- Waardering
- 2.656
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je begrijpt me verkeerd. Sport2000 haalde een (volgens mij sarcastische maar dat terzijde) post aan waarin Lauw beweerde niet meer te lullen over radicale moslims tot er iets serieus gebeurd. Waarop Sport2000 iets roept van 'agree!'.
Op dat gedeelte reageerde ik.
). Ik denk dus dat het best wel kan. Moskeeën in de fik steken en preken dat homo's van flatgebouwen moeten worden gegooid kan altijd nog, laten we eerst wat minder cortisol verhogende methode's proberen om tot een oplossing te komen."ware aard"gaat weer nergens over die opmerking van je
![]()
laat me raden we hebben hier een pvv stemmer?![]()

Die post van me was min of meer sarcastisch....
Ik ben bang dat we langzaam maar zeker een heel onverdraagzaam en polariserend klimaat creeën. Dat is de schuld van autochtonen EN allochtonen.
Persoonlijk vind ik het de taak van de politiek om met een constructieve langetermijn visie te komen met als doel dat allochtonen hun normen en waarden aanpassen aan de Nederlandse cultuur. Maar dan moeten ze wel een eerlijke kans krijgen.
Een man als Geert Wilders zet naar mijn idee alleen maar aan tot meer intolerantie en polarisatie.
De reden dat ik dit zeg is omdat ik nogal wat allochtonen ken waarvan ik denk dat ze prima zijn geintegreerd zonder dat ze hun eigen identiteit hebben verloren (sorry Spiertje16 en Sport2000, jullie zijn DBB´s hoogstpersoonlijke Moslim terreurcel, het is niet anders. sorry.). Ik denk dus dat het best wel kan. Moskeeën in de fik steken en preken dat homo's van flatgebouwen moeten worden gegooid kan altijd nog, laten we eerst wat minder cortisol verhogende methode's proberen om tot een oplossing te komen.
Jij weet wel beter Sport. Jij weet ook wat er mis is aan dat 'één of ander Broederschap.' Het is niet zomaar een clubje gezellige Moslims namelijk. Je wil het probleem vermommen, wegstoppen, liever niet noemen. Want het is niet leuk om toe te moeten geven dat de financierders achter twee geweldig grote gebouwen ter ere van Allah nou nét ook de mensen zijn die terroristische organisaties steunen. Vertel je dat er wel even bij? Da's wel zo handig want dat is de stelling van het topic namelijk.![]()
maak daar dus niet mijn probleem van