AndroidHealthClinic

Klapmongolen brengen op Facebook anti-Wilders groep tot leven

Die man heeft niet voor niets zo veel zetels.. Iedereen kan nu wel gaan zeggen; ja nu gebeurt er dit, nu gebeurt er dat bladiebla. Dan moet je dus niet de PVV-ers, of PVV-stemmers dingen gaan verwijten, maar het politieke systeem.
Dit systeem is zo gemaakt dat iedereen zijn ideeën mag hebben, en wie zich daar goed bij voelt stemt daarmee in. En dit keer zijn dat een hele boel mensen. Verdoet hij het de komende vier jaar, dan wordt die weer weg gestemd, Balkenende style.

Dus waar het op neer komt, er is een grote aanhang bij Wilders zijn ideeën, daar kun je hem niet voor blamen. Politieke systeem deugt niet :).

De grote DUS; die lui op facebook zijn triest, en zijn dus geen voorstanders van ons politieke systeem. Dan kunnen ze beter emigreren met die energie die ze nu verbruiken aan het onderhouden van hun Anti-Wilders FB.

Laatst bewerkt:
Ik ben blij dat istimewa de boel weer een beetje opheldert voor ons.

Hero is goed bezig @ nederland 1 btw. Wat een gast :roflol:

Ik kijk vaak maar de laatste tijd trek ik die twee echt niet meer. Vooral die Van de Brink met zijn verbaasde ogen en zeiktoontje. Of als Knevel dan weer ineens een vraag moet stellen als 'en voelde dat als een eh soort van roeping? Een missie?' waarna die dan een beetje aan zijn kin gaat zitten en zijn hoofd een beetje schuin zet.

Dat hele punt doet me serieus veel te veel denken aan de 2e WO. Kan het me nog goed heugen.

Gewoon 38 jaar oud en vader he, mooie kerel die "El Hombre". Sterk gevoel voor humor ook.

Ik ben blij dat istimewa de boel weer een beetje opheldert voor ons.

+1, ik was het overzicht ook een beetje kwijt, maar na de uitleg van istmewa is alles weer kristalhelder. (*kuch* sarcasme *kuch*)

Op een regionale zender was net Dion Graus aan het woord. Een potentiële minister van de PVV? Even los van zijn bizarre uiterlijk, profileert hij zich als de ultieme dierenactivist in een verder compleet dieronvriendelijke partij. Met mensen als Graus en Brinkman in je eigen partij heb je geen vijanden meer nodig. Heel die PVV neutraliseert zich op den duur vanzelf wel.

http://www.youtube.com/watch?v=f1pRXBOuRk0

---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:41 ----------

Oké jongens wie heeft de skate-winkel in Amsterdam middels de e-mail bedreigd?

Net een reportage op AT5. De winkelier verklaarde dat hij via de email bedreigd werd door een knokploeg en met een blok beton aan zijn been in de gracht gegooid moest worden.

Zullen wel een stelletje kleuters zijn. Pvv aanhangertjes die daadwerkelijk bereid zijn om hun woorden in daden om te zetten zijn nog altijd sterk in de minderheid, totaal ongeorganieerd en onervaren. Als puntje bij paaltje komt, en de confrontatie komt er, leggen ze het ten alle tijden af tegen de anti-fascisten. Ga er verder maar vanuit dat de Volkerts in rijen van 10 opgesteld staan, en dat de PVV binnenkort letterlijk en figuurlijk onthoofd wordt.

Laatst bewerkt:
Etnische registratie opent majestueuze perspectieven om met zo'n document in de hand de niet inheemse een borst speldje te laten halen bij burgerzaken. Gewoon Joden een paarse, Antillianen en Surinamers een gele, Islamieten een groene en al het overige vee een rode.

Overigens, ik dacht dat we bureaucratie zouden inperken maar ik hoor deze dagen niets anders dan de televisie denktank die de hersenen breekt over allerlei nieuwe systemen waar weer meer ambtenaren voor nodig zijn.

Rood en Blauw nken elkaar weer volop in de reet door de gouden kroketten onderling uit te wisselen. De Maxime Verhagens kijken over de schouders mee van de projecterende televisie koppen of ze hun tekst wel uit het hoofd oplezen zonder de indruk te wekken dat het niet aan hen brein toebehoort.

Prachtig, ik word meteen lid.

Terug
Naar boven