- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij was Wilders juist erg voor de vrijheid van meningsuiting, is hij van plan dat in te gaan perken dan? Kun je een voorbeeld geven?Ja uitsluiting. Dat simpele gelul over 'als ze zich gedragen is er niets aan de hand'. In mijn wereld mag een ieder zijn geloof op dezelfde manier praktiseren als een christen, dus zijn koran, zijn moskee en zijn Islamitische school zodra je diezelfde ruimte ook geeft aan christenen. Als de PVV het voor het zeggen krijgt dan worden deze rechten selectief aangepast. Vrijheid van meningsuiting? Ja, alleen voor een select groepje mensen. Dat is iets om je voor te schamen als onderdeel van de superieure westerse samenleving, kijk zo eurocentrisch ben ik dan ook wel weer.
Nee, ik zie de samenleving van een land niet als één geheel, maar als een groep mensen met allemaal een verschillende mening. Ik ben me bewust van het feit dat mensen in hokjes denken, en dus elke burger als één en dezelfde willen zien, maar ik weet dat dat niet de realiteit is. Ik heb me nog nooit geschaamd voor wat een ander zegt nee, lijkt me vrij lastig gezien het persoonlijke karakter van het begrip schaamte.Jij hebt je nog nooit geschaamd voor de uitspraak van iemand die gezien wordt als een naaste van je? Ik ben een Nederlander en de Nederlander gaat voor een rechtse wind, zo wordt dat veralgemeniseerd. Nu vind ik dat op zich niet eens iets om je voor te schamen maar dat zo'n groot aantal Nederlanders kiest voor een partij die staat voor de uitsluiting van een bepaalde bevolkingsgroepen is wat mij betreft iets om je voor te schamen. Wellicht ben ik te gemeenschapvoelend, zou zo maar kunnen zijn hoor.
Ja uitsluiting. Dat simpele gelul over 'als ze zich gedragen is er niets aan de hand'. In mijn wereld mag een ieder zijn geloof op dezelfde manier praktiseren als een christen, dus zijn koran, zijn moskee en zijn Islamitische school zodra je diezelfde ruimte ook geeft aan christenen. Als de PVV het voor het zeggen krijgt dan worden deze rechten selectief aangepast. Vrijheid van meningsuiting? Ja, alleen voor een select groepje mensen. Dat is iets om je voor te schamen als onderdeel van de superieure westerse samenleving, kijk zo eurocentrisch ben ik dan ook wel weer.
Volgens mij was Wilders juist erg voor de vrijheid van meningsuiting, is hij van plan dat in te gaan perken dan? Kun je een voorbeeld geven?
Ben het wel met je eens dat de koran verbieden wel te ver gaat, sowieso niet te handhaven natuurlijk. Het verbod op 'Mein kampf' is wat mij betreft ook onzin.Welk onderdeel van 'verbod op Koran' vind je moeilijk?
Wie zijn mening is dat dan?Daarin willen ze dus ook beperkingen gaan aanbrengen inderdaad ja. Artikel 23 van de grondwet. Ik begrijp niet goed hoe je een verbod op een boek niet ziet als een beperking op de vrijheid van meningsuiting maar whatever.

Begrijp het best goed. Net zoals Duitsers zich verontschuldigd hebben voor wat Hitler destijds de wereld heeft aangedaan. Een sociaal gebaar om balans te brengen in apatisch Nederland.

misleidende titel, klapmongolen is het synoniem voor aanhang wilders.
Laten we vooral niet vergeten dat Wilders bepleitte om grondswetartikel 1 te veranderen. Daarmee geeft hij wel duidelijk aan welke richting hij Nederland op zou willen sturen.

Populisme is de griep van de democratie, aldus van Rossem en dat lijkt me geen gek idee. QUOTE]
"Het soort griep" dat van Rossem heeft (obesitas) lijkt me een veel groter probleem voor de samenleving![]()