XXL Nutrition

Kleding, hoe vaak?

Ik koop elke maand wel wat nieuws, moet wel met de mode mee gaan he boyss

vaak en geen enkel probleem eigenlijk dingen te passen. ja het gaat wel allemaal snel kapot. kwaliteit lijkt tegenwoordig wel steeds minder. naar mijn idee: me nikes slijten sneller en dan vallen sneller uit elkaar ondanks dat ik ze niet de hele dag meer draag en meerdere paren heb.

sokken gaan makkelijk kapot dus vaak nieuwe

boxers gaan ook snel kapot..tenminste een jaartje ofzo en dan gaan die bjorn borg dingen enzo ook al kapot.

broeken worden bij je lies ook te snel dunner en scheuren dan..goedkoop of iets duurder dus neem ook maar een wat goedkopere om dan regelmatig nieuw te kopen

shirtjes trekken bij de oksel kapot..dat heb dan wel met trainen te maken..zeker als je in veel shirts ook traint (bijvoorbeeld DB triceps extensions)

biceps te groot voor je shirt????????????

Ik ga afhankelijk van wat ik nodig heb 1 keer per jaar een kleding winkel in en koop wat ik mooi vind en nodig heb. Ga nooit speciaal voor aanbiedingen etc heb er een t**fus hekel aan. Ga liever wat extra uurtjes in mijn zaak draaien dan dat ik die uurtjes moet besteden schuifelend als een pigeon door de stad op zoek naar de uitverkoop.

Sinds ik van XXL naar L ben gegaan heb ik wel wat bij elkaar gesprokkeld plm. wekelijks.

Ik koop 4x per jaar wat. Gewoon bij de seizoenstijden. Bestel het ook online, vind winkelen echt ruk.

Met me ex was het wel leuk. Dan werd het meteen een uitje met terrasje pakken enzo. In je 1tje doe je dat ook weer niet.

Met me vrienden winkelen is ook behoorlijk gay.
Beste het dus gewoon lekker online hop hop geen gedonder en gezijk. Hoppaaaaaaaa

Koop elke maand wel wat nieuws en het ligt er maar net aab wat ik tegen kom.

2x per jaar ff nieuwe lacoste polo's dit dat je weet zelluf

2 x per jaar ga ik naar de walkincloset van jimmy neutron. altijd de nieuwste mode, echte topkwaliteit.

Ik vraag me af hoe groot jouw armen zijn dat ze te klein zijn bij je biceps? Mijn shirtjes zijn altijd te klein bij de onderkant van m'n rug (bovenkant van m'n rug en schouders trekken het omhoog) wanneer ik eruit groei.

Inderdaad en dat vind ik zo irritant haha, je loopt gewoon dan vrijwel voor lul.. het hele model is er immers uit. mja het showt wel de gain.

Overigens winkel ik vrijwel niet, alleen als het echt nodig is.

Terug
Naar boven