AndroidHealthClinic

Kleding, hoe vaak?

jncreations

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m83
Massa
101kg
Vetpercentage
14%
  • Kleding, hoe vaak koop jij het gemiddeld?

• Meer dan eerst, minder dan eerst?

• Deel je ervaringen bij het kopen?
In mij geval ik koop zeker bijna elke week iets, het is voornamelijk een verslaving maar ook vanwege de zomer die er nu aankomt.
Heb vooral probleem om de juiste shirts te vinden, vooral rond me bicep is het te klein. Moest al een hele zooi weggeven en nieuwe kopen zo te zien is het nu ook de beurt aan me broeken. feelsbatman.jpeg maar hey that shows progression. :thumbup:

ik koop nieuwe kleren als me oude kleren kapot zijn

- Zo weinig mogelijk, als het solden zijn en dan nog niet altijd.

- Nee, kben niet zo'n voorstander van strakke shirts, dus koop ze meestal redelijk ruim, dus als ik wat kg's gain maakt dat niets uit.

- WTF, welke ervaringen?

En verslaafd zijn aan kleren kopen, imo heb je als gast dan een probleem.

Koop niet vaak kleren. Nooit eigenlijk.. Ik voel me serieus gewoon niet op mijn gemak in een kleding zaak, op internet bestellen doe ik ook niet want dan kan je het vaak weer terug sturen.

Voor het laatst met mijn ex kleding wezen kopen, dan gaat het nog wel want dan kiest zij alles uit. Ik haat winkelen echt vanuit de grond van mijn hart.

Minder dan eerst, minder en minder 'dress to impress'

Weinig.

Ik zorg gewoon dat ik een paar goede outfits in mijn kast heb hangen. Meestal ga ik winkelen als ik iets nodig heb, ik ga nooit "zomaar" winkelen of zo.

is al meer dan anderhalf jaar geleden

4 keer per jaar, zodat ik er elk seizoen piekfijn bij loop

Mijn moeder koopt mijn kleren.

Ik ga graag shoppen. Probeer altijd goed gekleed door het leven te gaan he..
Ik heb ook iets met schoenen.. je kan nooit genoeg schoenen hebben vind ik!

Regelmatig.

En te klein om de bicep? :roflol:

Gewoon XXL dragen. Je komt met een groot shirt minder patserig over en toch zien mensen dat je buff bent.

rond je bicep knip je er zo een klein stukje in, zie dat wel bij meer bbers, net als realist zn plaatje.

Soms 3 maanden weer niet of langer, dan weer wat vaker.

Eens in de 3 weken.
Het is wel moeilijk om fatsoenlijke kleding te kiezen die goed zit. Van Eleven Paris zitten ze wel goed.

Ik vraag me af hoe groot jouw armen zijn dat ze te klein zijn bij je biceps? Mijn shirtjes zijn altijd te klein bij de onderkant van m'n rug (bovenkant van m'n rug en schouders trekken het omhoog) wanneer ik eruit groei.

ik draag dan ook geen tshirts meer, enkel tanktops, desnoods met een hemd eroverheen.

als ik iets nieuws kan gebruiken of als het solden zijn :)

Kan er geen gemiddelde op plakken, eens om de zoveel maand.
Als ik gericht ga shoppen vind ik nooit mijn zin, vaak als ik ga shoppen zonder doel, vind ik van alles en nog wat.

Shirts zijn meestal geen probleem, hemden en broeken daar tegen wel.
Zoals bij iedereen hier wss, mijn broeken zijn vééls te groot, maar heb die maat nodig voor de boven benen. Hemden, zo i zo gecentreerd, anders heb je precies een tent aan.

- Zo weinig mogelijk, als het solden zijn en dan nog niet altijd.

- Nee, kben niet zo'n voorstander van strakke shirts, dus koop ze meestal redelijk ruim, dus als ik wat kg's gain maakt dat niets uit.

- WTF, welke ervaringen?

En verslaafd zijn aan kleren kopen, imo heb je als gast dan een probleem.

Haha , alles is hier mee zo ongeveer gezegd :p.

Ga ook zo weinig mogelijk achter kleren, enkel als het echt nog eens nodig is. Is meestal niet echt leuk. En nee dit is geen ''verkapt-wat-ben-ik-breed-post). Maar kleren zijn gewoon niet aangepast aan mensen die trainen , wat er dus voor zorgt dat het meestal gewoon miserie is.

---------- Post added vr 10 jun 2011 at 18:56 ----------

Kan er geen gemiddelde op plakken, eens om de zoveel maand.
Als ik gericht ga shoppen vind ik nooit mijn zin, vaak als ik ga shoppen zonder doel, vind ik van alles en nog wat.

Shirts zijn meestal geen probleem, hemden en broeken daar tegen wel.
Zoals bij iedereen hier wss, mijn broeken zijn vééls te groot, maar heb die maat nodig voor de boven benen. Hemden, zo i zo gecentreerd, anders heb je precies een tent aan.

Hemden zijn idd ook wenen soms. Heb wel 1 fantastisch hemd die ik ooit als L of XL kocht en heb het gewoon laten tailleren door mijn oma :). Is nog altijd veruit mijn favoriet.

Terug
Naar boven