XXL Nutrition

Kop op ontploffen!!

Hotbear85

Novice
Waardering
0
he makkers,

even een vraagje een van onze gabbers op de sportschool, zit aan een test kuur met 10 d boll pilletjes van gs per dag (beetje veel)...is al 8 weken bezig en wil het doortrekken naar 10 weken.. hij ziet er namelijk niet meer gezond uit, zijn ogen beginnen dicht te slaan van het vocht,en alles staat bol.. hij zit nu op 102 kg en wil naar de 110 kg lijkt mij onmogelijk, heb ook gezegd dat hij onmiddelijk moet stoppen ermee..

maar hoe verder..

wat zouden jullie adviseren!! had zelf gedacht een goede nakuur met nolvadex en clomid voor 3 weken, of is dit te weinig...

zou graag jullie mening willen

groetjes ;)

Is dit een grap? 10 weken op 100mg Dboll per dag?

Nou ben ik zeker geen tegenstander van Dboll, maar zelfs ik vind dit een beetje te debiel voor woorden!

Ik zou zeggen NU kappen en 3 weken nolvadex!

3 weken nolvadex???de nolvadex dan om 100 mg per dag ofzo :p:p denk dat ie beter is met minstens 5 weken nakuren...beginne met 50 de eerste 2 weken...dan 30 voor 2 weken,en dan 20 de laatste week...zal het beste zijn voor z'n testspiegels denk ik bij mezelf....pfff 100 mg d-bol perdag...ZWAAAAR (geschift) :p

• Topic Starter Topic Starter
geen grap...

nee dit is geen grap, ik ben me ook kapot geschrokken toen ik hem zag.. wat een gek... maar voor de duidelijkheid meteen stoppen en een nolvadex nakuur van 3 tot 4 weken.... geen clomid erbij of wel??

thanks...;)

Hou ons ff op de hoogte van de verdere verwikkelingen....

clomid niet perse nodig. nolva will do the job just fine.

Haha wat een mafketel :D

En hij wilde dit nog 2 weken doorzetten?

Als ze lichaam hem lief is kan ie beter gelijk kappen en nakuren voordat ze hoofd ontploft ;)

gewoon laten doordoen, en nomineren voor een darwinaward

Neerknallen uit BB-perspectief, dit soort debielen verpesten het.

hij zal zowaar op een kameel lijken met dat water in die bulten! :-)

Orale kuren (dus jouw kuur met dbol pilletjes) hebben een maximum van 5-6 weken voor de meeste mensen die gezond nadenken. De druk op je lever en nieren is enorm, als het goed is zullen je ogen binnenkort geel uitslaan van de geelzucht.

Vier weken Nolvadex als strafkamp, eerste week @40mg/dag, vervolgens 20mg per dag en Melkdistel zal je lever misschien een beetje kunnen laten rusten, wat een gekken tegenwoordig. En over 5 weken zijn ze alle 'massa' kwijt haha! :D

Het is Milk Thistle of Mariadistel DBC. Geen Engels/Nederlands hier.... ;)

DBC01 zei:
Orale kuren (dus jouw kuur met dbol pilletjes) hebben een maximum van 5-6 weken voor de meeste mensen die gezond nadenken. De druk op je lever en nieren is enorm, als het goed is zullen je ogen binnenkort geel uitslaan van de geelzucht.

Vier weken Nolvadex als strafkamp, eerste week @40mg/dag, vervolgens 20mg per dag en Melkdistel zal je lever misschien een beetje kunnen laten rusten, wat een gekken tegenwoordig. En over 5 weken zijn ze alle 'massa' kwijt haha! :D

-Leverbeschadiging is dik overdreven! Na 6-8 weken een c17aa orale steroide op 50mg is er nog weinig aan de hand!

-Met een goede nakuur zijn er goede resultaten te behouden. Vertel mij nou eens waarom je alles kwijt zal zijn? (Ik praat niet over het geval van de topicstarter)

@topicstarter: Maak eens een foto van die gast!?

Wel met Worfie eens.....leververhaal word mijns inziens sterk overdreven MAAR deze idioot maakt het wel erg bont met zn 100mg dbol per dag.:eek: :eek: :eek:

ik zou zo spoedig mogelijk op een natriumrijk dieet overgaan,haalt hij vast binnen een week die 110kg wel

Idd iedereen zit hier te kankeren over D-boll only dat niet goed is maar ik ken er wel een paar die 8 kilo gepakt hebben en 6 gehouden...natuurlijk is het beter met test erbij.

Ikzezlf zit al te denken aan een 5 weekse kuur D-boll/Winnydepot , kan er ook wel kilotje of 6 met behouden. (mits goede nakuur)

grtz

hahahaha:p

Er rest me nog weinig in te brengen. Zorg er gewoon voor dat ie onmiddelijk stopt met dit onverantwoord gedrag. Als ie zo graag wil groeien moet ie aan de injectables.

wimmeke26 zei:
Idd iedereen zit hier te kankeren over D-boll only dat niet goed is maar ik ken er wel een paar die 8 kilo gepakt hebben en 6 gehouden...natuurlijk is het beter met test erbij.

Ikzezlf zit al te denken aan een 5 weekse kuur D-boll/Winnydepot , kan er ook wel kilotje of 6 met behouden. (mits goede nakuur)

grtz

6 Kilo van wat? :D

Neem elke dag een pak zout bij je ontbijt, na een paar weken hou je van de 8 kilo er ook wel 6 over...waterretentie ja, plofkop!

-Met een goede nakuur zijn er goede resultaten te behouden. Vertel mij nou eens waarom je alles kwijt zal zijn? (Ik praat niet over het geval van de topicstarter)

IK heb het in dit geval over het kuurgedrag van topicstarter. Met zulke hersens verwacht ik niet dat ie wat overhoudt.

Terug
Naar boven