XXL Nutrition

Kort kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
waarom laat je trenbolone, mast en test niet gewoon gedurende de hele 20dagen doorlopen. is zon goede combi!!!

Op die manier heb ik niet genoeg injectie spots dat is dan wel 4ml wat ik moet zetten ED, dat is een hoop hoor en ik wil niet dat mijn trainingsschema eronder lijd. Zodat ik makkelijker in beeld heb hoe ik mijn resultaten behaal en waarmee.

7dagen Clomid(50mg) & Nolvadex (20mg)
HCG in laatste 10dagen van kuur voor de zekerheid.

Voor mijn gevoel heb je niet meer nodig, estrogen is niet in hele hoge hoeveelheden aanwezig en cortisol ook niet, als je nou in week 8 van je kuurtje zit dan gaat het hard met die waardes. Deze conclusie trek ik uit verschillende posts op forums. Zelf heb ik me 1x goed laten onderzoeken en alles was top. Dus ben sowieso niet bang voor een slecht herstel. Ben eerder huiverig voor het effect wat het heeft op lange termijn dus daarom probeer ik het zo veilig mogelijk te doen. Ik kuur ook niet omdat ik zo groot wil worden, ja tuurlijk wil je wel groot worden. Vind het leuk om te doen.

Uhh, leuk om zoveel aas in je donder te steken?
Als ik ernaast zit zeg het me dan.

En om je goed te kunnen helpen vroeg ik je gewoon je kuurverleden hier eens neer te zetten.
Ik hoef toch niet erna te gaan zoeken???

Trouwens, na mn korte kuur ben ik erachter gekomen dat er genoeg injectie-plekken zijn, dus jouw verhaal gaat niet helemaal op.

1e kuur, Test E + D-bol
2e kuur, Test E, Deca, EQ
3e kuur, Test Prop, Masteron <- dit was een korte kuur

Ik heb altijd veel last van prop injecties dus als ik 4ml zet in me reet np, maar als ik 2ml in me benen zet ben ik een halve kreupele, dus denk je maar in hoe ik dan last heb de hele week dat is voor mijn gevoel niet lekker trainen. Iedereen reageerd anders op die injecties sommige mensen hebben niet eens last van een prop injectie de volgende dag maakt niet uit waar ze hem zetten.
Overigens ja ik geniet ervan, Zit jij jezelf met tegenzin te prikken dan? Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.

ziet er eg keurig uit , als dennis zegt zou het wss ook kunnen . Maar dit zal op zich ook prima werken ;)

Veel suxes !

Ik zou ook de Tren/Masteron kunnen halveren en die allebij doen gedurende 20dagen, dat zou ook kunnen ja

Heb jij iets toe te voegen in deze tread?

Je zou moeten weten dat we niets aan halve info hebben.
Een gepast advies is dan onmogelijk te geven.

Als je een idee hebt welkom, zo niet, post dan ook niet.

Heb inmiddels de doseringen gelezen, en vind deze kuur iets aan de zware kant.
Zou best wat resultaat met zich meebrengen, dat is zeker, maar met minder ook.
Denk er ff goed overna.
De gekozen gear is imo wel goed.

Heb jij iets toe te voegen in deze tread?

Ja zijn er toevallig betere ideeen? Overigens kan ik ook aan IGF komen.
Ik dacht dit te gaan gebruiken bij dag 21-40 en dan misschien wel weer hetzelfde kuurtje starten op dag 45. Is dit nou teveel van het goeie met mijn kuur verleden of zal ik het gewoon doorzetten.

Ik dacht dit te gaan gebruiken bij dag 21-40 en dan misschien wel weer hetzelfde kuurtje starten op dag 45. Is dit nou teveel van het goeie met mijn kuur verleden of zal ik het gewoon doorzetten.

Heb inderdaad betere ideeen.
Heb contact met iemand die zich met recht expert mag noemen op het gebied van korte kuren.
Ik leer er erg veel van.

Veel teveel bro!

Kuur kort.
Je idee qua veiligheid klopt.
Dus hou het dan ook kort.
15 tot 30 dagen maximaal.

De prop kan bv echt wel naar 100mg ipv 150.

Veel teveel bro!

Kuur kort.
Je idee qua veiligheid klopt.
Dus hou het dan ook kort.
15 tot 30 dagen maximaal.

De prop kan bv echt wel naar 100mg ipv 150.

Ok ik ga met minder proberen. Scheelt nog geld ook, en je heb gelijk idd. Meer is niet altijd beter. Bedankt voor het advies.:D
Zat iniedergeval in de goeie richting.

Dit is het soort van cycle die je alleen maar zou adviseren aan gasten die op niets meer reageren. Voor een 4e cycle vind ik het persoonlijk te zwaar. Zou de prop op 100mg ed zetten, dat met de trenbolone zou al voor genoeg vuurwerk moeten zorgen.

Succes

Dit is het soort van cycle die je alleen maar zou adviseren aan gasten die op niets meer reageren. Voor een 4e cycle vind ik het persoonlijk te zwaar. Zou de prop op 100mg ed zetten, dat met de trenbolone zou al voor genoeg vuurwerk moeten zorgen.

Succes

Ik heb de Masteron erin voor de anti aromatase kwaliteiten. Dat scheelt weer anders moet ik een potje arimidex kopen. ;)
Bovendien is het gewoon een goed middel.

Ik heb de Masteron erin voor de anti aromatase kwaliteiten. Dat scheelt weer anders moet ik een potje arimidex kopen. ;)
Bovendien is het gewoon een goed middel.

Ik heb het niet zo op het feit van de nevenwerkingen, die zullen best meevallen (tenzij je gevoelig bent voor eentje)

Waar ik op doel is dat je hier een cycle doet voor een gevorderde. Realiseer je ook: hoe hoger je doseert hoe sterker de terugval erna als je terug clean traint. Of je moet een onderhoudsdosis gaan gebruiken

Ik heb het niet zo op het feit van de nevenwerkingen, die zullen best meevallen (tenzij je gevoelig bent voor eentje)

Waar ik op doel is dat je hier een cycle doet voor een gevorderde. Realiseer je ook: hoe hoger je doseert hoe sterker de terugval erna als je terug clean traint. Of je moet een onderhoudsdosis gaan gebruiken

Niet helemaal waar flex.
Zn doseringen zijn na het verlagen van de prop niet echt hoog.

Bovendien word t zn 4e kuur.....beetje vroeg? misschien, maar het is echt niet te vergelijken met de opzet die ik toen deed.

Het hele idee erachter is niet fout, hopelijk hou je wel je koppie erbij!

dat terugval verhaal is dus minder waar bij korte kuren juist..

Niet helemaal waar flex.
Zn doseringen zijn na het verlagen van de prop niet echt hoog.

Bovendien word t zn 4e kuur.....beetje vroeg? misschien, maar het is echt niet te vergelijken met de opzet die ik toen deed.

Het hele idee erachter is niet fout, hopelijk hou je wel je koppie erbij!

Ofwel heb ik iets gemist ofwel vindt je 150mg prop per dag niet veel voor iemand die zn 4e cycle doet?

Terug
Naar boven