijk, laat je gewoon ophalen door een bende 'roofvogels' :D

• Topic Starter Topic Starter
Al die rijkelijke fantasieën hier, is best wel eens leuk om een keertje te lezen!

met cash heb je geen love nodig :D

Nummer 3. De rest regel ik zelf wel (behalve het in de toekomst kijken etc. natuurlijk). Vraag me ook af of het wel leuk is om te weten wat er gaat gebeuren.

Klopt je weet niet wat je gaat zien, maar gezien er ook niet gezegd wordt dat wat je gaat zien nutteloos is, kan het dus net zo goed nuttig zijn. Dat is een 50/50 kans om nuttige info te verkrijgen.

Dat is dus zeker niet 'hoogstwaarschijnlijk'.

Tuurlijk is dat geen 50/50 kans.. Je vindt toch veel meer dingen nutteloos dan dat je dat niet vindt? dus de kans dat je iets ziet wat nuttig is is iets van 0,000001

Tuurlijk is dat geen 50/50 kans.. Je vindt toch veel meer dingen nutteloos dan dat je dat niet vindt? dus de kans dat je iets ziet wat nuttig is is iets van 0,000001

Tuurlijk wel. :) Alles wat je te weten komt over de toekomst is een hint. Om jouw voorbeeld te nemen; deflatie (of inflatie) van prijzen in de supermarkt. Dat lijkt in jouw ogen misschien totaal nutteloos, maar zegt meteen heel veel over de economie. Het zou erg moeilijk zijn om alleen dingen van de toekomst te zien die totaal nutteloos zijn. Vooral omdat er geen beperking staat op het aantal dingen dat je ziet. Dus grote kans dat je vroeg of laat een hint krijgt waar je wat mee kan. Zelfs dmv op het eerste zicht irrelevante zaken. Aangezien er niet gezegd werd dat de info niet nuttig voor je is, moeten we dus 50/50 kans veronderstellen.

Je lijkt idd intelligenter, maar niemand gelooft je dus dat verhaal gaat al niet op.. Daarbij komt ook dat je delen ziet.. welke delen je daarbij ziet staat er dus niet.. dus die fking lotto win je hoogstwaarschijnlijk niet en je dood je ook niet.. t enige wat je te zien krijgt is wanneer de kaas weer in de aanbieding is bij de AH.

Problem 7 fags?
:roflol::roflol:

7, maar wel als het controleerbaar is, sommige dingen wil je aan de verrassing overlaten, anders is heel het leven geen hol aan meer en kan het anders lopen dan de bedoeling is.

5 of 7

Tuurlijk wel. :) Alles wat je te weten komt over de toekomst is een hint. Om jouw voorbeeld te nemen; deflatie (of inflatie) van prijzen in de supermarkt. Dat lijkt in jouw ogen misschien totaal nutteloos, maar zegt meteen heel veel over de economie. Het zou erg moeilijk zijn om alleen dingen van de toekomst te zien die totaal nutteloos zijn. Vooral omdat er geen beperking staat op het aantal dingen dat je ziet. Dus grote kans dat je vroeg of laat een hint krijgt waar je wat mee kan. Zelfs dmv op het eerste zicht irrelevante zaken. Aangezien er niet gezegd werd dat de info niet nuttig voor je is, moeten we dus 50/50 kans veronderstellen.

:roflol: Als de kaas in de aanbieding is bij de AH, zegt dat natuurlijk vrij weinig over de gehele economie & de kans is dat je nuttige info krijgt is dus echt geen 50/50 maar die kans is stukken minder.

:roflol: Als de kaas in de aanbieding is bij de AH, zegt dat natuurlijk vrij weinig over de gehele economie & de kans is dat je nuttige info krijgt is dus echt geen 50/50 maar die kans is stukken minder.
Beter lezen, deflatie is geen aanbieding, maar die aanbieding is een prijs, en als die prijs laag of hoog genoeg is dan weet je of er inflatie of deflatie is.

Maar misschien is nr. 4 meer iets voor jou. :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Beter lezen, deflatie is geen aanbieding, maar die aanbieding is een prijs, en als die prijs laag of hoog genoeg is dan weet je of er inflatie of deflatie is.

Maar misschien is nr. 4 meer iets voor jou. :thumbup:
Kan ook gewoon een actie zijn omdat de kaas bijna over zijn datum is?
Dan zegt het helemaal niets over deflatie/inflatie. ;)

Terug
Naar boven