AndroidHealthClinic

Kimbo vs Tank Video*Spoiler*

Als je na 5 min in ronde 1 al uitgeput bent dan hoor je niet thuis in Pride...

1, het was een ronde van 10 minuten, vanaf minuut 9 zat hij er echt door, en 2 we spreken hier over een kerel die van Frye, Severn en Yoshida heeft gewonnen. Dan verdien je een plek in Pride no matter what.

Ten eerste kreeg hij Fujita niet K.O terwijl hij er praktisch om vroeg, en dat terwijl Thompson zo'n beer van een gozer is die het vooral moet hebben van zijn lompe slagenwisselingen. Maar zelfs dat lukt hem niet.

Dat hij Fujita niet ko kreeg is gewoon logisch, vergeleken met JT is zijn kin van diamant. Sterker nog, is Fujita ooit wel al eens ko gegaan? Ik kan het me niet herrineren...

Hij had het gewoon af moeten maken, maar het ongeloofelijke gebeurd en hij wordt hij zelf heel lullig K.O geslagen.

Hij heeft een zeer intense ronde achter de rug en is compleet leeg. Kan gebeuren, zeker op zijn gewicht. Zijn sT is prachtig om te zien, nog nooit een saai gevecht van JT gezien.

Ik zou me kapot schamen als ik de trainer was die in de hoek stond.
En Fujita's hoek zal wel gelachen hebben.

Waarom? Hij heeft zijn best gedaan. Fujita was gewoon beter.

Komaan zeg, als je ziet wat hij allemaal op zn bek krijgt en 2 seconden na zijn tko(geen ko) later opstaat en verder loopt ga je toch niet verwachten dat thompson hem ooit neer krijgt.

Op zich wel want thompson is toch wel een kilo of 25 zwaarder dan silva, zeker sterker en groter, en thompson's strijdplan is altijd het K.O slaan van zijn tegenstander.

ik vind kimbo echt wel dope die man brengt gewoon spektakel. laat hem nog maar een jaar goed trainen bij bas en nog wat gelijkwaardige tegenstanders krijgen dan zie ik hem over een jaar echt wel tegen topper kans maken want hij heeft gewoon aanleg voor mma want hij traint nog niet lang.

Op zich wel want thompson is toch wel een kilo of 25 zwaarder dan silva, zeker sterker en groter

Limietkracht ms, maar silva is een pak sneller en slaagt volgens mij ook harder door betere techniek, en een beestachtige uithouding en een zeer stevige kin. Thompson maait maar wat lomp.

en thompson's strijdplan is altijd het K.O slaan van zijn tegenstander.

Tja, wat heeft hij anders? Hij is technisch verre van top. Pure brawler. Zonder die massa en zijn intense vechtsT was hij echt nooit bekend.

Lees op Amerikaanse fora dat Don Frey wel eens de volgende tegenstander van Kimbo kan worden.

Lees op Amerikaanse fora dat Don Frey wel eens de volgende tegenstander van Kimbo kan worden.

Haha als dat echt zo is dan denk ik dat Don met pensioen kan na het gevecht met Kimbo.
Ze zeggen in de usa al dat hij naar de senioren moet lol

Maar goede wonderen zijn de wereld nog niet uit toch.

weer een tegenstander van "niks", sluit me aan bij de mensen die zeggen dat hij pas serieus genomen zal worden na het overiwnnen van een echte vechter!

weer een tegenstander van "niks", sluit me aan bij de mensen die zeggen dat hij pas serieus genomen zal worden na het overiwnnen van een echte vechter!

Pardon? Frye een vechter van niks? Als iemand een echte vechter is, is hij 't.

Maar idd met de beste jaren ruim achter zich. Je zou verwachten dat ze inmiddels wel het vertrouwen zouden hebben om hem tegen een relevantere vechter te zetten.

Terug
Naar boven