AndroidHealthClinic

Kleine dbb meeting :D

Sjonnies

Cool Novice
Waardering
1
Ik ben zaterdag samen met mijn vriend en Frenkpie naar een presentatie van dansstudio starlights geweest. Volgens het lokale krantje zou er ook een BBer komen dat is best uniek in dit boerendorp dus wij kijken. Viel dat ff tegen had totaal geen definitie en een pens!!! :mad: Desalniettemin de avond was toch gezellig en geslaagd tjek de fotos...... Ps. de laatste foto is van de 'BBer' en niet een dansmarietje ;)

[Abeelding niet meer beschikbaar]

wheheh :) ja was wel lache. en idd wát een ontiegelijke slecht optreden zeg..

"onze bodybuilder" noemde ze em... pffff wat een tegenvaller.. echt amper massa en een vet % van + - 14-15%, alleen beetje biceps en klein beetje definitie in de borst. :(

we zagen daar van die 'bodypump' halters liggen en maakten er voor de grap wat foto's van :p

de bodybuilder is idd behoorlijk vet...maar ja een off-season is óók een bodybuilder he!! toch wel vet hey dat jamai er ook was!
wie is die gespierde gast die met hem op de foto staat? 1e foto

D. zei:
de bodybuilder is idd behoorlijk vet...maar ja een off-season is óók een bodybuilder he!! toch wel vet hey dat jamai er ook was!

heb je de text wel gelezen? voor alle duidelijkheid:

op de eerste foto: links staat Sjonnies en rechts Frenkpie (ik dus) :)

Vet, maar kenden jullie elkaar dan al?
En wat hield die presentatie van dansstudio starlights eigenlijk in?

Die BB is niet echt om voor naar huis toe te bellen nee..... :p

wij zijn elkaar via dit board eik tegengekomen min of meer.

2-2,5 jaar terug hadden we beide een andere levensstijl:
allebei waren we verslaafd aan computerspelletjes. en hij woont een dorp naast mij, en toen in die tijd heb ik nog wel eens wat counterstrike en UT gespeeld.. op lanparty's.

ik moest toen altijd zo hard om em lachen, omdat het zon zuiperd/vreet zak was. ik was ook totaal verrast toen ik hém tegenkwam op dit forum en las dat hij zo serieus aan bb-ing doet nu.

die presentatie was georganiseerd omdat die dansstudio 12,5 jarig jubileum vierde :)

• Topic Starter Topic Starter
D. zei:

Foei mij vergelijken met jamai!
ps net kwark op me toetsenbord gekwarkt bah vette plak toetsen nou :)

flinke kerels..je ziet er op die foto echt heel anders uit dan op je avatar frenk

lol @ de foto met de bodypump haltertjes haha :)

by the way ff. ik krijg nu berichtjes via msn of ik met sjonnies homo ben.

nee dus :)

voor de mensen die het niet kunnen lezen: er staat dus dat sjonnies met zn vriend was en ik. ik ben gewoon hetro.

Frenkpie zei:
by the way ff. ik krijg nu berichtjes via msn of ik met sjonnies homo ben.

nee dus :)

voor de mensen die het niet kunnen lezen: er staat dus dat sjonnies met zn vriend was en ik. ik ben gewoon hetro.

ontkenningsfase :eyebrow:

ehmm... waar gaat dit over?? Je gedraagt je soms echt als een klein kind Nilsje..

ontopic: geinige pics :D

Terug
Naar boven