Booyakasha
Novice
- Lid sinds
- 27 mrt 2013
- Berichten
- 15
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Beste DBB'ers
Ik ben bezig met een onderzoek naar klantverloop (customer retention) binnen sportscholen. Slechte customer retention is een van de grootste problemen van sportscholen. Dit houdt in dat sportscholen moeite hebben om hun leden te behouden. Zoals jullie weten starten veel mensen in januari met goede voornemens bij een sportschool, maar is de sportschool in maart vaak alweer leeg. Ik wil onderzoeken hoe hoog dit cijfer in de Nederlandse sportscholen is, wat de voornaamste oorzaak is en wat de sportscholen er aan doen (of kunnen doen) om de slechte customer retention terug te dringen.
Ik ben benieuwd naar jullie mening om verder te komen in mijn onderzoek. Informatie of bruikbare artikelen zijn natuurlijk altijd welkom!
Alvast bedankt!
Ik ben bezig met een onderzoek naar klantverloop (customer retention) binnen sportscholen. Slechte customer retention is een van de grootste problemen van sportscholen. Dit houdt in dat sportscholen moeite hebben om hun leden te behouden. Zoals jullie weten starten veel mensen in januari met goede voornemens bij een sportschool, maar is de sportschool in maart vaak alweer leeg. Ik wil onderzoeken hoe hoog dit cijfer in de Nederlandse sportscholen is, wat de voornaamste oorzaak is en wat de sportscholen er aan doen (of kunnen doen) om de slechte customer retention terug te dringen.
Ik ben benieuwd naar jullie mening om verder te komen in mijn onderzoek. Informatie of bruikbare artikelen zijn natuurlijk altijd welkom!
Alvast bedankt!

.