AndroidHealthClinic

Klapmongolen brengen op Facebook anti-Wilders groep tot leven

Ano_1986

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
43
Hoewel Wilders een enorme verkiezingszege heeft behaald, is niet iedereen even blij met de PVV als derde partij van Nederland. Twee Nederlandse gebruikers van Facebook zien in dat een kabinet met de PVV desastreuze gevolgen zal hebben voor de economische betrekkingen met ons land en maken via de profielensite hun excuses aan de rest van de wereld.

De groep 'We apologize for the 1,5 million Dutch people that voted for Geert Wilders' is pas gisteren opgericht en heeft nu al meer dan tienduizend leden. Samen bieden de Facebookers hun excuses aan voor het feit dat anderhalf miljoen Nederlanders woensdag hun stem aan de PVV hebben gegeven.

Volgens de oprichters is de PVV een extreemrechtse partij die aanzet tot angst, haat en racisme. Ze willen de rest van de wereldbevolking laten weten dat de meerderheid van Nederland Geert Wilders niet steunt en hem ook niet in de regering wil.

Wie het ook niet eens is met de 24 zetels voor de PVV, wordt opgeroepen lid te worden van de Facebook-pagina. Ze willen echter niet kwaad met kwaad vergelden, dus de initiatiefnemers dragen de leden op het hart wel lief te blijven.

Bron: Fok!

dat maakt het aantal zetels dat die nu heeft niet minder, we zullen ermee moeten leren leven hihi..

Hiermee krijgt Wilders nog meer aandacht :roflol: . En één van de oprichters is zo dom om haar woonplaats aan te geven...

haha wat een losers.
Als je niets verkeerd doet is er werkelijk niets aan de hand.
Ze zijn zeker bang dat vriendje crimineel Achmed het land moet verlaten!

Laatst bewerkt:
Welkom in het land waar democratie en vrijheid van meningsuiting op nr 1 staat!!

Gr YiL

topic waardig weeral Fonk, goed bezig...

Dit soort dingen zie je natuurlijk overal en over van alles op het internet, dit is net zo zinloos. Net zo zinloos als het domme gelul van ik noem maar iemand "washandje".

Dit soort dingen zie je natuurlijk overal en over van alles op het internet, dit is net zo zinloos. Net zo zinloos als het domme gelul van ik noem maar iemand "washandje".

Het 'signaal' dat er wordt afgegeven vind ik wel belangrijk, helemaal omdat Wilders aan iedereen die het maar wilt zien zn k*tfilm vertoont.

Meerdere mensen die buiten Nederland wonen en die ik heb gesproken hebben het idee dat iedereen hier anti-moslim is.

Jawel, maar om dat nu via facebook te doen, ik wil ze niet tegenhouden hoor. Ik zie sowieso heel het probleem niet, van welke kant je het ook bekijkt. Op social media als hyves en facebook worden er constant allerlei groepen gemaakt om een bepaalde boodschappen te verspreiden. Van help ik kom niet over mijn dode cavia heen tot noem maar op, lekker boeiend allemaal.

Het is natuurlijk wel zo dat er genoeg is om je over te schamen op dit moment, het kan geen kwaad om de buitenwereld erop te wijzen dat we niet allemaal van de pot zijn gerukt hier, slechts grofweg een 10% van de bevolking.

Tjah, aan de ene kant denk je ook ja boeiend een anti Wilders groep, maar het internet verbind wel de hele wereld met elkaar, dus denk dat je het punt hiermee het verst en het beste over kunt laten komen.

Ach ja, de 1 is anti ajax, de ander anti wilders, lekker laten gaan ik zal er niet wakker van liggen... lang leve de democratie.

Hoe kan je je nu excuseren voor de stem van een ander? Sterker nog, hoe kan je je excuseren voor de werking van de democratie?

PVV heeft gewonnen, leer ermee leven zou ik zeggen. Blijkbaar zijn er een hoop Nederlanders die ontevreden waren met het beleid van de CDA en een rechtser beleid wensen. Ga dan niet janken op Facebook maar accepteer en respecteer de wil van de kiezer.

Hoewel Wilders een enorme verkiezingszege heeft behaald, is niet iedereen even blij met de PVV als derde partij van Nederland. Twee Nederlandse gebruikers van Facebook zien in dat een kabinet met de PVV desastreuze gevolgen zal hebben voor de economische betrekkingen met ons land en maken via de profielensite hun excuses aan de rest van de wereld.

De groep 'We apologize for the 1,5 million Dutch people that voted for Geert Wilders' is pas gisteren opgericht en heeft nu al meer dan tienduizend leden. Samen bieden de Facebookers hun excuses aan voor het feit dat anderhalf miljoen Nederlanders woensdag hun stem aan de PVV hebben gegeven.

Volgens de oprichters is de PVV een extreemrechtse partij die aanzet tot angst, haat en racisme. Ze willen de rest van de wereldbevolking laten weten dat de meerderheid van Nederland Geert Wilders niet steunt en hem ook niet in de regering wil.

Wie het ook niet eens is met de 24 zetels voor de PVV, wordt opgeroepen lid te worden van de Facebook-pagina. Ze willen echter niet kwaad met kwaad vergelden, dus de initiatiefnemers dragen de leden op het hart wel lief te blijven.

Bron: Fok!
Misschien als de PVV aanhang bij facebook gaat klagen dat dan deze pagina geblokkeerd wordt voor nederlandse ip-adressen.. Doen ze ook voor Pakistan.. :D
Verbazend, maar ben het met Klaaswitz eens.. ;)

Hoe kan je je nu excuseren voor de stem van een ander? Sterker nog, hoe kan je je excuseren voor de werking van de democratie?

PVV heeft gewonnen, leer ermee leven zou ik zeggen. Blijkbaar zijn er een hoop Nederlanders die ontevreden waren met het beleid van de CDA en een rechtser beleid wensen. Ga dan niet janken op Facebook maar accepteer en respecteer de wil van de kiezer.
Mijn excuses voor het offtopic gaan, maar heeft PVV de meeste stemmen binnengehaald dan?
En wordt Wilders nu premier?

Jij hebt je nog nooit geschaamd voor de uitspraak van iemand die gezien wordt als een naaste van je? Ik ben een Nederlander en de Nederlander gaat voor een rechtse wind, zo wordt dat veralgemeniseerd. Nu vind ik dat op zich niet eens iets om je voor te schamen maar dat zo'n groot aantal Nederlanders kiest voor een partij die staat voor de uitsluiting van een bepaalde bevolkingsgroepen is wat mij betreft iets om je voor te schamen. Wellicht ben ik te gemeenschapvoelend, zou zo maar kunnen zijn hoor.

Ja uitsluiting. Dat simpele gelul over 'als ze zich gedragen is er niets aan de hand'. In mijn wereld mag een ieder zijn geloof op dezelfde manier praktiseren als een christen, dus zijn koran, zijn moskee en zijn Islamitische school zodra je diezelfde ruimte ook geeft aan christenen. Als de PVV het voor het zeggen krijgt dan worden deze rechten selectief aangepast. Vrijheid van meningsuiting? Ja, alleen voor een select groepje mensen. Dat is iets om je voor te schamen als onderdeel van de superieure westerse samenleving, kijk zo eurocentrisch ben ik dan ook wel weer.

Laatst bewerkt:
Begrijp het best goed. Net zoals Duitsers zich verontschuldigd hebben voor wat Hitler destijds de wereld heeft aangedaan. Een sociaal gebaar om balans te brengen in apatisch Nederland.

Terug
Naar boven