Fitness Seller

Komt die golf! Twee grote moskeeën onder invloed van Moslim Broederschap

agree :thumbup:
radicaal hier radicaal daar. maar die moskee in huizen waar afgelopen weekend brand geprobeerd is te stichten, is niet door moslims gedaan neem ik aan :rolleyes:

Ja vervelend dat er zijn dat er mensen zijn die de put willen dempen voordat het kalf verdronken is :rolleyes:

En nee dat zijn niet automatisch Wilders stemmers.

Stap 1 is gezet
Goedpraten van criminele activiteiten, ik wacht dit rustig af

Stap 1 is gezet
Goedpraten van criminele activiteiten, ik wacht dit rustig af

Als je het over mijn reactie hebt die was niet bedoeld om brandstichten goed te praten, maar om het ontkennen van radicale elementen tot het een keer te ver gaat.

Of moeten we wachten op de eerste bom in de rdamse metro voor we inzien dat er iets ongezonds broeits?

missile%20launcher%201.jpg

Als je het over mijn reactie hebt die was niet bedoeld om brandstichten goed te praten, maar om het ontkennen van radicale elementen tot het een keer te ver gaat.

Of moeten we wachten op de eerste bom in de rdamse metro voor we inzien dat er iets ongezonds broeits?

Hoe weet je dat die moskee in huizen radicale elementen had?
Mischien waren ze juist wel bezig om moslims te stimuleren om aan te passen

Zullen we pas weer een radicale moslim topic openen als ze het CS van Amsterdam hebben opgeblazen?

Helemaal mee eens. Tot nu toe zijn de meeste aanslagen gericht tegen de moslim gemeenschap. We weten allemaal wat er is gebeurd na de moord op Theo van Gogh. Vele aanslagen op moskeeen, scholen etc. De meeste mensen lijken dit echter te zijn vergeten of weggedrukt te hebben.

Hoe weet je dat die moskee in huizen radicale elementen had?
Mischien waren ze juist wel bezig om moslims te stimuleren om aan te passen

Je begrijpt me verkeerd. Sport2000 haalde een (volgens mij sarcastische maar dat terzijde) post aan waarin Lauw beweerde niet meer te lullen over radicale moslims tot er iets serieus gebeurd. Waarop Sport2000 iets roept van 'agree!'.

Op dat gedeelte reageerde ik.

Beetje vreemd verhaal, want wat houdt nu het 'onder invloed' staan in?
De huidige vorm van overheidstoezicht op hetgeen gepredikt wordt in diverse moskees volstaat wel lijkt me, en daarom lijkt het mij wel ver gaan om deze bouw stil te leggen omdat de wensen van Nederlandse moslims, namelijk de komst van een nieuwe moskee, toevallig overeenkomstig is met die van deze 'broederschap', al beoogt deze laatste er 'Islamitische wereldoverheersing' mee te bereiken...

Zolang deze invloed niet verder strekt dan slechts het verrijzen van een moskee hier heb ik er weinig tegen, zolang het geen wildgroei is en er wel degelijk noodzaak toe is. Maar zodra er fundamentalisten invloed willen krijgen in Nederland moet er toch heel hard worden ingegrepen.

Onwetendheid is 1 ding, maar dit willen projecteren op anderen is wel ernstig.

Ja vervelend dat er zijn dat er mensen zijn die de put willen dempen voordat het kalf verdronken is :rolleyes:

En nee dat zijn niet automatisch Wilders stemmers.

misschien niet per defenitie wilders stemmers, maar blijkbaar zijn erg genoeg mensen, die zodra ze iets horen in de richting van radicaal/extremisme/fundamenteel, zich gelijk beroepen op ideeën als "nuken, platgooien, uitzetten" etc etc. over wie geeft dit dan wat aan?
over de moslims die daar een moskee willen en waarvan de organisatie zich laat sponsoren door één of ander broederschap, of over de mensen die denken dat ze nog in de vorige eeuw leefden en een moslim er alleen was om vuilnis te rapen?

just my 2cc

misschien niet per defenitie wilders stemmers, maar blijkbaar zijn erg genoeg mensen, die zodra ze iets horen in de richting van radicaal/extremisme/fundamenteel, zich gelijk beroepen op ideeën als "nuken, platgooien, uitzetten" etc etc. over wie geeft dit dan wat aan?
over de moslims die daar een moskee willen en waarvan de organisatie zich laat sponsoren door één of ander broederschap, of over de mensen die denken dat ze nog in de vorige eeuw leefden en een moslim er alleen was om vuilnis te rapen?

just my 2cc

jaja bla bla ouwe boomknuffelaar, hoevaak hebben we dit nu niet all gehoord. Nou het is gvd niet de eerste keer dat we hiermee te maken hebben. Stelletje achterlijke randdebielen. Onmiddelijk sluiten die moskeeen en er woningen bouwen. heeft het tenminste nog een beetje nut.

jaja bla bla ouwe boomknuffelaar, hoevaak hebben we dit nu niet all gehoord. Nou het is gvd niet de eerste keer dat we hiermee te maken hebben. Stelletje achterlijke randdebielen. Onmiddelijk sluiten die moskeeen en er woningen bouwen. heeft het tenminste nog een beetje nut.

Haha c'mon...

Ik zou ook wel uit persoonlijk motief religie aan banden willen leggen, maar gelukkig kan ik wel iets verder denken dan mijn eigen opvattingen. Zou je ook eens moeten proberen, misschien nemen mensen je dan nog serieus.
En als je bepaalde vrijheden die ons onderscheiden van enkele Islamitische staten, die je ongetwijfeld minder hoog hebt zitten dan Nederland, ook hier de mensen wilt ontnemen, dan moet ook jou opvallen dat het onderscheid tussen deze staten steeds kleiner wordt...

Helemaal mee eens. Tot nu toe zijn de meeste aanslagen gericht tegen de moslim gemeenschap. We weten allemaal wat er is gebeurd na de moord op Theo van Gogh. Vele aanslagen op moskeeen, scholen etc. De meeste mensen lijken dit echter te zijn vergeten of weggedrukt te hebben.

Lol, inderdaad, Nederland is een tweede Gaza-strook geworden door ál die aanslagen op moslims. :roflol: Ja laten we onze blik maar afwenden van de snel groeiende radicale islam omdat er ook wat tuig rondloopt dat incidenteel wel eens een brandbom naar een moskee gooit. :rolleyes:

goede post, duidelijke onderbouwing en maakt een brede kijk op zaken zichtbaar :thumbup:

:rolleyes:

voor de rest, zie zoutzak zn post

Lol, inderdaad, Nederland is een tweede Gaza-strook geworden door ál die aanslagen op moslims. :roflol: Ja laten we onze blik maar afwenden van de snel groeiende radicale islam omdat er ook wat tuig rondloopt dat incidenteel wel eens een brandbom naar een moskee gooit. :rolleyes:

Wellus nietus topic 187183173187318371873 :yawn:

Het is maar een moskee, kunnen ze er geen onderzoekscentrum voor betere aborstustechnieken van maken? Interieur is net als in christelijke kerken ook niet de meest smakelijke (onder een goeie joint kan ik die kitch wel apprecieren :))

Lol, inderdaad, Nederland is een tweede Gaza-strook geworden door ál die aanslagen op moslims. Ja laten we onze blik maar afwenden van de snel groeiende radicale islam omdat er ook wat tuig rondloopt dat incidenteel wel eens een brandbom naar een moskee gooit.

happerdehap :D Vooral dat "incidenteel" en "wel eens" zijn mooi gekozen woorden. Van Gogh was ook een incident. Waar maken we ons in Nederland dan eigelijk druk om?

Incidenteel een moord vind ik toch wat ernstiger dan incidenteel een brandje. Maar goed, op dit moment is er relatief weinig aan de hand. Maar hoe is dat over 10 tot 20 jaar?

just my 2cc

Jij weet wel beter Sport. Jij weet ook wat er mis is aan dat 'één of ander Broederschap.' Het is niet zomaar een clubje gezellige Moslims namelijk. Je wil het probleem vermommen, wegstoppen, liever niet noemen. Want het is niet leuk om toe te moeten geven dat de financierders achter twee geweldig grote gebouwen ter ere van Allah nou nét ook de mensen zijn die terroristische organisaties steunen. Vertel je dat er wel even bij? Da's wel zo handig want dat is de stelling van het topic namelijk. ;)

Terug
Naar boven