XXL Nutrition

Kleding bulkbuik

Wat dragen PL'ers zoal buiten de gym ? ;)

Positiekleding!:D

OT: Krijg langzaam hetzelfde probleem nu hoewel iedereen vindt dat het wel meevalt stoor ik me er toch aan.
Heb wel ontdekt dat ik minder pens heb in een zwart tshirt dan in een wit tshirt.:o

Donkere kleding en verticaal gestreept.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je wilt door bulken tot 100kg.
Volgens je stats 90kg op 20% is dat echt belachelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Door bulken naar 100kg.... met 90kg als huidig gewicht en 20% vet...

Domste idee wat ik ooit gehoord heb. Alleen maar om 3 cijfers voor de komma te kunnen zien op de weegschaal.

Door bulken naar 100kg.... met 90kg als huidig gewicht en 20% vet...

Domste idee wat ik ooit gehoord heb. Alleen maar om 3 cijfers voor de komma te kunnen zien op de weegschaal.
Ach die 20% vallen wel mee op het moment denk ik ,heb gewoon geen manier op het te meten. Dat was ook met weegschaal gedaan z'n 2 maanden geleden.

maar anyway we dwalen af

Weetniet in hoeverre je hier op in wilt gaan... Maar je hebt ook een soort korset voor mannen :D

Ipv een zandloper figuur, krijg je zo'n V-vorm korset die onzichtbaar zou moeten zijn onder je kleding. Daardoor zul je minder snel last hebben van 'lovehandels' of een bierbuik die onder je strakke shirt uit hangt.

Zo iets:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weetniet in hoeverre je hier op in wilt gaan... Maar je hebt ook een soort korset voor mannen :D

Ipv een zandloper figuur, krijg je zo'n V-vorm korset die onzichtbaar zou moeten zijn onder je kleding. Daardoor zul je minder snel last hebben van 'lovehandels' of een bierbuik die onder je strakke shirt uit hangt.
Niet zo ver, maar ik waardeer het dat je zo ver meedenkt :)

Het accent verleggen naar je borst/biceps en donkere kleuren dragen, dan krijg je misschien wel commentaar dat je wel es een groter t-shirt mag gaan kopen maar hebben ze het in elk geval niet over je middel (real story)

Bloesjes zijn voor vrouwen, mannen dragen een overhemd voor de goede orde.

Ruim vallende shirts, donkere shirts, gestreept en wat v-hals shirts doen het goed.

cutten is enige wat helpt.

Beetje vreemd topic...Haha, tijd om eerst die vette pens weg te werken....

real men dont hide their belly

Wat een topic... schaam me dood dat ik dit allemaal heb zitten lezen :P

Koop een shirt wat juist strak bij je buik zit en steek je buik naar voren als een chick langs komt.

Je bent nou eenmaal in de bulk, deal with it.

Bulken en dus maar een bulkbuik hebben... Je moet je bulk gewoon niet uit de hand laten lopen. Je wil er toch het hele jaar goed uitzien

Terug
Naar boven