MuscleMeat

Klassiek fysiek

• Topic Starter Topic Starter
Oh dus 25jaar is het keerpunt?

Nee? Ik heb volgens mij geen enkele specifieke leeftijd in m'n mond gehad. Alleen 'n verwijzing naar jouw ingevulde leeftijd van 15.

Mensen kiezen altijd de makkelijkste/snelste weg dus snap het even niet.

Mensen kiezen altijd de makkelijkste/snelste weg dus snap het even niet.

Er is iets moois aan de niet-makkelijke weg ook :).

Gewoon het feit dat je je lichaam hebt bekomen op basis van hard trainen en voeding en vooral zonder chemische ondersteuning. Natuurlijk zijn kuurfysieken meestal de mooiste. Maar als je echt zuiver kan zeggen dat je alles naturel hebt gedaan geeft dat toch een grote meerwaarde.

Er is iets moois aan de niet-makkelijke weg ook :).

Gewoon het feit dat je je lichaam hebt bekomen op basis van hard trainen en voeding en vooral zonder chemische ondersteuning. Natuurlijk zijn kuurfysieken meestal de mooiste. Maar als je echt zuiver kan zeggen dat je alles naturel hebt gedaan geeft dat toch een grote meerwaarde.

Voor wie?
Al die naturals die beweren dat hun beter zijn dan juicers.
Niet dat jij dat denkt, maar veel wel.

Voor wie?
Al die naturals die beweren dat hun beter zijn dan juicers.
Niet dat jij dat denkt, maar veel wel.

Voor jezelf..

Maar wat bedoel je met naturels die beweren beter te zijn dan juicers? Juicers hebben juist meestal de betere fysieken. Maar van de naturel en de juicer die er even hard voor werken zal de juicer zowieso de betere fysiek hebben ( als we genen even uit het plaatje laten).

Het is een keuze die iedereen moet maken, alleen vind ik dat je gewoon best eerst minimum 21 bent en toch al 3 jaar traint, voor je het overweegt.

En als je het dan doet, kom er dan gewoon voor uit. Daardoor krijg je imo nog meer respect dan als je het ontkent.

Als je op een bepaalt punt komt ( ''je naturelle max'', als dat al bestaat) en je wilt echt nog meer massa dan moet je gewoon kuren. En ik heb ook respect voor die beslissing. Ik voel me zeker niet beter omdat ik naturel ben, maar voor mezelf voelt het wel beter aan.

En als je het dan doet, kom er dan gewoon voor uit. Daardoor krijg je imo nog meer respect dan als je het ontkent.
Hier is anabolengebruik erger dan drugsgebruik, het is beter als je het hier verzwijgt. :D

Mensen onderschatten bigtime van wat er naturel mogelijk is.Helaas wordt er tegenwoordig veel te snel naar de gear gegrepen,terwijl het natural potentieel nog lang niet bereikt is!Daarbij komt nog eens kijken dat heel veel jongens niet eens weten wat ze zich allemaal in hun lichaam pompen.

Ik ben nu zelf al 6 jaar bezig en zit nog lang niet aan mijn potentieel.Maak nog elk jaar progressie!Komt misschien ook omdat ik voor me zelf heel zeker weet dat ik nooit ga kuren.Heb deze beslissing gewoon voor mezelf gemaakt,zal het echter nooit veroordelen want iedereen komt op een gegeven moment voor de keuze te staan.

de beste keuze is de eerste jaren met eten eten eten en trainen wel met voeding's en training's schema alles uit je lichaam te halen , en als je enkele jaren verder bent zie je dan of het je doel is ja of nee , dan zie je of je wil keuren of niet .
denk dat je nog raar op zou kijken wat je naturel kan berijken eigenlijk hoor.

Zeker dat deze hele scene een idee van Arnold was hé

Terug
Naar boven