Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

weet wat je zegt, zeg niet wat je weet.
linkse wijsneus met het doordenkvermogen tot aan de voordeur.
Maar serieus "kareldeboer", doe dit nu gewoon eens even. Lees gewoon je laatste 50 posts door die je hier op DBB geschreven hebt, neem die tijd gewoon eens even voor je zelf. Dan kom je zelf toch ook wel tot de conclusie dat je enigszins zwakzinnig overkomt? Misschien dat je 'in het echt' best een verstandige jongen verder bent hoor, dat sluit ik niet uit, maar je kan nu niet zeggen dat je de schijn mee hebt of wel soms?
Mocht je hier nu van overstuur raken, ik wil best een geinig artikeltje voor je opzoeken hoor. Zo eentje waarin de bad guys zelf dood gaan, is jou dag ook weer gemaakt. Of zal ik 'm voor morgen bewaren? Jouw week kan niet meer stuk joh!

Wat een geestdodend lulverhaal "kareldeboer". Het boeit mij helemaal geen reet dat die gasten hierbij zijn omgekomen. Het enige wat ik deed was je vertellen, aan de hand van een citaat van Disraeli, dat je een nogal simpel persoon bent als een dergelijk artikeltje zoveel invloed heeft op je gemoedstoestand dat je dag er mee gemaakt is.
Verder echt helemaal niets hoor, gaat het weer een beetje met je? Je maakt je er nogal druk over he, wat die gekke Klaas allemaal niet vind van je afschuwelijk slechte schrijfseltjes hier. Zoals ik al zei; Little things affect little minds.
Ik ben hier om jou te genezen Karel, en ik ben geduldig.