XXL Nutrition

Korte Enquête (KARMA) 5 vraagjes maar

done

Hoeft eens geen ring, gewoon door de mouw van je foking jas.

En vervolgens aan de kapstok.

1z3ux6p.jpg
+1 word vaak in winkels gebruikt voor de duurdere jassen!

done

Hartelijk dank voor uw deelname!

Ahaa.. het idee bestaat al

Maar nu is voor invidueel. Ik zou hem wel willen maar is beetje overbodig want eigenlijk kan je meestal wel je jas kwijt..

Ahaa.. het idee bestaat al

Maar nu is voor invidueel. Ik zou hem wel willen maar is beetje overbodig want eigenlijk kan je meestal wel je jas kwijt..
met oprol systeem kan t best wel eens handig gaan worden!
Zeker voor buurt cafe's enzo waar toch de meeste jassen onbewaakt hangen kan dit wel eens gaan werken!
je kan je jas gewoon overal aan vast maken!

enquette ingevuld! (ofniet.... :trollface: )

done

Op school en werk gooi ik mijn jas altijd in m'n kluisje.

Als ik ga stappen maak ik me meer zorgen om die homo's die de jassen in nemen en mij een kaartje geven en vervolgens mijn jas aan de verkeerde mee geven. Is al eens bij een vriend van me gebeurd.

Op school en werk gooi ik mijn jas altijd in m'n kluisje.

Als ik ga stappen maak ik me meer zorgen om die homo's die de jassen in nemen en mij een kaartje geven en vervolgens mijn jas aan de verkeerde mee geven. Is al eens bij een vriend van me gebeurd.
Bij dat systeem kan je vaak ook even op de grond kijken of er nog van die briefjes liggen :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ligt er natuurlijk ook aan hoe duur je jas is. Een jas van 50 euro kijk ik ook niet naar om. Maar een mooie leren jas van 250 ? Zou wel even de tijd nemen om die te beveiligen.

Done
Had een jas van 200e is gestolen tijdens een scholierenfeestje.. dus vind het wel handig ja

bij mij ook zo gebeurd tijdens het stappen.

waren lekker vroeg in de discotheek, erg rustig nog bij de jassen, dus kon goed zien dat mijn jas ook daadwerkelijk aan de juiste hanger hing waar ik het kaartje van had.

Kom ik aan het eind terug is me ****ing net-nieuwe jas weg.
hoppa, weg 150 gulden.

dat was de 1e en laatste keer dat ik een goede jas aandeed naar het uitgaan :)

sindsdien heb ik alleen maar een oude jas aan gedaan, en uiteraard nooit meer gebeurd he... karma is a bitsj

ik had vroeger ook een lederen van tussen de 16 en 18000 bef
ze was is int cafe gestolen en een paar maand nadien komt diene pipo gewoon met mijn vest binnen. :rolleyes: hij had dikke pech want ik had mijn initialen er op het etiket vanbinnen gezet.:D:)

nee
nee
nee
nee
maakt mij niet uit.
dat waren mijn antwoorden.

Done.

Done.
Hoeveel mensen hebben al ingevuld so far? Wil zelf ook binnenkort een enquetetje doen ;)

heb nog geen karma....

:P

Terug
Naar boven