Fitness Seller

Kies jouw provincie

Meeste allochtonen (Turken, Marokkanen) zullen wel niet gaan stemmen omdat er volgens mij weinig Turken en Marokkanen op de lijst voor Provinciale Staten staan. En ze zijn gekend voor de voorkeursstemmen op basis van afkomst, eigen volk eerst.

Als een Nederlander dat zou doen zou dat een aanklacht waard zijn, racisme enzo.

Ik snap echt niet dat ondanks de massale integriteitsproblemen binnen de VVD, mensen nog steeds op die partij stemmen. Iedereen die op de VVD stemt heeft echt een enorm bord voor zijn kop, of houdt er gewoon graag van om genaaid te worden.

Mooi dat die PVDA gemarginaliseerd wordt

Je zou voor minder, met hun Diederik Samsom die denkt dat teruggekeerde jihadisten 'te redden' vallen. :roflol:

2irr7ub.png

gofferfdomma had ik toch op de 50+ moeten stemmen

Wie heeft er nog meer op de PVV gestemd? :o

Ik heb op TheWasp gestemd

Ja? Wat is daar mis mee...

Ze hebben goeie ideëen enzo, dus waarom dan op een ander stemmen

De Partij voor de Vrijheid zegt: geen centimeter ruimte voor de islam in Nederland. Dat betekent dat we met plezier de zegepralen van de islam in onze straten tegengaan: de minaretten, de boerka’s, de hoofddoekjes etc. Wie behoefte heeft aan dergelijke zaken kan prima terug. Graag zelfs.

Een van de standpunten van de PVV.

http://www.partijstandpunten.nl/pvv/

Edit; zie nu dat deze van 2012 zijn. Geen idee of dit nu anders is.
Edit 2; ''In the face of the growing Islamic threat in the nation of the Netherlands, Member of Parliament Geert Wilders continues to stand and fight for the de-Islamization of his home country.''

Februari 2015

http://www.breitbart.com/texas/2015...n-for-the-de-islamization-of-the-netherlands/

Vol vvd gestemd u mad?

omdat ze geen goeie ideen hebben stelletje vuile populisten
Populist
Wanneer een politicus een populist wordt genoemd is dit doorgaans niet positief bedoeld. Van Dale omschrijft populisme als een 'populaire, oppervlakkige, (enigszins) demagogische betoogtrant.' Oftewel, populistische politici proberen met alle mogelijke middelen de steun van de kiezers te verwerven, zonder zich al te veel te bekommeren om de inhoudelijke kwaliteit van hun voorstellen.

De andere partijen zijn geen populisten? Heb Rutte bijv. uitspraken zien doen waar hij Wilders een paar maanden geleden nog op aanviel. Het is maar net hoe de wind waait, het merendeel van de politici heeft geen ruggengraat. Het enige wat telt is zo lang mogelijk blijven plakken aan het pluche.

vind dat ook het grootste probleem in de politiek. Gebrek aan langetermijn visie en landsbelang. IPV daarvan altijd beetje kiezers trekken en dom doen.

vandaar ook mijn blanco stem

Cda en algemene waterschapspartij stemmer checkin in

PVV grootste in Rotterdam en niet PVDA. Wel opvallend voor een van de 4 grote steden. Waren toch altijd PVDA bolwerken?

Terug
Naar boven