AndroidHealthClinic

Klitschko vs. Chisora

De namatch was leuker dan de match zelf.

Ik had meer verwacht van Klitschko, zeker naar zo'n vernedering. Maar toch gewonnen. Chisora is een onrespectvolle debiel.

• Topic Starter Topic Starter
Het was weer een ouderwetse mooie pot boksen, Chisora heeft wel laten zien dat ie kan boksen, en 12 ronden in een goed tempo kan staan tegen Vitali.

het zag er daar nog leuk uit achteraf precies :)

jezus man, die chisora moet echt een keer de **** ingeslagen worden. Wat een absolute belediging voor de sport en slechte PR. Ik zeg Overeem vs Chisora:)

mooie wedstrijd moest Chisora zij ingezet hebben vanaf de 1ste ronde zoals hij de laatste 5ronden gedaan heeft dan zou die zeker gewonnen hebben

mooie wedstrijd moest Chisora zij ingezet hebben vanaf de 1ste ronde zoals hij de laatste 5ronden gedaan heeft dan zou die zeker gewonnen hebben

Dat houd ie/je nooit vol natuurlijk. Je kan wel al je energie eruitgooien in de eerste paar rondes maar dan kan je zelf ook tegen een K.O. aanlopen.
Hij heeft wel z'n mannetje gestaan die Chisora.

jezus man, die chisora moet echt een keer de **** ingeslagen worden. Wat een absolute belediging voor de sport en slechte PR. Ik zeg Overeem vs Chisora:)

Dat gaat denk ik niet... Maar wacht totdat Badr Hari ooit tegenover die r*tard komt te staan, dan is het Bad Boy vs Bad Boy.
De voormalig K1 vechter blijft overteind, ik durf daar geld op in te zetten. ;)

Laatst bewerkt:
weet iemand waarom de oud bokser en dat andere tegen elkaar gingen vechten? heb vid gecheckt maar kan niks horen

weet iemand waarom de oud bokser en dat andere tegen elkaar gingen vechten? heb vid gecheckt maar kan niks horen

Haye had gezegt dat Chisora een loser was. En je weet hoe dat gaat dan met mannen. De adrenaline stijgt en zodoende ging Chisora naar hem toe. Voordat hij wat kon doen waren ze aan het rollenbollen.

Dat houd ie/je nooit vol natuurlijk. Je kan wel al je energie eruitgooien in de eerste paar rondes maar dan kan je zelf ook tegen een K.O. aanlopen.
Hij heeft wel z'n mannetje gestaan die Chisora.
ja das wel waar wat je zegt maar ik weet 100% zekers dat klit was aangedaan van die lichaamstoten da die gehad heeft, Chisora zou hem zeker neergelegd hebben hoor

Jammer dat dit soort mensen niet gestraft kunnen worden voor onsportief gedrag
Dat water spugen in het gezicht van de broer en de klap vooraf
Eigenlijk zou je gewoon al 8 tellen moeten hebben voor je de wedstrijd begint.
Enge gast die een lesje nodig heeft.
Jammer dat de Klitschko niet harder sloeg (hij raakte hem wel vaak genoeg) en hem zo een lesje leerde

Jammer dat dit soort mensen niet gestraft kunnen worden voor onsportief gedrag
Dat water spugen in het gezicht van de broer en de klap vooraf
Eigenlijk zou je gewoon al 8 tellen moeten hebben voor je de wedstrijd begint.
Enge gast die een lesje nodig heeft.
Jammer dat de Klitschko niet harder sloeg (hij raakte hem wel vaak genoeg) en hem zo een lesje leerde

Deels eens.

Ik ben ook van mening dat dit soort gasten de sport wel spannend en mooi houden. Het brengt spektakel. Beter als 2 boksers die elkaar lief knuffelen en alle cliche's na afloop eruit gooien.

voor de wedstrijd geen probleem maar na de wedstijd is da not done

misschien een manier van chisora om zijn marktwaarde omhoog te laten gaan, nu kent iedereen hem zeker. Meer bekendheid, meer reclame, meer geld ...

Is gewoon de wedstrijd hypen, zou me niks verbazen als dit gewoon in scene is gezet. Teminste dat incident met Klitschko

hehe super ... :laugh:

Haye slaat hem hard op z'n snuffel man :D

Terug
Naar boven