MuscleMeat

Korte docu: Natural Bodybuilding Mauro

Fout die veel BB érs maken is om alles te gaan koken en veeeels te laag in hun goede vetten gaan zitten, de zogenaamde angst voor vetten.

dat dak wel zijn hoor , maar de meesten hier hebben toch een voedingsschema en of dieet dat ze volgen denk ik , dus de meesten zitten toch goed met vetten en de nodige kcal's,
teveel koken ik heb maar een maaltijd die gekookt is .

Laatst bewerkt:
lol als hij een bodybuilder is ben ik er ook 1 xD

• Topic Starter Topic Starter
komaan jongens, hij gaat een beetje elitair lopen te wezen alsof hij het gemaakt heeft in het bbmilleau terwijl hij een dwerg is die je als hij op straat loopt in de riool sukkelt.

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

zijn armen meten 42 cm zegt hij, bij 1.62 is dat groot ja.
De lengte verpest het heel erg vind ik je kan er nooit vet uitzien als je 1.62 bent.

net omgekeerd, op die lengte is het net heel gemakkelijk om er buff uit te zien op foto's. In het echt lach je daarmee.

zn kuiten zijn lachwekkend, maar dat gaf hij zelf ook al aan..
verder tamelijke fysiek goed in verhouding
die mits de nodige toewijding,rust,voeding en training zeker naturel haalbaar is
(en toch buffer dan 90% van DBB)

komaan jongens, hij gaat een beetje elitair lopen te wezen alsof hij het gemaakt heeft in het bbmilleau terwijl hij een dwerg is die je als hij op straat loopt in de riool sukkelt.

Het doel van die docu is om te laten zien hoeveel het wel niet kost om naturel een goed fysiek op te bouwen, als subdoel is er nog jongeren in dat land aan te sporen niet zo vroeg (of helemaal niet) te beginnen met AS. 10% van de jongeren van 13 jaar heeft het wel gedaan.

Met deze naturel bodybuilder als voorbeeld willen ze denk ik een realistisch beeld schetsen van wat er bij komt kijken naturel een bodybuildwaardig fysiek te krijgen, maar dat het wel degelijk mogelijk is. Het is juist beter om een 'realistisch' fysiek erneer te zetten dan het fysiek van bijv. die jim cordova de ook naturel zegt te zijn. Deze gast zegt helemaal niet dat hij het gemaakt heeft of wat ook maar. Hij geeft alleen zijn mening en legt uit waarom hij die mening heeft.

Laatst bewerkt:
Het doel van die docu is om te laten zien hoeveel het wel niet kost om naturel een goed fysiek op te bouwen, als subdoel is er nog jongeren in dat land aan te sporen niet zo vroeg (of helemaal niet) te beginnen met AS. 10% van de jongeren van 13 jaar heeft het wel gedaan.

"80% of statistics are made up, including this one"

Ik geloof er niks van. Nergens bronnen te vinden. Het is niet omdat je huisdokter bent dat je niet kan liegen.

EDIT: aha ik zie het al. Onder "doping" worden ook alle soorten drugs verstaan. Weed en al inbegrepen.

Aangezien ongeveer 5% van 6-12 jarigen astma heeft heb je daar al een deelpercentage van(beta-blokkers of corticosteroiden). Het gebruik van pseudo-ephidrine tegen verkoudheid en je hebt er nog meer. Kan zo nog doorgaan.

En dan die spuit erbij tonen en een "dun dun DUUUUUUUUUUN"-stijl musiekje erbij :roflol: Wat een flater weer

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Obeb
"80% of statistics are made up, including this one"

Ik geloof er niks van. Nergens bronnen te vinden. Het is niet omdat je huisdokter bent dat je niet kan liegen.

EDIT: aha ik zie het al. Onder "doping" worden ook alle soorten drugs verstaan. Weed en al inbegrepen.

Aangezien ongeveer 5% van 6-12 jarigen astma heeft heb je daar al een deelpercentage van(beta-blokkers of corticosteroiden). Het gebruik van pseudo-ephidrine tegen verkoudheid en je hebt er nog meer. Kan zo nog doorgaan.

En dan die spuit erbij tonen en een "dun dun DUUUUUUUUUUN"-stijl musiekje erbij :roflol: Wat een flater weer

Oke dat is jou mening:) Ik vind het een goede docu vergeleken met andere bodybuilding gerelateerde docu's (naast pumping iron en nog een paar).
En ik zeg ook helemaal niet dat die statistieken of onderzoeken kloppen. Ik zeg alleen dat het vanuit dat oogpunt (waarschijnlijk) is gemaakt.
Wat betreft die onderzoeken/statistieken ben ik het helemaal met je eens.

Ik snap alleen niet dat altijd alles afgezeken moet worden... komt er docu over een naturel bodybuilder met een geweldig lichaam dan gaat iedereen weer bitches "ja naturel my ass", komt er een docu over iemand met niet 100kg droge spiermassa die naturel is, en dat is het weer ja hij is te klein en zijn lichaam stelt niks voor...

Goeie docu! Geeft een goed beeld weer wat er allemaal nodig is!

Aan iedereen die vindt dat hij het beter kan, bewijs het zou ik zeggen...

Fout die veel BB érs maken is om alles te gaan koken en veeeels te laag in hun goede vetten gaan zitten, de zogenaamde angst voor vetten.

Waar, maar ik vind het bakken van vlees niet de ideale manier om aan mijn vetten te komen. Veel plantaardige olieen verliezen hun onverzadigdheid bij hoge temperaturen, en speciale bakolieen die dat niet doen zijn vaak flink geraffineerd.

Ik kook liever mijn kipfilet, en giet er dan achteraf wel olijfolie overheen. Zo weet je ook precies hoeveel olie je binnen krijgt (als je het erin bakt weet je niet hoeveel er achter blijft in de pan), en het is niet extreem verhit geweest wat eventueel de structuur kapot gemaakt kan hebben.

Ik bak mijn kippefillet zonder vetstof, lukt me perfect in een anti kleefpan en vele malen lekkerder dan gekookt.

Goed fysiek, knappe prestatie. Benen lijken echter wat klein (kuiten geeft hij zelf al toe). Ook blijf ik dat Italiaans een verdacht taaltje vinden. :D

Ik bak mijn kippefillet zonder vetstof, lukt me perfect in een anti kleefpan en vele malen lekkerder dan gekookt.

Tegenwoordig heb ik ook Pem cooking spray, maar goed.. dat levert dus geen vetten.

Als zijn body zo speciaal is dat er zelfs een docu over gemaakt wordt, dan vraag ik me af hoever je naturel kan komen/ of je uberhaupt wel een redelijke fysiek kan krijgen in een acceptabele periode.. deze man heeft 10 jaar judo en 10 jaar bb gedaan.

het gaat niet om het feit dat zijn 'body speciaal is' maar om de essentie, dus dat je nooit opgeeft en altijd verder kunt gaan, je grenzen verleggen (ook zonder AAS).

• Like
Waarderingen: Obeb
Waar, maar ik vind het bakken van vlees niet de ideale manier om aan mijn vetten te komen. Veel plantaardige olieen verliezen hun onverzadigdheid bij hoge temperaturen, en speciale bakolieen die dat niet doen zijn vaak flink geraffineerd.

Ik kook liever mijn kipfilet, en giet er dan achteraf wel olijfolie overheen. Zo weet je ook precies hoeveel olie je binnen krijgt (als je het erin bakt weet je niet hoeveel er achter blijft in de pan), en het is niet extreem verhit geweest wat eventueel de structuur kapot gemaakt kan hebben.

Klinkt allemaal heel logisch maar vraag me wel af waarom het dan gekookt moet worden ???
Tussen de grill heb je toch ook geen vetstof nodig. Ik doe het steeds zo en het smaakt heerlijk.

Terug
Naar boven