XXL Nutrition

kom op mensen word wakker

Ik zei gewoon hoi :$

0497 28 15 24 :eyebrow:

Geen typfoutje gemaakt toen je een accountnaam koos? Volgens mij moet het namelijk 'Wauskees' zijn.

heb jij de machtelijke rechterlijkheidismen niet dit te veranderen, ik neem aanstoot aan zijn naam, gezien deze dezelfde als mijn spamafarische woonplaats "Waasland" draagt...

Is gewoon pure discriminatie.

Laatst bewerkt:
Soms vraag ik me af, of sommige chicks gewoon niet zwaar aan het trollen zijn, ipv werkelijk zo achterlijk te zijn.

Ken ook iemand die helemaal obsessief bezig is met die onzin, zijn ook vaak hippie's die veel wiet roken en in een fantasiewereld leven, vaak mensen die de handjes ophouden bij de sociale dienst.

Een willekeurig sprookjesboek uit de bibliotheek bevat nog minder fantasie dan illuminatieonzin.

Ken ook iemand die helemaal obsessief bezig is met die onzin, zijn ook vaak hippie's die veel wiet roken en in een fantasiewereld leven, vaak mensen die de handjes ophouden bij de sociale dienst.

Een willekeurig sprookjesboek uit de bibliotheek bevat nog minder fantasie dan illuminatieonzin.

True. Logisch redeneren kunnen ze ook niet. Het zijn echte emotiedenkers.
Maar als er een NWO zou bestaan dan willen ze natuurlijk 2/3e van de mensen dood hebben. Als ik een groot bedrijf zou hebben waarin mensen voor mij geld verdienen dan wil ik ze ook graag dood hebben...???

De huidige wereld is te complex en gedifferentieerd om een NWO te hebben, ik geloof best er punten met een sterke concentratie van macht, but no way dat onderlinge conflicten kunnen worden opgeheven en je 1 grote master of puppets kan hebben.

Ben wakker.

Ey ts hook me up met je dealerd pls, lijkt wel goeie shit te zijn aiiight

Sorry maar ik vind dit egt gestoort. Als je dit gelooft ben je gewoon een mong**l. Maar goed dat is wat ik vind ik ken iemand die dit gelooft. En ik iriteer mu kapot aan zijn miselijke preeken zijn zegt dat het vliegtuig in het wtc met een diaprojector is vervalst. Als zoon aparaat bestaat met zulke goeie kwalitijd. Wil ik hem hebbe voor gta5 :p

egt
gestoort
gelooft
iriteer
mu
miselijke
zoon
goeie
kwalitijd
hebbe

• Like
Waarderingen: mat