XXL Nutrition

Komt die golf! Twee grote moskeeën onder invloed van Moslim Broederschap

• Topic Starter Topic Starter
Laat het gewoon duidelijk zijn, we willen in Nederland geen invloeden van welke radicale groepering ook. Kenmerkende voor dat soort groeperingen is dat ze makkelijk beinvloedbare jongeren gebruiken, geeft ook aan hoe laf ze zijn.

Je begrijpt me verkeerd. Sport2000 haalde een (volgens mij sarcastische maar dat terzijde) post aan waarin Lauw beweerde niet meer te lullen over radicale moslims tot er iets serieus gebeurd. Waarop Sport2000 iets roept van 'agree!'.

Op dat gedeelte reageerde ik.

Die post van me was min of meer sarcastisch....

Ik ben bang dat we langzaam maar zeker een heel onverdraagzaam en polariserend klimaat creeën. Dat is de schuld van autochtonen EN allochtonen.

Persoonlijk vind ik het de taak van de politiek om met een constructieve langetermijn visie te komen met als doel dat allochtonen hun normen en waarden aanpassen aan de Nederlandse cultuur. Maar dan moeten ze wel een eerlijke kans krijgen.
Een man als Geert Wilders zet naar mijn idee alleen maar aan tot meer intolerantie en polarisatie.
De reden dat ik dit zeg is omdat ik nogal wat allochtonen ken waarvan ik denk dat ze prima zijn geintegreerd zonder dat ze hun eigen identiteit hebben verloren (sorry Spiertje16 en Sport2000, jullie zijn DBB´s hoogstpersoonlijke Moslim terreurcel, het is niet anders. sorry. :D). Ik denk dus dat het best wel kan. Moskeeën in de fik steken en preken dat homo's van flatgebouwen moeten worden gegooid kan altijd nog, laten we eerst wat minder cortisol verhogende methode's proberen om tot een oplossing te komen.

"ware aard" :roflol: gaat weer nergens over die opmerking van je :rolleyes:
laat me raden we hebben hier een pvv stemmer? :roflol:

Zonder aanval op jou beslissing: Maak eens een topic waarom jij in godsnaam als Hollander in deze tijd besloten hebt om Islamiet te worden, daar kan ik nog altijd met mijn kop niet bij.

Wat het topic onderwerp betreft, hoe kan een westerse aannemer in godsnaam een moskee bouwen met deze wetenschap in het achterhoofd, is geld dan het enige waar aan gedacht wordt? Als de staat toch wéét dat er een reuzemoskee in aanbouw is in toch al verpauperde steden en dat zo'n radicaal figuur daar de baas gaat spelen.. verbied dat dan en arresteer dat leidertje.

Hij heeft dan misschien nóg niks fout gedaan maar voornemens zijn zulke praatjes te gaan verkondigen (en dat wellicht elder al doen) komt toch ook in de buurt van schending van onze cultuur en staatsveiligheid op lange termijn, niet? :scratch:

Die post van me was min of meer sarcastisch....

Ik ben bang dat we langzaam maar zeker een heel onverdraagzaam en polariserend klimaat creeën. Dat is de schuld van autochtonen EN allochtonen.

Persoonlijk vind ik het de taak van de politiek om met een constructieve langetermijn visie te komen met als doel dat allochtonen hun normen en waarden aanpassen aan de Nederlandse cultuur. Maar dan moeten ze wel een eerlijke kans krijgen.
Een man als Geert Wilders zet naar mijn idee alleen maar aan tot meer intolerantie en polarisatie.
De reden dat ik dit zeg is omdat ik nogal wat allochtonen ken waarvan ik denk dat ze prima zijn geintegreerd zonder dat ze hun eigen identiteit hebben verloren (sorry Spiertje16 en Sport2000, jullie zijn DBB´s hoogstpersoonlijke Moslim terreurcel, het is niet anders. sorry. :D). Ik denk dus dat het best wel kan. Moskeeën in de fik steken en preken dat homo's van flatgebouwen moeten worden gegooid kan altijd nog, laten we eerst wat minder cortisol verhogende methode's proberen om tot een oplossing te komen.

Eensch maar tegelijkertijd moet je als overheid ook niet je kop in 't zand steken en je verder alleen maar focussen op integratie. Van Gogh was misschien een incident maar in feite verschilde de dader qua invloeden en daadkracht weinig met de daders in Londen. Een tweede 'incident' is er snel genoeg.

:rolleyes:

Jij weet wel beter Sport. Jij weet ook wat er mis is aan dat 'één of ander Broederschap.' Het is niet zomaar een clubje gezellige Moslims namelijk. Je wil het probleem vermommen, wegstoppen, liever niet noemen. Want het is niet leuk om toe te moeten geven dat de financierders achter twee geweldig grote gebouwen ter ere van Allah nou nét ook de mensen zijn die terroristische organisaties steunen. Vertel je dat er wel even bij? Da's wel zo handig want dat is de stelling van het topic namelijk. ;)

ik zeg niet dat er wat mis mee mis en zeg ook niet dat er niets mis mee is.
mij ging het om het benoemen van de partijen, niet om de details van beiden naar voren te brengen, want dan zou ik ook moeten zeggen dat mensen die gelijk praten over "nuken" en "platbranden" net zo erg of erger zijn dan dat broederschap. punt was dat beide kanten zo hun fouten zullen hebben.
ik wil dus niets wegstoppen of vermommen, daar sta ik ook niet om bekend, dat weet jij ook, dat jij er nu een sport van maakt om mijn opmerkingen te bekritiseren als ze je enigzins niet bevallen, dát is dan net weer jouw zaak lieverd:kiss: maak daar dus niet mijn probleem van:heart:

Terug
Naar boven