Fitness Seller

Review Killer Beezzz - Storm

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/energie booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Super krachtige capsules voor sporters die op zoek zijn naar een supplement dat intense energy en explosieve kracht geeft.
    Als extra bonus versneld Killer Beezzz ook nog eens de stofwisseling waardoor er meer calorien worden verbrand.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4-5 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? n.v.t. (capsulevorm)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 capsule bij het ontbijt, 2 capsules dertig mintuen voor de training.(op niet trainingsdagen 1 capsule bij het ontbijt, 1 capsule in de namiddag)
  • Waar heb je het supplement gekocht? be fit shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,95 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:

Meteen de eerste dag dat ik ermee begon, merkte ik de werking al. Ik nam één capsule bij het ontbijt, en ongeveer 20 min voordat ik naar de sportschool reed, nam ik er 2. Normaal gesproken train ik alleen , maar vandaag ging er een kameraad mee trainen. Ik train meestal volgens 12-10-8-15 herhaling, waarbij bij de laatste acht meestal blijft hangen bij een herhaling of 6 goede, met 1 of 2 met lichte hulp. Deze training kreeg ik de 8 goed uitgevoerd! ikzelf had het niet zo in de gaten, maar op een gegeven moment zegt die vriend van me: blijf eens stilstaan! Wanneer ik bij hem was het spotten, hupte ik van de ene voet op de andere. Zoveel energie gaf dit! De volgende dag was een niet trainingsdag, en omdat ik merkte dat ik toch misschien aan dit supplement moest wennen, nam ik alleen ene bij mijn ontbijt. De volgede trainingsdag nam ik een bijmijn ontbijt, en ééntje 30 min voor mijn training. Dit bouwde ik op totdat ik na zo'n 6 dagen wel weer 2 voor mijn training nam. (dit is dus wel aan te raden dat je het lichtjes opbouwd, ivm misselijkheid 's avonds laat) mijn trainingen verliepen perfect!Mijn bodyfat daalde licht, maar dit supplement krijgt mijn dikke 9 omdatde energie die ik er van kreeg en de kracht, echt super waren! Je krijgt goed krachtgains, meer energie om net die laatste setjes af te maken! Ik wilde alleen een supplement wat mij net dat steuntje in de rug extra gaf, en dat is killerbeezzz zeker gelukt! Spierdefinitie wordt ook een stuk beter! Ik ben nu net klaar ermee, en kan niet wachten totdat de volgende maand om is, (4weken rust), dan ga ik namelijk zeker weer een potje halen! (even voor de duidelijkheid: van geen enkel supplement verwacht ik dat ik kilo's ga toenemen, dit gaat alleen door bloed,zweet,tranen haha.. en eiwit;)) maar dankzij killeberbeezzz heb ik een maand hard en vol energie kunnen trainen, en dat merk je uiteraard ook aan de resultaten!

killerbeezz.gif

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven