MuscleMeat

koekje bij de koffie

Soms ben ik bang dat ik dit niet mijn hele leven volhoud.

Hoeft ook niet. Alleen als je wil afvallen kan het beste zo goed mogelijk. Als je daarna op gewicht wilt blijven zorg je gewoon dat je niet boven je onderhoud gaat eten. Een patatje hier en een koekje daar kan prima dan. Met mate;)

Ik laat die koekjes etc. liefst links liggen, is anders heel slecht voor mijn motivatie als toevallig mijn resultaten tegenvallen. Misschien dat het meevalt als ik wat langer bezig ben.

Trouwens, mensen die niet zich niet bewust bezig houden met de voeding die ze consumeren hebben naar mijn mening altijd commentaar. En soms is het moeilijk om dat commentaar in de wind te slaan. Vooral als je als ik laatst op moederdag bij je schoonmoeder op de koffie bent en haar kwarktaart boordevol suiker en vet afslaat.:mad: Heel irritant, vooral als degene met het grootste commentaar je eigen man is!:fire:

Laat al die zoetigheid voor een maandje eens achterwege, dan heb je er gewoon geen zin meer in.

Trouwens, mensen die niet zich niet bewust bezig houden met de voeding die ze consumeren hebben naar mijn mening altijd commentaar. En soms is het moeilijk om dat commentaar in de wind te slaan. Vooral als je als ik laatst op moederdag bij je schoonmoeder op de koffie bent en haar kwarktaart boordevol suiker en vet afslaat.:mad: Heel irritant, vooral als degene met het grootste commentaar je eigen man is!:fire:

:whip:of plaatje laten zien wat je streven is. Zal hij netjes zwijgen;)

• Topic Starter Topic Starter
:mad: Heel irritant, vooral als degene met het grootste commentaar je eigen man is!:fire:[/QUOTE]

Heeeeel herkenbaar!!! Ik moest er hardop om lachen!

Heel irritant, vooral als degene met het grootste commentaar je eigen man is!:fire:
Dus jij gaat op je eten etc. letten zonder dat met je man te overleggen / af te stemmen / zorgen dat hij je steunt (en de reden weet waarom je dat doet)?
Dat is natuurlijk vragen om problemen / commentaar.
Ik spreek door met mijn vriend wat ik doe en waarom, en heb de grootste steun aan hem!

Ik herken dat wel hoor. Krijg ook wel eens van die opmerkingen, maar dan omdat hij dan zelf geen schuldgevoel heeft bij zijn eigen 'momenten van zwakte'.:p

Dus jij gaat op je eten etc. letten zonder dat met je man te overleggen / af te stemmen / zorgen dat hij je steunt (en de reden weet waarom je dat doet)?
Dat is natuurlijk vragen om problemen / commentaar.
Ik spreek door met mijn vriend wat ik doe en waarom, en heb de grootste steun aan hem!

Dat valt mij vaker op. Als je partner weet waarom je zo fanatiek sport en gezond eet, dan verwacht je ook steun en support. Nu ben ik iemand die zijn eigen ding blijft doen ondanks commentaar, maar er zijn er ook genoeg die hierdoor zwichten en voor de bijl gaan.

On topic: Af en toe een koekje is niet erg hoor, maar je weet zelf hoe je in elkaar zit. Als 1 koekje betekent 2,3,4......niet aan beginnen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven