MuscleMeat

Zaterdag 12 November Klitschko vs. Wach op RTL7

• Topic Starter Topic Starter
Klitschko heerste de hele partij, met die kleine uitspatting van Wach.

Toch leuke partij gezien, maar Wach moet veel soepeler bewegen met beter zijn dekking houden.
alle respect voor Wach die veel incasseert heeft.

Klitschko heerste de hele partij, met die kleine uitspatting van Wach.

Toch leuke partij gezien, maar Wach moet veel soepeler bewegen met beter zijn dekking houden.
alle respect voor Wach die veel incasseert heeft.

De meest interessante Klitschko match sinds jaren... En ik vond Wladimir vandaag absoluut niet saai vechten.
Wach is niet neer gegaan in 12 ronden, toch wel netjes. Hij beweegt alleen wel lomp.

Kijk je uit naar David Haye vs Vitali Klitschko, porter? ;)

Misschien gaat Vitali wel plaats nemen in de kamer, hij zou gekozen zijn als 3e partij in het kabinet van zijn land.

Ik kijk altijd uit naar een mooie bokspartij, en wacht met smart op een nieuw kampioen.

Dat is waar ook van Vitali...

Een nieuwe kampioen zou ik ook wel willen zien, zou echt jammer zijn als die er pas komt wanneer beide broers volledig gestopt zijn.
Op die manier wil je dat toch niet.

Dat is waar ook van Vitali...

Een nieuwe kampioen zou ik ook wel willen zien, zou echt jammer zijn als die er pas komt wanneer beide broers volledig gestopt zijn.
Op die manier wil je dat toch niet.

Nee het moet zeker in een partij gebeuren, maar zie het zo niet gebeuren.

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 00:24 ----------

Om welke belt hebben Dereck Chisora en David Haye eigenlijk gebokst ?

Ik vind het werkelijk waar droevig dat dit het wereldniveau is.
Klitschko heeft een leuke techniek, maar zit geen spektakel of enig pit in en Wach kan aardig wat hebben, maar laten we eerlijk zijn, dat is toch geen boxer van wereld niveau.

En dan heb je nog die presentatoren die spreken alsof Klitschko de meest geweldige dingen doet.

Een Badr Hari, daar zit scherpte, felheid, concentratie, discipline en ook techniek in dat is compleet, dit leken wel een stelletje ouwe kerels die op hun gemakje aan het sparren waren.

Laatst bewerkt:
Ik vind het werkelijk waar droevig dat dit het wereldniveau is.
Klitschko heeft een leuke techniek, maar zit geen spektakel of enig pit in en Wach kan aardig wat hebben, maar laten we eerlijk zijn, dat is toch geen boxer van wereld niveau.

En dan heb je nog die presentatoren die spreken alsof Klitschko de meest geweldige dingen doet.

Een Badr Hari, daar zit scherpte, felheid, concentratie, discipline en ook techniek in dat is compleet, dit leken wel een stelletje ouwe kerels die op hun gemakje aan het sparren waren.

En toch gaat badr hari af als tie tegen hem moet boksen;)

Ouwe kerels die op hun gemakje aan het sparren waren? Wat meer respect mag wel kerel. Het mag er dan niet zo snel uitzien als bij de lichtere gewichten, maar dat is logisch. Dit zijn reuzen. Heb je enig idee hoeveel power er achter die stoten zit? Dat zijn serieuze mokerslagen.

Ik snap ook niet dat je een kickbokser die bekend staat om zijn slordige techniek gaat vergelijken met een bokser die bekend staat om zijn finesse. Dit zijn 2 totaal verschillende takken van sport.

ze beheersen het tactisch spelletje heel goed,

enige aanvalslust straffen ze meteen af,

misschien niet spectaculair om te zien

maar het werkt wel,

( geef mij maar de Roy Jones Junior van tien jaar geleden)

en ja vergelijk het maar met een klap van een moker,

(kan ik uit eigen ervaring zeggen,boksers van 100+ kilo dan :D)

maar een van de twee heeft ooit van Van Roosmalen

een enkeltje dromenland gekregen,mooie hoge trap

in de tijd toen de broers nog aan kickboxen deden,

dus onverslaanbaar zijn ze niet.

Een Badr Hari in vorm laat Klitschko alle hoeken van de ring zien.

En toch gaat badr hari af als tie tegen hem moet boksen;)

vast wel.

Ouwe kerels die op hun gemakje aan het sparren waren? Wat meer respect mag wel kerel. Het mag er dan niet zo snel uitzien als bij de lichtere gewichten, maar dat is logisch. Dit zijn reuzen. Heb je enig idee hoeveel power er achter die stoten zit? Dat zijn serieuze mokerslagen.

Ik snap ook niet dat je een kickbokser die bekend staat om zijn slordige techniek gaat vergelijken met een bokser die bekend staat om zijn finesse. Dit zijn 2 totaal verschillende takken van sport.

Maargoed, ik zie dat 7 van je 10 laatste posts betrekking hebben op Badr Hari, dus die kerel zal wel een obsessie van je zijn.

Als dit werelds beste boxers moeten voorstellen vind ik dat droevig, daar verwacht ik meer van.
Klitschko had Wach al 10 x neer kunnen krijgen als die wat meer probeerde.

Badr bekend staat om slordige techniek?
Dan vergis je je toch en ben zeker geen fan van hem, vind het een pleurislijer.
Alleen ben ik wel objectief genoeg om zijn kwaliteiten te zien.

2 verschillende takken van sport kan je prima als voorbeeld geven.
Badr Beheerst namelijk zijn tak van sport prima en bij Klitschko vind ik dat tegenvallen bij zijn tak van sport ;)

Edit: Klitschko kon gewoon met zijn handen naar beneden vechten en zijn hoofd naar voren, dat hoor je niet te kunnen doen op wereldniveau :D

Laatst bewerkt:
Badr mag van mij niet eens de wc van Klitschko schoonmaken, laat staan dat hij al iets te zoeken heeft in de ring tegen hem.

Badr mag van mij niet eens de wc van Klitschko schoonmaken, laat staan dat hij al iets te zoeken heeft in de ring tegen hem.

:roflol:

Zal allemaal best, maar vind jij dat een vechter met zijn handen omlaag moet kunnen vechten en zijn hoofd naar voren op wereldniveau?
Hoort een beetje niveau toch gehakt van te maken, we hebben het hier wel over degene die worden gezien als de beste van de hele wereld.

Ja dit laat alleen maar zien hoe goed Klitschko kan anticiperen en zijn nauwkeurige techniek, Je hebt maar een paar vechters op zulk hoog niveau.
Ander voorbeeld is Artem Levin (geen boxer) vecht ook altijd zo maar hij is levensgevaarlijk en zeer moeilijk te raken.

Iemand een link?

GOFFER GOFFER GOFFER...ik ben in slaap gevallen in de vierde ronde ergens...en dat heeft niets met de wedstrijd te maken.

Hey Porter....leuk om je nog eens tegen te komen op het forum.....!!!!

:roflol:

Zal allemaal best, maar vind jij dat een vechter met zijn handen omlaag moet kunnen vechten en zijn hoofd naar voren op wereldniveau?
Hoort een beetje niveau toch gehakt van te maken, we hebben het hier wel over degene die worden gezien als de beste van de hele wereld.
Hmm.. beetje vreemde opmerking, kijk eens naar hoe Ali vocht ook hij hield vaak dekking laag en daagde zijn opponent juist uit om hem te raken. jou stelling gaat dus niet op over wat wereldniveau zou moeten zijn.

Hmm.. beetje vreemde opmerking, kijk eens naar hoe Ali vocht ook hij hield vaak dekking laag en daagde zijn opponent juist uit om hem te raken. jou stelling gaat dus niet op over wat wereldniveau zou moeten zijn.

Ik vind dat dat dus niet hoort te kunnen.
Als je 1 van werelds beste bent hoor je dat soort uitdagerij af te kunnen straffen.
Wach kon er totaal maar dan ook echt totaal niet mee omgaan.
Ali vond ik toch scherper en agresiever, zette ook op de juiste momenten de aanval in.

Die jongen heeft gewoon geen idee waar hij het over heeft.

Ik weet wie het zegt ;)
Blijkbaar stel ik hogere eisen aan een vechter die wereldkampioen genoemd word.
Voor jou is een riem en een papierenkampioen genoeg, ik kijk naar alle kwaliteiten van een vechter.

Terug
Naar boven