XXL Nutrition

Kort kuurtje

Dat is alleen maar extra meegenomen
Je hebt ook veel minder negatieve hormonen in je lichaam zoals cortisol en oestrogenen, dan beperkt je terugval ook een stuk

Als je 10 gram AAS verspreidt over 20 dagen of je verspreidt het over 50 dagen, dat feedbackmechanisme ivm cortisol en oestros gaat net via dezelfde manier tot zn recht komen

Nee dat gebeurd niet..omdat je lichaam pas na 3-4 weken homeostasis gaat zoeken...de cortisol built op begint pas goed na 3+ weken, dit is een van de redenen dat bij normale kuren de meeste gains worden gemaakt in de eerst 4-6 weken

Ben zeer benieuwd naar het resultaat hiervan.
Doseringen vind ik op zich wel oke voor een 4e kuur, ligt er ook een beetje aan hoe je in het verleden gedoseerd hebt.

Voor masteron had ik persoonlijk iets anders gekozen, je kunt ook gewoon de tren doortrekken.

• Topic Starter Topic Starter
Na enig discussieren heb ik de volgende conclusie getrokken, doseringen verdeelt zo gaat het er nu uit zien:

Dag 1-20 ED
Test Prop 100mg
Masteron 50mg
Tren 50mg

Dag 10&15
400IU HCG

Dag 23-28 ED
Nolvadex 10mg
Clomid 50mg

MGF Dag 1-20
Biceps 50mg (4x week)
Triceps 50mg (4x week)
Weekelijks dus 800mg

Als het allemaal zover is, zal ik proberen een log bij te houden. Verwacht er niet teveel van ben niet zo`n schrijver.

Na enig discussieren heb ik de volgende conclusie getrokken, doseringen verdeelt zo gaat het er nu uit zien:

Dag 1-20 ED
Test Prop 100mg
Masteron 50mg
trenbolone 50mg

Dag 10&15
400IU HCG

Dag 23-28 ED
Nolvadex 10mg
Clomid 50mg

MGF Dag 1-20
Biceps 50mg (4x week)
Triceps 50mg (4x week)
Weekelijks dus 800mg

Als het allemaal zover is, zal ik proberen een log bij te houden. Verwacht er niet teveel van ben niet zo`n schrijver.

Ziet er goed uit kerel :)

Succes

Ziet er zeker goed uit! Ik sta bekend als de aller grootste voorstander van korte kuurtjes! Lach vaak ook iedereen uit die 10-12 weken aan de riods gaat;
*nakuurd met enkel een pakje clomid terwijl z'n ballen nog knikkers zijn(hcg; wat is dat?)
*weken met een half slappe harrie doet
*na 4 weken scheit ziek word van het vele eten
*z'n hele rug onder de acne zit
*opploft en voor lul loopt tijdens de kuur en vervolgens weer 5kg afvalt
*Weken met mini balletjes loopt etc etc!

Ga die combinatie met tren ace en masteron en natuurlijk prop (een must in bijna elke korte kuur) zeker weten ook nog wel een keer proberen! Keep us posted!

Hou je ons op de hoogte van hoe dit kuurtje verloopt. Wil zelf namelijk ook een soortgelijk kuurtje doen, alleen laat ik die tren nog even staan en wil ik iets minder "hards", eiwit sparend erbij

Dag 1-20 ED
Test Prop 100mg
Masteron 50mg
trenbolone 50mg

Dag 10&15
400IU HCG

Dag 23-28 ED
Nolvadex 10mg
Clomid 50mg

MGF Dag 1-20
Biceps 50mg (4x week)
Triceps 50mg (4x week)
Weekelijks dus 800mg

Jammer als je niets zou schrijven kerel.
Eigen keus natuurlijk.

Het zou iig wel kracht bijzetten aan de theorie die ik al verkondig sinds ik mn eigen korte kuur heb gedaan.
Ik krijg hier bijna dagelijks nog vragen over.

Zoals ik het nu zie is het de manier van cyclen!

Post op zn minst de resultaten.

Trouwens tren in deze cycle is super!!!

@dimi p, niet zo enorm overdrijven aub wanneer het aan komt op 12 weekse kuurtjes.
Dit zijn nog steeds de cycles die je als beginner dient te doen om erachter te komen waar je goed op gaat.

Jammer als je niets zou schrijven kerel.
Eigen keus natuurlijk.

Het zou iig wel kracht bijzetten aan de theorie die ik al verkondig sinds ik mn eigen korte kuur heb gedaan.
Ik krijg hier bijna dagelijks nog vragen over.

Zoals ik het nu zie is het de manier van cyclen!

Post op zn minst de resultaten.

Ja heb nog geen charisma hierzo dus ja misschien moet ik toch maar een logje maken voor jullie.

Doen het nou maar maat, anders stuur ik Mark NL op je af!

Ja zo werken die dingen hier op dbb. :mad:

Doen het nou maar maat, anders stuur ik Mark NL op je af!

Ja zo werken die dingen hier op dbb. :mad:

Nou vooruit omdat jullie het zo lief vragen:D
Zal nog wel ff duren maar kijk er zeker naar uit! Spulletjes zijn binnen van GG:rolleyes: . Nolva van EPL, Clomid van Hellas.

Terug
Naar boven