AndroidHealthClinic

Korps mariniers

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou het niet willen doen dit land verdedigen tegen een oorlog waar ik het zelf niet mee eens ben.Maar toch respect voor de mensen die het wel doen.
 
big kelvin zei:
Ik zou het niet willen doen dit land verdedigen tegen een oorlog waar ik het zelf niet mee eens ben.Maar toch respect voor de mensen die het wel doen.

Mij krijg je echt nooit zo ver om het leger in te gaan... Maar kweet niet of ik respect heb voor die lui, heb namelijk niet veel respect voor mensen in het algmeen... Behalve als ik ze persoonlijk goed ken etc... Dus kan niet echt zeggen dat ik respect heb voor wat ze doen, want oorlog voeren vind ik sowieso debiel, en ervoor trainen... tsjah, je moet er maar van houden.
 
ik ga naar het korps.. moet alleen nog keuren.. verdorie.. eerst ogen laten laseren

maar zonder kennis erheen kom je er niet.. je moet het 200% willen.. ik wil het al 3 jaar, en lees er al 3 jaar over.. ook spreek ik vaak met jongens die er nu 8 jaar zitten..
de eerste 2 jaar zijn het zwaarst.. vooral de eerste 27 weken in rotterdam..



en homer.. wat jij zegt slaat nonsens.. maar daar ga ik maar ff niet op deze zwoele avond op in
 
BBnoel zei:
Is er hier iemand die bij de Korps mariniers zit?
ik heb er echt interesse in...
weet alleen niet wat ik me ervan voor moet stellen, buiten de trainingen en zendingen in.
is het een oplijding?
heb je er naast je standaart diploma nog een oplijdnig voor nodig?
Waar word je opgeleid, dus welke bestemming in nederland.
wat verdiend zo iets?


en ik vind het verder maar dom over komen

zoek op google mischien


www.korpsmariniers.com
 
FrederX zei:
ik ga naar het korps.. moet alleen nog keuren.. verdorie.. eerst ogen laten laseren

maar zonder kennis erheen kom je er niet.. je moet het 200% willen.. ik wil het al 3 jaar, en lees er al 3 jaar over.. ook spreek ik vaak met jongens die er nu 8 jaar zitten..
de eerste 2 jaar zijn het zwaarst.. vooral de eerste 27 weken in rotterdam..



en homer.. wat jij zegt slaat nonsens.. maar daar ga ik maar ff niet op deze zwoele avond op in

C'est mon mening man.
 
een verkeerde voorstelling van zaken.. maargoed als niemand het doet, zitten we ook met een probleem ;)
 
FrederX zei:
een verkeerde voorstelling van zaken.. maargoed als niemand het doet, zitten we ook met een probleem ;)

Of juist niet :D Geen oorlog!
 
FrederX als je al 3 jaar lang marinier wilt worden, waarom doe je dan nog steeds aan BB? Beetje naïef imo...
 
hmm.. ik heb eens rond geneusd, mijn intresse gaat denk ik meer uit naar de KCT (korps commando troepen)die krijgen als ik het goed heb begrepen zelstandige missies.
Ik moet nu eerst nog even me VWO afmaken, dan zie ik wel verder.
 
pkc zei:
Paraat is dat al minder, en hoe hoger je zelf komt hoe meer je je hersens (als je die hebt, het GEMIDDELDE niveau van een marinier is niet echt bijster hoog te noemen) mag gaan gebruiken.
PKC

DBC01 zei:
Maar idd het gemiddelde IQ van mariniers is niet bijster hoog en dat kan ook niet anders want ieder mens met ontwikkelde hersens zou zich er niet aan wagen. ;)

Klinkt wel erg generaliserend. :cool:

Bij de mariniers zeggen ze juist dat ze geen hersenloze spierbundels kunnen gebruiken, mede omdat je snel op elke (overwachte) situatie moet kunnen inspelen.

Domme mensen kunnen dat niet.

Daarnaast worden ze tijdens de keuring aan zware psysische testen onderworpen om de 'domme figuren' eruit te filteren.

Dat zijn niet de boerenlullentesten die ze bij de landmacht gebruiken.

Om mn broer maar ff als voorbeeld aan te halen voor het gemak, hij is na de Havo bij de Mariniers gekomen. Daarna is hij afgestudeerd aan de Hogeschool (HEAO)
 
pkc zei:
FrederX als je al 3 jaar lang marinier wilt worden, waarom doe je dan nog steeds aan BB? Beetje naïef imo...


omdat ik eerste en diploma wil halen.. en niet alleen bodybuilding broeder.. ook boksen en hardlopen
 
DBC01 zei:
Vijf uur slaap in een week :eek: :eek: Damn...ik zou ter plekke in coma vallen.

Maar idd het gemiddelde IQ van mariniers is niet bijster hoog en dat kan ook niet anders want ieder mens met ontwikkelde hersens zou zich er niet aan wagen. ;)


en hoe zit dat van die portiers dan :D

nee ff zonder gein.. je hebt nu ff te snel een conclusie getrokken. t korps moet je willen.. ken jongens van het atheneum die er bij willen.. dus zo gek is dat niet..

je moet gewoon wat lef hebben :P
 
Leviathan zei:
Daarnaast worden ze tijdens de keuring aan zware psysische testen onderworpen om de 'domme figuren' eruit te filteren.

Dat zijn niet de boerenlullentesten die ze bij de landmacht gebruiken.

HHAHAHHAHAHAHHA! :D Alle, maar dan ook alle, keuringen voor defensie worden op het IKS in Amsterdam uitgevoerd en zijn voor elk cluster (niveau) hetzelfde!! Het enige verschil is dat je voor bijvoorbeeld KCT en Kmarns een 4 moet scoren, terwijl je voor bijvoorbeeld verpleegkundige slechts cluster 1 nodig hebt.

@ FrederX ; kan je minstens een half uur lang op 14 kpu lopen? Daar begint hardlopen pas namelijk imo... Daarvoor ben je aan het sjokken of dribbelen of wat dan ook...
 
BBnoel zei:
hmm.. ik heb eens rond geneusd, mijn intresse gaat denk ik meer uit naar de KCT (korps commando troepen)die krijgen als ik het goed heb begrepen zelstandige missies.
Ik moet nu eerst nog even me VWO afmaken, dan zie ik wel verder.


Het kct heeft inderdaad niemand anders nodig om een operatie uit te voeren.
Wel zal het heel zwaar worden om erbij te komen vanuit de burgermaatschappij.Beter eerst mariniers of eventueel luchtmobiele brigade en daarna bij het kct solliciteren.
 
pkc zei:
HHAHAHHAHAHAHHA! :D Alle, maar dan ook alle, keuringen voor defensie worden op het IKS in Amsterdam uitgevoerd en zijn voor elk cluster (niveau) hetzelfde!! Het enige verschil is dat je voor bijvoorbeeld KCT en Kmarns een 4 moet scoren, terwijl je voor bijvoorbeeld verpleegkundige slechts cluster 1 nodig hebt.

@ FrederX ; kan je minstens een half uur lang op 14 kpu lopen? Daar begint hardlopen pas namelijk imo... Daarvoor ben je aan het sjokken of dribbelen of wat dan ook...

ik loop 15 km in een uur.. ik denk het dus wel :)
 
haha 1 woord: loser

of toch 2: zomer trainertje
 
pkc zei:
Ik lach om de naieve houding en onwetende van sommigen van jullie, m.a.w. ik lach jullie uit! Als je niets beters hebt te melden dan "Blij om te zien dat jij dit topic zo grappig vindt." dat kan dat net zo goed via PM of je kunt ook gewoon je mondje houden.

Wow!!! Jij zit zeker bij PKC? Moet je wel heel erg trots op zijn hoor !!! :)
Je mag ons idd uitlachen, want wij zijn onderdanig aan jouw superieure opleiding :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven