XXL Nutrition

kom op mensen word wakker

Wat moeten jullie weten over mij:
Mijn naam is Dylan en ben Klachten Nederland begonnen uit initiatief om Nederland te helpen met groeien en voor te blijven lopen op andere landen waardoor we ons Monopoly positie ten aanzien van 3e wereld landen behouden.
Ik ben van mening dat we op deze wereld zijn om elkaar te helpen.
Verder ben ik dyslectisch. De Nederlandse taal is onlogisch en onduidelijk met te veel regels. Het had veel makkelijker gekund, wat jaarlijks ons een hoop tijd had gescheeld met het corrigeren van die miljoenen fout geschreven teksten.
De Nederlands taal is in mijn ogen gewoon ontstaan en is er niet echt de tijd genomen om er efficiënt over na te denken.

Voor een dyslect, zou de taal al makkelijker worden zodra het op een logischer wijze aan elkaar verbonden is. Maar helaas.
Ik ben dyslectisch excuses voor spelfouten. Ben wel heel creatief en goed in wiskunde ;)

Om te beginnen welke ... heeft het woord dyslectisch bedacht :D Als dyslect moet je het maar eens goed proberen op te schrijven hahahaha en dat nog eens op verschillende manieren. Dislectisch, dislectich,dislectis,dislecties,dislektisch oef sjeetje zal het eens googelen :D zal vast wel iemand alles opgeschreven hebben. Maar degene die het woord bedacht heeft was niet echt ehm.... pienter. Vast een geleerde dat niet zijn school afgemaakt heeft, of altijd gepest werd door iemand met dyslectie tijdens wiskunde :D

doneer 1,30 via de telefoon :roflol:
waarom zou iemand dat nou weer doen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: heerlijk die opmerkingen kun je zien dat jullie niet weten wat er af speelt in dit k*t land :o

:roflol: heerlijk die opmerkingen kun je zien dat jullie niet weten wat er af speelt in dit k*t land :o

je hebt gelijk, heer heb ik bewijs dat de illu overal te vinden is:

dorito.jpg

Vertel jij dit soort dingen ook aan je kinderen?

Blijkbaar werk je ook undercover? Je zit dus zelf in het systeem dat je ze uitspuwt? Of zit je daar eigenlijk ook undercover om de waarheid te achterhalen? :eek:

vercrackt van de ghb ojeee. persoon die meisje van 15 dood reed onder invloed van GHB word ook nog vrij gesproken niet normaal vindt ik :rolleyes:

laatst nog bij undercover geweest mensen die GHB maken en verkopen.

Ik ken 1 iemand IRL die zo'n beetje alle complottheorieën gelooft die er zijn. Hij probeert mij elke keer weer te overtuigen maar kan die gast gewoon niet serieus nemen.

Bedankt voor de link, TS. Het is mij nu allemaal duidelijk. Jarenlang heb ik mijn ogen gesloten, maar jij hebt ze nu voor mij geopend.

• Topic Starter Topic Starter
Waag het niet om deze onzin aan je kinderen te voeren.
Dit is weer een mooi voorbeeldje waarom niet iedereen stemrecht zou moeten hebben.

is no onzin kerel ;) maar goed ieder zijn mening ik weet waar ik voor vecht als het om mijn rechten en het gezin gaat :)

Na een paar jointjes te hebben geconsumeerd lijkt het wel allemaal te kloppen. Ze willen de wereld overnemen en ze komen achter ons aan!! Het beste wat we kunnen doen is bij hen aansluiten en dat kan alleen als we op een gruwelijke wijze zelfmoord plegen. Namelijk, onszelf opsluiten in een kast met 3 homo-orang oetans terwijl we vastgebonden zijn met de handen achter ons rug en we alleen een tanga aanhebben.
oeh, tanga:D

peas my lads
Hoi Adil :roflol:

:roflol:

Prachtig topic.

Kun je me meer uitleggen waaskaas, ik begrijp nog niet helemaal hoe het werkt

Geen typfoutje gemaakt toen je een accountnaam koos? Volgens mij moet het namelijk 'Wauskees' zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven