AndroidHealthClinic

Knieslot

Strong80

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
69
Nederland wil knieslot voor vrijgelaten misdadigers

telegraaf

DEN HAAG - De Nederlandse justitie wil een knieslot ontwikkelen voor tbs'ers - misdadigers die onder toezicht op verlof mogen. Als een tbs'er zich te ver van zijn begeleider begeeft, kan het knieslot vanop afstand worden geblokkeerd.

Nederland wil knieslot voor vrijgelaten misdadigers

De reactie van VB redactie:
In ons land gaat Justitie in de eerste plaats uit van de rechten van het individu en de rechten van de gevangene. In Nederland staan het recht op veiligheid en de bescherming van de samenleving bovenaan. En zo hoort het ook.
Vlaams Belang - Knieslot

Om maar eens aan te tonen wat voor een apenland België eigenlijk is. Zelfs een centrumlinks kabinet in NL is ervoor, maar de ultra linkse en koppige Walen in België komen meer op voor de rechten van criminelen dan voor de bescherming van de samenleving. Denk dat ik maar eens in NL ga wonen...

• Topic Starter Topic Starter
Zucht jongen apenland betekend dat het bestuur op niets trekt, heeft niets met allochtonen te maken wees gerust.

sjonge jonge, wat dacht je van niet meer met verlof???

Ik vind het een verdomd goed idee. De alternatieven vond ik ook wel leuk. Een verdovend middel dat geinjecteerd werd als je wegliep en een electrocutatie op afstand.

Of net als bij die ene film met van damme dat ze van die halskettingen omkrijgen die ontploffen als ze vluchten. Ook zeer effectief :D

Als zo'n crimineel zich Michael Johnsongewijs uit de voeten maakt gaat ie behoorlijk op z'n bek als dat knieslot aanslaat, gevolg: schadevergoeding voor z'n beschadigde tronie.
Daarom lijkt wat c4 ter hoogte van de nek ook een beter alternatief :thumbup:

Terug
Naar boven