- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klitschko heerste de hele partij, met die kleine uitspatting van Wach.
Toch leuke partij gezien, maar Wach moet veel soepeler bewegen met beter zijn dekking houden.
alle respect voor Wach die veel incasseert heeft.

Dat is waar ook van Vitali...
Een nieuwe kampioen zou ik ook wel willen zien, zou echt jammer zijn als die er pas komt wanneer beide broers volledig gestopt zijn.
Op die manier wil je dat toch niet.
Om welke belt hebben Dereck Chisora en David Haye eigenlijk gebokst ?
Ik vind het werkelijk waar droevig dat dit het wereldniveau is.
Klitschko heeft een leuke techniek, maar zit geen spektakel of enig pit in en Wach kan aardig wat hebben, maar laten we eerlijk zijn, dat is toch geen boxer van wereld niveau.
En dan heb je nog die presentatoren die spreken alsof Klitschko de meest geweldige dingen doet.
Een Badr Hari, daar zit scherpte, felheid, concentratie, discipline en ook techniek in dat is compleet, dit leken wel een stelletje ouwe kerels die op hun gemakje aan het sparren waren.

Ouwe kerels die op hun gemakje aan het sparren waren? Wat meer respect mag wel kerel. Het mag er dan niet zo snel uitzien als bij de lichtere gewichten, maar dat is logisch. Dit zijn reuzen. Heb je enig idee hoeveel power er achter die stoten zit? Dat zijn serieuze mokerslagen.
Ik snap ook niet dat je een kickbokser die bekend staat om zijn slordige techniek gaat vergelijken met een bokser die bekend staat om zijn finesse. Dit zijn 2 totaal verschillende takken van sport.
)En toch gaat badr hari af als tie tegen hem moet boksen![]()
Ouwe kerels die op hun gemakje aan het sparren waren? Wat meer respect mag wel kerel. Het mag er dan niet zo snel uitzien als bij de lichtere gewichten, maar dat is logisch. Dit zijn reuzen. Heb je enig idee hoeveel power er achter die stoten zit? Dat zijn serieuze mokerslagen.
Ik snap ook niet dat je een kickbokser die bekend staat om zijn slordige techniek gaat vergelijken met een bokser die bekend staat om zijn finesse. Dit zijn 2 totaal verschillende takken van sport.
Maargoed, ik zie dat 7 van je 10 laatste posts betrekking hebben op Badr Hari, dus die kerel zal wel een obsessie van je zijn.

Badr mag van mij niet eens de wc van Klitschko schoonmaken, laat staan dat hij al iets te zoeken heeft in de ring tegen hem.

Hmm.. beetje vreemde opmerking, kijk eens naar hoe Ali vocht ook hij hield vaak dekking laag en daagde zijn opponent juist uit om hem te raken. jou stelling gaat dus niet op over wat wereldniveau zou moeten zijn.
Zal allemaal best, maar vind jij dat een vechter met zijn handen omlaag moet kunnen vechten en zijn hoofd naar voren op wereldniveau?
Hoort een beetje niveau toch gehakt van te maken, we hebben het hier wel over degene die worden gezien als de beste van de hele wereld.
Hmm.. beetje vreemde opmerking, kijk eens naar hoe Ali vocht ook hij hield vaak dekking laag en daagde zijn opponent juist uit om hem te raken. jou stelling gaat dus niet op over wat wereldniveau zou moeten zijn.
Die jongen heeft gewoon geen idee waar hij het over heeft.