Fitness Seller

Kleine dbb meeting :D

:rolleyes:, leuk om te zien man, de 1e DBB meeting:D

Frenkpie,of ik zie t verkeerd:)maar je hebt wel grote klauwen kerel a la theo maassen:D,

leuk man, was t geen idee dat jullie die kerel wegtrapte en erzelf gingen poseren?:p

• Topic Starter Topic Starter
Lol dat zeiden we wel achteraf bijna tegelijk. Zo van ik had zin om die kerel eraf te trappen :D

Ps Frenkpie is dus NIET mijn vriend maar dat is de man op de volgende foto:
Dit was in brussel toen hij voor zijn bedrijf een reclamespot voor de tv ging inspreken.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

dandyman zei:
:rolleyes:, leuk om te zien man, de 1e DBB meeting:D

Frenkpie,of ik zie t verkeerd:)maar je hebt wel grote klauwen kerel a la theo maassen:D,

leuk man, was t geen idee dat jullie die kerel wegtrapte en erzelf gingen poseren?:p

thnx voor de compliment .. denk ik :p
maar toen ik die kerel al zag staan voor de show dacht ik.. naja niet echt massief maar zal wel kurkdroog zijn dan... maar toen ie op t podium verscheen.. modder vet.. armpjes van max 37 cm.. dacht ik echt van... dáámn.. werd gewoon kwaad dat ze hém een BB-er dúrven te noemen. :rolleyes:

Sjonnies zei:
Lol dat zeiden we wel achteraf bijna tegelijk. Zo van ik had zin om die kerel eraf te trappen :D

Ps Frenkpie is dus NIET mijn vriend maar dat is de man op de volgende foto:
Dit was in brussel toen hij voor zijn bedrijf een reclamespot voor de tv ging inspreken.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

misschien dat hij jouw vriend niet is..

maar hij is wel homo hoor..

steeds op msn met zijn jongentje enz.. :S

ben je toch ook nilsje.

trouwens sjonnies, je vriend was toch eerder je trainingsmaat? heb je em inmiddels met je enthousiasme nog niet over kunnen halen om weer flink te gaan bben!?

• Topic Starter Topic Starter
Nee is niets voor hem...

Toen we begonnen was het ook meer cardio als BB en cardio vind ik niks aan.

Terug
Naar boven