MuscleMeat

kopje koffie voor training

cjtje

Cool Novice
Waardering
0
Miss Fitness

op deze site staat dat cafeïne vetverbranding zou bevorderen...feit of fictie?
is er iemand die dit al geprobeerd heeft?

lijkt mij wel handig zo...een koffietje drinken om daarna meer vet te verbranden...:o

feit, alleen 1 kopje koffie zal weinig effect geven. je kunt caffeine tabletten slikken die idd afvallen bevorderen, evt in combi met stackers of andere afslankproducten.

is al veel langer bekend maar met een kopje koffie zul je er imo niet kopen, om echt van de vetverbranding te profiteren zul je imo moeten suplementeren

eur ? 1 - 2 koppen zwarte kopjes helpen wel degelijk :), en ze zorgen ervoor dat jeje maag niet verbrand als je nuchter cardio doet dus gewoon doen :)

koffie zorgt r voor dat je je maag niet verbrand...?

:rolleyes:

eur ? 1 - 2 koppen zwarte kopjes helpen wel degelijk :), en ze zorgen ervoor dat jeje maag niet verbrand als je nuchter cardio doet dus gewoon doen :)

als opkikkertje wel, als vetverbrander ook dan?! volgens mij toch maar héél licht dan hoor

Een grapefruit voor de training werkt ook bevorderend voor de vetverbranding. Uiteraard zijn er ook wel supplementen zoals L-Carnitine bv.

Standaard voor me training 400mg caffeine, me concentratie is super en je zweet meer en sneller. Dus standaard bij me pre shake 400 mg caffeine

ja klopt ik heb het weleens gezien op de sportschool, iemand was op nuchtere maag cardio aan het doen en z'n maag vloog in de fik na 20 min :eek:

Gelukkig was er een brandblusser in de buurt dus de schade bleef beperkt.

Als je tolerantie voor koffie laag is en je af en toe 700 mg erin gooit, voel je een echt strijders gevoel.

Je vochtafdrijving, hartslag, spijsvertering, denkvermogen nemen een hogere versnelling aan.

Je moet tenminste een uur wachten na een eiwit maaltijd met koffie en bij een maaltijd met carbs/vetten erin 1,5 uur. Als je voldoende water drinkt, merk je dat je huid naderhand ook gladder is.

Groente en fruit dempen de kans op laxering en minder efficiente opnname van voedsel. Ook je natrium en vitamines worden sneller afgebroken, compenseren dus.

Ach of het nu werkt ja/nee. Het blijft lekker. Als jij denkt dat het werkt, dan zal het in je hoofd wel helpen.

caffeinne lijkt me voor je uithoudingsvermogen...je energie dus eigenlijk

Nou, als ik net een kop koffie op heb en ik ga trainen, krijg ik altijd last van m'n buik. Als ik niet train heb ik dat niet.

dan kun jij niet tegen koffie ...

grappig dat jullie ermee lachen, doordat je je maag laat werken en er niets in te steken tasten de zuren de wand aan daarom moet je gewoon een glas water (of koffie) drinken om er toch iets in te steken.

grappig dat jullie ermee lachen, doordat je je maag laat werken en er niets in te steken tasten de zuren de wand aan daarom moet je gewoon een glas water (of koffie) drinken om er toch iets in te steken.

nooit van gehoord, maar het klinkt wel logisch.
je moet zowiezo water drinken als je gaat cardioën, helemaal als je net wakker bent.

Caffeine werk!

Voor vetverlies & kracht toename.

Enige nadeel is dat ik wel eens slaaploze nachten heb.

Terug
Naar boven