Fitness Seller

Kleding, hoe vaak?

2 keer per jaar doe ik 1 of max 2 winkels. Koop dan max 2 spullen van hetgeen ik er nog het minst van heb/het meest versleten zijn.

Elke week een paar keer.

1x in de 2 jaar. Laatste x was meer dan jaar geleden. Koop dan in een klap voor 500 eurie en klaar

waarom moeten nederlanders altijd "eurie" zeggen -_-'

Vandaag nog 2 shirtjes gehaald.

Eentje zit best goed, de andere foking raar bij de schouders/traps.

Koop je een keer zonder te passen, krijg je meteen dit.

Elke maand wel iets.

Te vaak. Nouja meestal eens in de 2/3 maanden maar dan meestal meteen een berg. In mijn kledingkast is de keuze reuze.

Realist, plaatje die ik had gepost maar in je avatar gedaan?

Of iets onderdanigs.

Just sayin' ;)

heb je het nu over vanalles een verkleinwoord maken of wat? (hoe dan ook, onderdanig, of homofiel... allemaal 1 pot nat;))

om maar niet te spreken over het feit dat van die verwijfde homo's in NL gewoon exact hetzelfde spreken als andere NL'ers alleen zachter.
Verwijfde homo's in belgie spreken meestal met "je" of "jou" zoals een nederlander:)

dus dat je vlaams een homofiel accent noemt is gewoon een projectie van je eigen onzekerheid over je k*ttaaltje

OP feels like batman?

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag me af hoe groot jouw armen zijn dat ze te klein zijn bij je biceps? Mijn shirtjes zijn altijd te klein bij de onderkant van m'n rug (bovenkant van m'n rug en schouders trekken het omhoog) wanneer ik eruit groei.

Naja, kijk als koop ik een L (standard fit) dan is het ok maar ruim rond me taille, al koop ik een slim fit L dan is het bij de armen strak (43 cm) en dan knelt het af en loop de mouw naar me schouder toe dus dan is niet echt een mooi gezicht vind zelden een goeie lengte in een mouw die het lekker covered.

Post scriptum, Totaal geen verslaving (was joking in begin post) meer een goeie investering in mijn totale presentatie

YU
jelly4.jpg

Laatst bewerkt:
heb je het nu over vanalles een verkleinwoord maken of wat? (hoe dan ook, onderdanig, of homofiel... allemaal 1 pot nat;))

om maar niet te spreken over het feit dat van die verwijfde homo's in NL gewoon exact hetzelfde spreken als andere NL'ers alleen zachter.
Verwijfde homo's in belgie spreken meestal met "je" of "jou" zoals een nederlander:)

dus dat je vlaams een homofiel accent noemt is gewoon een projectie van je eigen onzekerheid over je k*ttaaltje

Dat zal het zijn indd :roflol:

Ik haat winkelen. Winkel in, winkel uit. Vind je eindelijk iets hards hebben ze je maat niet of valt het helemaal verkeerd. Ook de temperatuur in die winkels buiten, in de winter is het van koud naar ****ing warm en in de zomer van ****ing warm naar ****ing koud. Hate it, koop eigenlijk altijd via internet.

feelsbatman.jpeg

feels-batman.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven