XXL Nutrition

Klungelende moslimterroristen blazen eigen moskee op

hehe goed nieuws :)

Moderne versie van een kuil graven voor een ander, iemand een foto van de kuil na afloop?

:roflol:

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

weet wat je zegt, zeg niet wat je weet.

linkse wijsneus met het doordenkvermogen tot aan de voordeur.

Maar serieus "kareldeboer", doe dit nu gewoon eens even. Lees gewoon je laatste 50 posts door die je hier op DBB geschreven hebt, neem die tijd gewoon eens even voor je zelf. Dan kom je zelf toch ook wel tot de conclusie dat je enigszins zwakzinnig overkomt? Misschien dat je 'in het echt' best een verstandige jongen verder bent hoor, dat sluit ik niet uit, maar je kan nu niet zeggen dat je de schijn mee hebt of wel soms?

Maar serieus "kareldeboer", doe dit nu gewoon eens even. Lees gewoon je laatste 50 posts door die je hier op DBB geschreven hebt, neem die tijd gewoon eens even voor je zelf. Dan kom je zelf toch ook wel tot de conclusie dat je enigszins zwakzinnig overkomt? Misschien dat je 'in het echt' best een verstandige jongen verder bent hoor, dat sluit ik niet uit, maar je kan nu niet zeggen dat je de schijn mee hebt of wel soms?

Aanschouw de mooraalridder.

Heeft dit wat te maken met jouw linkse, directe, ondoordachte reactie op mijn reactie?
Dat ik mij goed voel bij dit soort berichten, en jij hierop zo een reactie geeft, geeft mij 3 gedachtes bij jou:
1. Je bent een hersenloze gek die willekeurig reageert op mensen zonder het bericht gelezen te hebben waar dit topic over gaat;
2. Je bent een hersenloze doorgedraaide psychopaat die het jammer vind dat deze terroristen hun 'taak' niet hebben kunnen voltooien;
3. Jouw gedachtes stoppen A en kijken niet naar B. Hierdoor kan ik jouw punt goed begrijpen dat je het erg vind dat deze personen dood zijn. Maar als je beschikt over een gezond stel hersens en ook naar B kan kijken, kan je begrijpen dat deze bommen waarschijnlijk bedoeld waren voor onschuldige mensen.

Dat jij mijn posts associeert met mijn 'zwakzinnigheid' laat tevens ook duidelijk zien dat jij niet beschikt over de mogelijkheid om verder te kijken dan alleen maar A. In onzinnige topics doe ik onzinnige uitspraken. Is een topic serieus, geef ik een serieuze reactie. Als jij had gekeken naar mijn laatste 50 posts en in wat voor topic deze reactie was, zou jij waarschijnlijk deze opmerking niet gedaan hebben.

Verder kijken dan je neus lang is vriend. Dan zal je een stuk verder komen in het leven.

Overigens, geen dank voor de tip. Lullig dat mensen uit je omgeving je hier nooit op gewezen hebben.

Wat een geestdodend lulverhaal "kareldeboer". Het boeit mij helemaal geen reet dat die gasten hierbij zijn omgekomen. Het enige wat ik deed was je vertellen, aan de hand van een citaat van Disraeli, dat je een nogal simpel persoon bent als een dergelijk artikeltje zoveel invloed heeft op je gemoedstoestand dat je dag er mee gemaakt is.

Verder echt helemaal niets hoor, gaat het weer een beetje met je? Je maakt je er nogal druk over he, wat die gekke Klaas allemaal niet vind van je afschuwelijk slechte schrijfseltjes hier. Zoals ik al zei; Little things affect little minds.

Ik ben hier om jou te genezen Karel, en ik ben geduldig.

Laatst bewerkt:
Mocht je hier nu van overstuur raken, ik wil best een geinig artikeltje voor je opzoeken hoor. Zo eentje waarin de bad guys zelf dood gaan, is jou dag ook weer gemaakt. Of zal ik 'm voor morgen bewaren? Jouw week kan niet meer stuk joh!

• Like
Waarderingen: CoD
Mocht je hier nu van overstuur raken, ik wil best een geinig artikeltje voor je opzoeken hoor. Zo eentje waarin de bad guys zelf dood gaan, is jou dag ook weer gemaakt. Of zal ik 'm voor morgen bewaren? Jouw week kan niet meer stuk joh!

ai,ai,ai.. is er eentje op zijn teentjes getrapt.
Rustig man, ik wist dat het je zo hard zou raken?

Ik zal voortaan wel niet meer zo tegen je reageren. Het is niet mijn bedoeling om je te kwetsen, 34-jarige vriend.

Voor de rest vind ik het echt onwijs lief van je dat je zoveel moeite wilt doen om mijn week goed te maken. Top!
Maar om de reacties die je gegeven hebt in dit topic heb ik mij al genoeg geamuseerd, dus mijn week kan niet meer stuk.

Fijne dag verder nog, ik ga naar huis en dan zie ik morgen jouw reactie wel tegemoet. En als je niet wilt reageren Klaas,, dan hoeft het niet hoor. Ik vind het zo ook al goed:)

• Like
Waarderingen: P8rb
Ik moet hier mijn goedbedoelde inzet toch echt staken Karel, EricR wordt een beetje moe van mijn healings :)

Wat een geestdodend lulverhaal "kareldeboer". Het boeit mij helemaal geen reet dat die gasten hierbij zijn omgekomen. Het enige wat ik deed was je vertellen, aan de hand van een citaat van Disraeli, dat je een nogal simpel persoon bent als een dergelijk artikeltje zoveel invloed heeft op je gemoedstoestand dat je dag er mee gemaakt is.

Verder echt helemaal niets hoor, gaat het weer een beetje met je? Je maakt je er nogal druk over he, wat die gekke Klaas allemaal niet vind van je afschuwelijk slechte schrijfseltjes hier. Zoals ik al zei; Little things affect little minds.

Ik ben hier om jou te genezen Karel, en ik ben geduldig.

Great people talk about ideas, small people talk about other people.

Klaas!

Ja dat zei ik van de week ook tegen mijn psychiater, trapte hij niet in hoor!

4 uur eigen moskee opblazen, dat zouden meer moslims moeten doen !

als ze dat hier nou ook eens deden zo..

karma is een b*ch

Terug
Naar boven