Fitness Seller

Kimbo vs Tank Video*Spoiler*

Daar was hij gewoon uitgeput na een lange zware ronde, hij kon die laatste 30 seconden gewoon niks meer. Vond ik nog een van zn beste gevechten.

Als je na 5 min in ronde 1 al uitgeput bent dan hoor je niet thuis in Pride...

Ten eerste kreeg hij Fujita niet K.O terwijl hij er praktisch om vroeg, en dat terwijl Thompson zo'n beer van een gozer is die het vooral moet hebben van zijn lompe slagenwisselingen. Maar zelfs dat lukt hem niet.
Hij had het gewoon af moeten maken, maar het ongeloofelijke gebeurd en hij wordt hij zelf heel lullig K.O geslagen.
Ik zou me kapot schamen als ik de trainer was die in de hoek stond.
En Fujita's hoek zal wel gelachen hebben.

Thompson is idd een joke.

Maar vind Kimbo niet veel meer nog. Zolang hij niet tegen goede vechters uitkomt neem ik hem niet serieus.

Als je na 5 min in ronde 1 al uitgeput bent dan hoor je niet thuis in Pride...

Ten eerste kreeg hij Fujita niet K.O terwijl hij er praktisch om vroeg, en dat terwijl Thompson zo'n beer van een gozer is die het vooral moet hebben van zijn lompe slagenwisselingen. Maar zelfs dat lukt hem niet.
Hij had het gewoon af moeten maken, maar het ongeloofelijke gebeurd en hij wordt hij zelf heel lullig K.O geslagen.
Ik zou me kapot schamen als ik de trainer was die in de hoek stond.
En Fujita's hoek zal wel gelachen hebben.

Precies!! Zo zie je maar dat je met bruut geweld ook niet overal komt.
Ik denk dat het in deze sport een combi is van techniek/snelheid/kracht/en in een gevecht je hoofd er bij kunnen houden van essentieel belang is.Ik denk dat deze dingen een vechter compleet maken.

Neem nou fedor die is zo goed omdat hij deze dingen goed op een rij heeft.Want tenslotte is hij niet de grootste van allemaal maar wel iemand die in de meest barre omstandigheden tot het laatst zijn hersens goed weet te gerbuiken.Ik denk dat daar ook de grootste kracht ligt van Fedor.

Wat vonden jullie van Fedor vs Hong man??

Ps wat ik ook wel leuk zou vinden om te zien is bijvoorbeeld kimbo vs mighty mo als dat mogenlijk zou zijn :D:D:D

Nou nou, JT heeft idd een glazen kin. Maar hij heeft wel een goede takedown-defense. Iets wat hier in Noord-Europa te vergelijken is met het blocken van een lowkick in de VS.

en hij komt wel om te knocken, al is het soms maar kort.

Denk eerder dat het juist aan zijn trainer ligt, als je gozer beter leert boxen zou het al een stuk schelen. Het lijkt wel ofdat hij af en toe niet weet wat hij moet doen. Zeker als zo'n gozer als Kazuyuki en kop en middenrif van beton heeft.
Zeg overigens niet dat het een topper is.
En zou hem ook niet tegen Kimbo willen zien. Dan weten we nog niets over de conditie van Kimbo. Vind het wel tijd dat hij onder druk wordt gezet.

thomson has a chin that is made out of cinderella's favorite slipper :P:P wat een comentaar..

Wel een behoorlijke kracht en precisie hoor die kimbo.

Mighty Mo in MMA is een waardige tegenstander? Takedown in de eerste 20 seconden.

Waarom niet??Er zijn in mma of ufc ook jongens die niet naar de grond gaan en het liever staand houden.

Ik wil wel eens zien hoe een kimbo reageerd als hij door iemand op de benen wordt gehakt zoals peter aerts dan ken.:D

Dus als ik jou goed begrijp zal kimbo tegen een waardig tegenstander ook binnen 20 sec plat gaan??Want tenslotte hebben we die ook alleen maar zien boksen.

Misschien gaat het kimbo wel het zelfde als als ray mercer in dit filmpje:D
YouTube - Ray Mercer Vs Remy Bonjasky

Waarom niet??Er zijn in mma of ufc ook jongens die niet naar de grond gaan en het liever staand houden.

Ik wil wel eens zien hoe een kimbo reageerd als hij door iemand op de benen wordt gehakt zoals peter aerts dan ken.:D

Dus als ik jou goed begrijp zal kimbo tegen een waardig tegenstander ook binnen 20 sec plat gaan??Want tenslotte hebben we die ook alleen maar zien boksen.

Misschien gaat het kimbo wel het zelfde als als ray mercer in dit filmpje:D

Niemand met allround skills houdt 't staande tegen een pure standup vechter. Als jij op de grond kan vechten en de ander niet dan pas je je strategie daar op aan. Zeker als die ander K1 level standup heeft. Kimbo wordt getraind door Bas en reken maar dat die flink aan het grondwerk bezig is.

Niemand met allround skills houdt 't staande tegen een pure standup vechter. Als jij op de grond kan vechten en de ander niet dan pas je je strategie daar op aan. Zeker als die ander K1 level standup heeft. Kimbo wordt getraind door Bas en reken maar dat die flink aan het grondwerk bezig is.

Tuurlijk wil de allround naar de grond tegen een staande vechter.maar dit wil niet zeggen dat dit altijd gebeurd.Hoe vaak zie je chuck lidell naar de grond gaan?? Die weet het vaak ook staande te houden ook tegen vechters die graag naar de grond willen.

Ik snap wel wat je wilt zeggen maar de waarheid is toch net vaak even anders.En zoals hierboven ook heb gezet kan je alle technieken leren maar gebruiken when it matters in battle is een andere vraag.

Ik ben er helemaal niet bang voor dat Bas hem op en top wil maken maar of kimbo dit ook zal gebruiken onder grote stress is dan de vraag.

Maar goed ik begrijp jou mening wel;)Maar ik denk dat iedereen er toch vaak weer anders over denkt.

Tuurlijk wil de allround naar de grond tegen een staande vechter.maar dit wil niet zeggen dat dit altijd gebeurd.Hoe vaak zie je chuck lidell naar de grond gaan?? Die weet het vaak ook staande te houden ook tegen vechters die graag naar de grond willen.

Ik snap wel wat je wilt zeggen maar de waarheid is toch net vaak even anders.En zoals hierboven ook heb gezet kan je alle technieken leren maar gebruiken when it matters in battle is een andere vraag.

Ik ben er helemaal niet bang voor dat Bas hem op en top wil maken maar of kimbo dit ook zal gebruiken onder grote stress is dan de vraag.

Maar goed ik begrijp jou mening wel;)Maar ik denk dat iedereen er toch vaak weer anders over denkt.

Ik zag Chuck tegen Wanderlei naar de grond gaan. Bovendien heeft hij een worstelachtergrond en traint specifiek op takedown en submission defense. K1 vechters niet.

De waarheid is anders? Wat is dat voor vaag statement? In MMA heb je meer mogelijkheden en die gebruik je als je de kans krijgt. Als Kimbo ooit tegen een K1 grootheid komt te staan durf ik er heel veel geld op te zetten dat ie 't naar de grond brengt.

YouTube - Peter Aerts v Shungo Oyama

Ik zag Chuck tegen Wanderlei naar de grond gaan. Bovendien heeft hij een worstelachtergrond en traint specifiek op takedown en submission defense. K1 vechters niet.

De waarheid is anders? Wat is dat voor vaag statement? In MMA heb je meer mogelijkheden en die gebruik je als je de kans krijgt. Als Kimbo ooit tegen een K1 grootheid komt te staan durf ik er heel veel geld op te zetten dat ie 't naar de grond brengt.

YouTube - Peter Aerts v Shungo Oyama

Chuck heeft meer als 1 wedstrijd gevochten;) Dat filmpje zegt me niet zo veel.Maar als kimbo het tegen k1 grootheid mag opnemen dan zou ik hem graag tegen Samy zien;)

Maar ik ga er verder niet op in omdat we allemaal een andere menig toe zijn gedaan en het anders welles nietes wordt;)

Ps dus als ik je goed begrijp zijn alle K1 vechters onwaardig tegen mma en ufc vechters??

Chuck heeft meer als 1 wedstrijd gevochten;) Dat filmpje zegt me niet zo veel.Maar als kimbo het tegen k1 grootheid mag opnemen dan zou ik hem graag tegen Samy zien;)

Maar ik ga er verder niet op in omdat we allemaal een andere menig toe zijn gedaan en het anders welles nietes wordt;)

Semmy heeft niet zoveel succes op de grond :D Sorry kon 't niet laten.

Nee maar ik zou 'm liever 's tegen een goede allrounder zien. Gewoon om te zien hoe ver die echt is.

Ondanks zijn eg onaantrekkelijke vechtsT is Semmy wel veel te hoog gegerepen voor een partij tegen Kimbo. Sem is immers niet voor niets wederom K1 kampioen.

Als Kimbo tegen een K1 vechter zou moeten vechten, dan toch eerder een Mushasi, Gary Goodridge (niet echt een uitdaging, maar wordt wel vaak als de hekkensluiter gebruik, maw win je van Gary kom je nog een x keer terug, zo niet dan houd je K1 avontuur op) Mark Hunt of Ray Sefo. Gewoon iemand die blijft staan na een paar flinke rossen, bent benieuwd hoe Kimbo daar op reageerd.

Compleet iets anders. Lidell zijn gewichtsklasse wordt vrijwel gedomineert door mensen die goed zijn op de grond maar vrijwel niks waard zijn staand. Chuck heeft een zeldzame ko-kracht voor mma en de beste takedownverdediging in de UFC. Chuck KAN grondvechten maar doet het gewoon niet omdat hij weet dat er dan nog betere zijn.

Hij heeft een mooi gameplan tegen Mercer uitgewerkt en hem gesubmit. Nu heeft hij nog meer training. En hij traint hard. Als je het zo graag wilt kom je er wel.

Ondanks zijn eg onaantrekkelijke vechtsT is Semmy wel veel te hoog gegerepen voor een partij tegen Kimbo. Sem is immers niet voor niets wederom K1 kampioen.

Als Kimbo tegen een K1 vechter zou moeten vechten, dan toch eerder een Mushasi, Gary Goodridge (niet echt een uitdaging, maar wordt wel vaak als de hekkensluiter gebruik, maw win je van Gary kom je nog een x keer terug, zo niet dan houd je K1 avontuur op) Mark Hunt of Ray Sefo. Gewoon iemand die blijft staan na een paar flinke rossen, bent benieuwd hoe Kimbo daar op reageerd.

Semmy is een maatje te groot voor 'm idd. Semmy is natuurlijk geen leek op de grond al is die tegen een echt goede grondvechter kansloos.

En ik zie ik 'm ook nog niet winnen van Mark Hunt hoor. Hunt stond z'n mannetje in K1 en zag er ook niet slecht uit tegen Fedor.

Maar tegen iemand als Mighty Mo die volgens mij echt nul komma nul groundgame heeft (kan er naast zitten) zou die stom zijn om dat niet uit te buiten.

Terug
Naar boven