- Waardering
- 1.273
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom moeten nederlanders altijd "eurie" zeggen -_-'
Waarom moeten Belgen zo'n homofiel accent hebben.. -_-'
hhahahaha karmaWaarom moeten Belgen zo'n homofiel accent hebben.. -_-'

+1Eens in de 3 weken.
Het is wel moeilijk om fatsoenlijke kleding te kiezen die goed zit. Van Eleven Paris zitten ze wel goed.

van alles een verkleinwoord maken is toch in veel talen een gebruik van de homofiele bevolking.
just sayin'![]()
van alles een verkleinwoord maken is toch in veel talen een gebruik van de homofiele bevolking.
just sayin'![]()

)
Ik vraag me af hoe groot jouw armen zijn dat ze te klein zijn bij je biceps? Mijn shirtjes zijn altijd te klein bij de onderkant van m'n rug (bovenkant van m'n rug en schouders trekken het omhoog) wanneer ik eruit groei.
heb je het nu over vanalles een verkleinwoord maken of wat? (hoe dan ook, onderdanig, of homofiel... allemaal 1 pot nat)
om maar niet te spreken over het feit dat van die verwijfde homo's in NL gewoon exact hetzelfde spreken als andere NL'ers alleen zachter.
Verwijfde homo's in belgie spreken meestal met "je" of "jou" zoals een nederlander
dus dat je vlaams een homofiel accent noemt is gewoon een projectie van je eigen onzekerheid over je k*ttaaltje