Fitness Seller

Korte broek bij dames, geef jullie mening.

Ik vind het honds lelijk, bah

jpy2vn.jpg

Geil :D

Ik hou niet zo van trends, maar het mooie ervan is dat ze vanzelf weer over gaan.

gister was er een turk in een spijkerbroek aan het trainen.. gast je had hem moeten zien.

Turk of geen turk, KOM OP, hij had een spijkerbroek aan, met een dolce&gabanna riem, en een shirt zonder mouwen aan. Armpjes waren 25 cm. Zijn grote broer was er ook... die was wel een buffel..

maar kom op, trainen in uitgaanskleding???? WTF happened to sportkleding? sport is sport, geen modeshow

SageFrancis zei:
gister was er een turk in een spijkerbroek aan het trainen.. gast je had hem moeten zien.

Turk of geen turk, KOM OP, hij had een spijkerbroek aan, met een dolce&gabanna riem, en een shirt zonder mouwen aan. Armpjes waren 25 cm. Zijn grote broer was er ook... die was wel een buffel..

maar kom op, trainen in uitgaanskleding???? WTF happened to sportkleding? sport is sport, geen modeshow

Meisjes zijn daar ook goed in. Een TE strakke zwarte broek met een halter topje met glitters??? Vaak komen die meiden alleen om rond te huppelen en aan hun flesje te lurken...

Deze schoenen worden het ook weer helemaal deze winter:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Helaaaaas, daar gaat Hert niet aan mee doen! OOk niet onder die belachelijke korte broeken in de winter.... :D

jpy2vn.jpg

waarom doet me dit denken aan Trainspotting?? :D

korte broeken bij vrouwen zijn helemaal niks

vrouwen horen een rok(je) te dragen en goed te kunnen koken

Oh, je bent een belg. Dan kan je haar helemaal niet verstaan met dat k*ttige rotterdamse accent.

hoeft ook niet! gewoon palen!!!!!!!!!! :hornyna:

Hertje zei:
Meisjes zijn daar ook goed in. Een TE strakke zwarte broek met een halter topje met glitters??? Vaak komen die meiden alleen om rond te huppelen en aan hun flesje te lurken...

bitches we all love to h8! Ni3t h4tUhHhhH

:D, maar zieter inderdaad niet uit.

Korte broek KAN geil staan.. zelfs van die bermuda's, maar dat is niet voor iedereen weggelegd.

Ik moet zeggen dat ze vaak zonder kleren mooier zijn :)

Terug
Naar boven