AndroidHealthClinic

Komt die golf! Twee grote moskeeën onder invloed van Moslim Broederschap

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.656
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
ROTTERDAM - De twee grootste moskee-eigenaren van ons land staan onder invloed van de Moslim Broederschapbeweging waaruit diverse terreurorganisaties zijn voortgekomen.

Het gaat om de Essalammoskee, waaraan de laatste hand wordt gelegd in Rotterdam, en de veelbesproken Westermoskee die volgens plan in Amsterdam moet komen. Beide moskeeën verrijzen onder het toeziend oog van kopstukken van de fundamentalistische Moslim Broederschap in Europa. Dit blijkt uit onderzoek van De Telegraaf. De beweging ijvert voor islamitische wereldoverheersing en is een bron van terrorisme.
Zo zijn de Palestijnse Hamas, de Egyptische islamitische jihad én Al-Qaeda ontsproten aan de Broederschap.

In het bestuur van de Rotterdamse Essalammoskee bevindt zich een kopstuk van de Europe Trust, de financiële instelling van moslimbroeders. De sponsor van het gebedshuis, een sjeik uit Doebai, steunt ook een Broederschapideoloog, die zelfmoordaanslagen legitimeert.
De Westermoskee komt als onderdeel van de Turkse organisatie Milli Görüs in de greep van de topman van de Duitse Moslim Broederschap-afdeling. Deze krijgt het beheer over de moskee. Hij is zit ook in de top van Europe Trust

Moskeeën in ban van radicale moslimgroep - telegraaf.nl [Binnenland]

Bouw dan maar stilleggen of verbieden dat zulke figuren invloed kunnen hebben op een moskee.

Dat laatste denk ik dan maar

Had het geloof ik al eens ergens gelezen, toch vaag dat dat allemaal maar kan gebeuren.

Kijk en dan vinden ze het gek dat wij nederlanders die troep niet in NL willen hebben. Het is gewoon te gek voor woorden dit. Hup Wilders Hup.....laat de leeuw niet in zijn hempie staan....hup...........

• Topic Starter Topic Starter
Of het allemaal maar kan gebeuren is de vraag, die Imam die Verdonk geen hand wilde geven vliegt er waarschijnlijk ook uit. In een vrij Nederland kan veel, maar er zijn grenzen natuurlijk.

Een moskee waar extreme geluiden te horen zijn mag van mij direct op slot, alleen verschuift dat het probleem weer ondergronds.

Niks op slot. Nuken die handel en er 5kamer appartementen van maken om de mismakende huizen tekort tegen te gaan.

Hopelijk gaat iemand met de fundering van die moskee kloten

Dus toch een Tsunami!!

Damn it.... :eek:

euh.... if you can't beat them, join them...

Sterf ongelovige westerse honden! Vanaf nu ben ik Radicale Moslim. :)
lekker m'n vriendin slaan en alle geiten op de kinderboerderij verkrachten.

het is in ieder geval fijn te lezen dat het religieuze extremisme zelfvoorzienend is en dat het niet wordt gefinancierd met belastinggeld.

Wanneer wordt 't mensen nu eindelijk eens duidelijk dat dat geloof veels te veel troep met zich meebrengt?

Damn it.... :eek:

euh.... if you can't beat them, join them...

Sterf ongelovige westerse honden! Vanaf nu ben ik Radicale Moslim. :)
lekker m'n vriendin slaan en alle geiten op de kinderboerderij verkrachten.

het is in ieder geval fijn te lezen dat het religieuze extremisme zelfvoorzienend is en dat het niet wordt gefinancierd met belastinggeld.

:roflol:

dat was mijn eerste gedachte... toch niet van mijn geld ? ofwel ?

Wanneer wordt 't mensen nu eindelijk eens duidelijk dat dat geloof veels te veel troep met zich meebrengt?
Christendom heeft in het verleden ook veel troep meegebracht, duurt een tijd voor al die geloven meegaan met de tijd natuurlijk, Islam loopt gewoon achter, radicalisme moet er met de tijd ook uitgaan, hoewel er altijd radicalen zullen overblijven in elk geloof.

Christendom heeft in het verleden ook veel troep meegebracht, duurt een tijd voor al die geloven meegaan met de tijd natuurlijk, Islam loopt gewoon achter, radicalisme moet er met de tijd ook uitgaan, hoewel er altijd radicalen zullen overblijven in elk geloof.

Yep maar over 't verleden maak ik me weinig zorgen.

En overigens de meest radicale christenen zijn degenen die zomaar ongevraagd bij je aanbellen ;)

de aivd houd al die imams al een tijdje in de gaten toch?

Nogmaals, nuken die hap.

Die moskeeen zijn ook gemaakt met geld van die zogenaamde homoschap. Als ik van crimineel geld een ferrari koop, dan wordt ie ook in beslag genomen. Nu dus ook, platgooien en er een hoerenclub op bouwen.

Ik ben dat gelul over radicale moslims in nederland helemaal beu. Wanneer doen die gasten nou eens wat? Het lijken wel ufo's, iedereen lult erover maar niemand ziet er wat van. En de moord op Theo van Gogh telt niet mee want dat was een dikke hufter.

Zullen we pas weer een radicale moslim topic openen als ze het CS van Amsterdam hebben opgeblazen?
agree :thumbup:
radicaal hier radicaal daar. maar die moskee in huizen waar afgelopen weekend brand geprobeerd is te stichten, is niet door moslims gedaan neem ik aan :rolleyes:

agree :thumbup:
radicaal hier radicaal daar. maar die moskee in huizen waar afgelopen weekend brand geprobeerd is te stichten, is niet door moslims gedaan neem ik aan :rolleyes:

en hiermee komt ook gelijk JOU ware aard naarboven, van mij mogen ze die KK Moskeen gewoon de fik erin. Zker degene die gesponsord zijn met gelden voor terrorisme

en hiermee komt ook gelijk JOU ware aard naarboven, van mij mogen ze die KK Moskeen gewoon de fik erin. Zker degene die gesponsord zijn met gelden voor terrorisme

"ware aard" :roflol: gaat weer nergens over die opmerking van je :rolleyes:
laat me raden we hebben hier een pvv stemmer? :roflol:

Terug
Naar boven