MuscleMeat

Koninklijke familie krijgt in 2009 zes procent opslag

En terecht, ze hebben het al zo slecht!:(

http://www.parlement.com/9291000/modulesf/gqiep84t

Dat is normaal, links en rechts zijn het al jaren eens over de monarchie (dat ze moet verdwijnen). Toch vreemd dat die dan blijft bestaan zou je denken? Nee, want er zijn nog genoeg onnozelaars die met een vlagje staan zwaaien op dagen dat deze pipo's in de aandacht komen of gevierd worden. Positief daaraan is dan weer dat deze mensen tot een uitstervend ras behoren.

Oke.

Je zou trouwens verwachten dat de mensen die het hier altijd hebben over "onze cultuur" wel voorstanders van het koningshuis zouden zijn.
Koningshuis vind ik nou typisch iets wat je tot een cultuur kan rekenen, niet dan?

Oke.

Je zou trouwens verwachten dat de mensen die het hier altijd hebben over "onze cultuur" wel voorstanders van het koningshuis zouden zijn.
Koningshuis vind ik nou typisch iets wat je tot een cultuur kan rekenen, niet dan?

wat hebben die ingeteelde leeghoofden met onze cultuur te maken? Ze zijn niet eens bij machte om de taal van de meerderheid te spreken..
Ze zijn zo'n 178 jaar geleden naar hier gehaald door (vooral) de Fransen om koning te komen spelen.. Leopold van Saksen-Coburg-Saalfeld, interessant hij was bankroet.. en na proberen aan te pappen met die van England nam hij deze titel maar als troostprijs..
Iedere koning van België had meerdere maitresses en leefden er zeeeer weelderig op los.. behalve de gefrustreerde Boudewijn dan.. :mad:

Fijne cultuur is dat!

bekijk deze fijne pee maar eens.. deze vermoorde/verminkte zwarten aan de lopende band...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leopold_II_van_België

wat hebben die ingeteelde leeghoofden met onze cultuur te maken? Ze zijn niet eens bij machte om de taal van de meerderheid te spreken..
Ze zijn zo'n 178 jaar geleden naar hier gehaald door (vooral) de Fransen om koning te komen spelen.. Leopold van Saksen-Coburg-Saalfeld, interessant hij was bankroet.. en na proberen aan te pappen met die van England nam hij deze titel maar als troostprijs..
Iedere koning van België had meerdere maitresses en leefden er zeeeer weelderig op los.. behalve de gefrustreerde Boudewijn dan.. :mad:

Fijne cultuur is dat!

bekijk deze fijne pee maar eens.. deze vermoorde/verminkte zwarten aan de lopende band...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leopold_II_van_België

Ik vind dat iets wat al 178 jaar in ons land woont wel bij onze cultuur horen. Daarnaast kunnen ze gewoon Nederland, niet zulke onzin verkopen.

Edit: Zie nu dat je uit België komt. Ik had het natuurlijk over het Nederlandse koningshuis.

Ik vind dat iets wat al 178 jaar in ons land woont wel bij onze cultuur horen. Daarnaast kunnen ze gewoon Nederland, niet zulke onzin verkopen.

Edit: Zie nu dat je uit België komt. Ik had het natuurlijk over het Nederlandse koningshuis.

bloedzuigers zijn het meer niet.. de rest is goeie PR.. die huren ze in..
Ze werken niet en leven van veel te hoge donaties..
en kom nu niet af met ; ze vertegenwoordigen België op allerlei banketten etc.. Dan kan je beter een andere/minder betaalde debiel sturen, ze (top politici) lachen zich kapot om hoe stom die mensen zijn! :mad:

EDIT: OK, in Nederland ligt het anders en wat beter als hier.. maar ook daar zijn het overbodige dure vogels. Dat ze stoppen met doneren, die mensen zijn al belachelijk rijk dankzij oa Shell etc..

het ergste is dat die soort dan nog kweekt als de konijnen bij...

dit weekend iemand de beelden van dat feestje van '15 jaar koning Albert op de troon' gezien ? was al even wansmakelijk... en hoe goedkoop: 1000 vijftienjarigen vlaggetjes in de pollen steken en laten juichen op de Brabançonne gespeeld op electrische gitaar :kots:

bloedzuigers zijn het meer niet.. de rest is goeie PR.. die huren ze in..
Ze werken niet en leven van veel te hoge donaties..
en kom nu niet af met ; ze vertegenwoordigen België op allerlei banketten etc.. Dan kan je beter een andere/minder betaalde debiel sturen, ze (top politici) lachen zich kapot om hoe stom die mensen zijn! :mad:

EDIT: OK, in Nederland ligt het anders en wat beter als hier.. maar ook daar zijn het overbodige dure vogels. Dat ze stoppen met doneren, die mensen zijn al belachelijk rijk dankzij oa Shell etc..

Ja, vind ik ook. Ben ook zeker voor afschaffing van het koningshuis.

Viel me alleen op dat mensen als Cutler en Big T, die het vaak over "onze cultuur" hebben, ook voor afschaffing zijn.

niet eerlijk ik wil in 2009 ook 6 procent opslag
blijkbaar is het niet voor iedereen crisis

Terug
Naar boven