XXL Nutrition

koffie en hgh

Jaytjuh

Freaky Bodybuilder
Waardering
294
Lengte
1m98
Massa
120kg
Ik hou me aan het strikt geen carbs een uur voor en na mijn hgh shot, maar hoe zit dat met koffie? Kan ik bijvoorbeeld een koffie met een zoetje (edit: het gaat NIET om het zoetje) nemen of heeft dat ook invloed?

Laatst bewerkt:
als je je hier druk om gaat maken, dan kun je beter stoppen met alles wat je gebruikt

Zitten in koffie met een zoetje dan veel carbs? :duh::D

Gehe hoeveel mg zit er denk je in 1 zoetje?

Denk niet dat je je daar druk om hoeft te maken..

Toch geen enorm rare vraag, hij wil het gewoon goed doen en dus alle failures uitsluiten.

Ik zou de HGH door de koffie mixen :brew:

btje lopen b**chen naar gasten die echt TE onnozele vragen stellen is best leuk...
snap alleen niet zo goed waarom het gebeurd...hij wil het idd gewoon goed doen!!!

vind dat jay op de brandstapel moet

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat me niet om het zoetje maar om de koffie zelf. Koffie beïnvloedt namelijk de insuline gevoeligheid verrekte mongols :P

Die rooie ken zijn eige krag nie

Denk dat je niet zo druk om hoeft te maken.
Suc6

Hahaha kijk uit dat er geen hele kleine carb deeltjes in de lucht zitten he als je ademhaalt:D

Wie is nou de snackbar!

Gij of ik!

Drink je koffie jong.. Verrekte koekwaus..

Bietje hgh drbie ofnie dan, mop mop.

Het gaat me niet om het zoetje maar om de koffie zelf. Koffie beïnvloedt namelijk de insuline gevoeligheid verrekte mongols :P

Ik begrijp niet helemaal waarom je hier een punt van maakt. Het lichaam reageert op koffie alsof het een suiker is. In eerste instantie verhoogt het niveau van insuline, om de bloedsuikerspiegel te laten dalen. Echter de suikerspiegel was helemaal niet gestegen. Het lichaam reageert dan door de productie van adrenaline, die op zijn beurt suikers vrijmaakt uit de lever (uw reserve).
Dit is als je 1 of 2 kopjes koffie hebt genuttigt niet van dienaard dat deze als glucogeen wordt opgeslagen.

Zou me er niet zo druk om maken. Is het niet voor jou makkelijker om 's-avond 2 uur voordat je gaat slapen te zetten. Dan eet je ook geen carbs en drink je toch ook geen koffie meer?

Laatst bewerkt:
Ik begrijp niet helemaal waarom je hier een punt van maakt. Het lichaam reageert op koffie alsof het een suiker is. In eerste instantie verhoogt het niveau van insuline, om de bloedsuikerspiegel te laten dalen. Echter de suikerspiegel was helemaal niet gestegen. Het lichaam reageert dan door de productie van adrenaline, die op zijn beurt suikers vrijmaakt uit de lever (uw reserve).

Ja weet ik, maar ik vroeg me af of dit proces ervoor kan zorgen dat je minder insuline gevoelig wordt wanneer je dat omstreeks je gh shot doet.

ja hoe zit het dab met gewoon whey met water ?

in whey zit ong 2 gr KH per shake, of is de protocol echt 0.0 KH uur voor en uur na ?

en kan je dan gewoon vet bij eten ? zoals bijvoorbeeld 2 eitjes erbij ?

Terug
Naar boven