AndroidHealthClinic

Kleinste bodybuilder ter wereld

Strontlelijk en zwaar k*tfysiek. Te mager, zelfs voor die lengte, hij traint juist geen ****. Ik zou dat opdondertje vol plempen met groeihormoon zodat het tenminste nog een attractie wordt welke het geld waard is. Dit kan je toch bezwaarlijk een BB-er noemen. En dan zijn coach die er veels te vet en in een apenpakje bijloopt, sjongejonge wat een gare rapen. De kleinste oplichter ter wereld is het iig wel.

second that.

Strontlelijk en zwaar k*tfysiek. Te mager, zelfs voor die lengte, hij traint juist geen ****. Ik zou dat opdondertje vol plempen met groeihormoon zodat het tenminste nog een attractie wordt welke het geld waard is. Dit kan je toch bezwaarlijk een BB-er noemen. En dan zijn coach die er veels te vet en in een apenpakje bijloopt, sjongejonge wat een gare rapen. De kleinste oplichter ter wereld is het iig wel.
Durf je wel tegen een kleintje?

:p

Wat een vieze beharing hebben die gasten man....urgh

Ah shit wilde deze net gaan posten :).

Het is eigenlijk riggard, maar mocht ik niet doorvertellen :x

Z'n rechterknie loopt achter.

Het kwam wel op de gisteren dat de kleindte Bodybuilder in de wereld 88cm was !

Shorty on roids :D

Hij is bijna net zo groot als Bouwens.......:cool:

Stond vandaag ook in De Morgen, het is niet fake. (naar alles wat er een beetje raar uitziet wordt hier fake geroepen...). Ik vind het erger dat de man ernaast een bekende 'bodybuilder' is in India.

1. Geblondeerd haar = gay
2. Jay's pink is breder dan dat ventje zn kuiten

Kan toch bijna niet ???

Zijn handen zijn zelfs te klein om rond een barbell/dumbbell te kunnen.

SICK!.. ik kan het ook bijna niet geloven maar k'ga maar niet te snel oordelen dat het photoshop is :P

Je ziet wel vaker docs op tv over dwergen enzo maar dit is wel extreem.
10 kg bij 83 cm ! :O:O:O

hahaha ziet grappig uit leuke post thx

bouwens?

haha omg !!

Terug
Naar boven