Ot92
Huge Freak
- Waardering
- 1.030
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet echt specifiek een punt, meer een gedachte van; waarom zou een moslim willen stemmen op een partij die een moslim vrij Nederland wilt.
Ik voelde me verder niet genoodzaakt om dat erbij te zetten![]()

Ik heb zo mijn redenen zoals ik al eerder aangaf, wil het best toelichten tijdens een afspraak bij mij op kantoor.![]()
Ik ga morgen ook niet stemmen.Kom uit op pvv.. Ook dit jaar maar weer niet stemmen
Leg jij het eens uit dan/Bij iedere uitslag van verkiezingen staat een ding vast :
DE KIEZER HAD ONGELIJK EN BEGREEP ER NIETS VAN !
Meeste allochtonen (Turken, Marokkanen) zullen wel niet gaan stemmen omdat er volgens mij weinig Turken en Marokkanen op de lijst voor Provinciale Staten staan. En ze zijn gekend voor de voorkeursstemmen op basis van afkomst, eigen volk eerst.
Als een Nederlander dat zou doen zou dat een aanklacht waard zijn, racisme enzo.
Ik heb zo mijn redenen zoals ik al eerder aangaf, wil het best toelichten tijdens een afspraak bij mij op kantoor.![]()
Ome Tom noemen ze dat. Laagste volk dat er op de wereld rondloopt. (Als het waar is ten minste).
Niet echt specifiek een punt, meer een gedachte van; waarom zou een moslim willen stemmen op een partij die een moslim vrij Nederland wilt. Ik voelde me verder niet genoodzaakt om dat erbij te zetten![]()
Wilders ageert vooral tegen de 'eisende, agressieve, terroristische' islam. Niet tegen 'een moslim'. Hij ageert verder tegen islamisering van Nederland, iets dat in de delen van middelgrote en grote steden al duidelijk te zien is en ook zijn weerslag kent op de toekomst van moslims in Nederland.
Wilders heeft een probleem met een moslims die hun geloof gebruiken om te eisen dat ze op hun school een gebedsruimte komt want 'vrijheid van religie'.
Wilders heeft geen probleem met een moslim die zegt, ik heb hier geen gebedsruimte, geen probleem thuis haal ik het in.
Elk geloof kent een bepaalde 'dwang', een ongeschreven regel die dingen van mensen eist.
islamisering zorgt voor een toename van die 'dwang' waardoor je over wellicht 100 jaar in een situatie komt die voor een klein % radicale moslims fijn is maar de meerderheid heeft er maar onder te leven en of men dat fijn vind is irrelevant.
Tot zover het PVV stemmen voor de moslim zelf...

Dit wist is niet, aangezien Wilders in 2012 aangaf ''geen centimeter ruimte voor de islam in Nederland.'' Ik pak ''geen centimeter'' misschien op als niets, terwijl hij misschien wel een millimeter bedoeldeNu snap ik het
![]()
„Geen centimeter ruimte voor de islam in Nederland. Dat betekent dat we met plezier de zegepralen van de islam in onze straten tegengaan: de minaretten, de boerka’s, de hoofddoekjes etc.”