Fitness Seller

Korte broek bij dames, geef jullie mening.

De nieuwe mode... die dunne beentjes onder die grote bontkragen... de verhoudingen kloppen gewoon totaal niet. Ik vind het echt niks en die korte broeken, van die 3/4 dingen, die net niet over de laars heenvallen is echt het uiterste. Of dan van die Ugs eronder... mijn god, de wereld gaat ten onder.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier doel ik dus op met dit topic, ik zie het hier steeds vaker. Ik vind het gewoon geen gezicht, en het is nu volop in de mode. Waar zijn de klassieke miniskirts heen? :D

Alles is beter dan de sinasappel huid van Trudie, Mien en Gerda door een te strakke roze legging heen te zien.
Wat is dat kledingstuk destijds misbruikt zeg door mensen voor wie het helemaal niet bestemd was!

afschuwelijk, die korte broeken.

Gewoon een lekker kort rokje of een strakke spijkerbroek.

Soms vind ik een strakke spijkerbroek nog geiler dan een rokje..

RubenSossa zei:
afschuwelijk, die korte broeken.

Gewoon een lekker kort rokje of een strakke spijkerbroek.

Soms vind ik een strakke spijkerbroek nog geiler dan een rokje..

Absoluut, gewoon een strakke modieuze jeans vind ik nog steeds het mooist voor een meid.

Ik dacht trouwens eerst dat jullie het over dit soort korte broekjes hadden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier in A'pen zie je niets anders: vind het wel mooi eigenlijk. Met mooie laarzen eronder we lte verstaan

guardian zei:
Hangt ervan af wat je bedoeld met een 'korte broek'

Zeer kort = geil in geval van mooie benen
Halflang, bermuda = :barf:
Driekwart = af en toe wel koddig ;)

:eek: Ik ben het eens met guardian!

Nope vind het niets voor mij...

Sportfood.nl zei:
Alles is beter dan de sinasappel huid van Trudie, Mien en Gerda door een te strakke roze legging heen te zien.
Wat is dat kledingstuk destijds misbruikt zeg door mensen voor wie het helemaal niet bestemd was!

hahaha gelijk heb je... je zag nogal de modellen lopen met die leggings..
Jambers-gevallen..

kort broekje met de wangen van de kont zichtbaar is super geil!!!!!!

Terug
Naar boven