- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 word vaak in winkels gebruikt voor de duurdere jassen!Hoeft eens geen ring, gewoon door de mouw van je foking jas.
En vervolgens aan de kapstok.
![]()
met oprol systeem kan t best wel eens handig gaan worden!Ahaa.. het idee bestaat al
Maar nu is voor invidueel. Ik zou hem wel willen maar is beetje overbodig want eigenlijk kan je meestal wel je jas kwijt..
)Bij dat systeem kan je vaak ook even op de grond kijken of er nog van die briefjes liggenOp school en werk gooi ik mijn jas altijd in m'n kluisje.
Als ik ga stappen maak ik me meer zorgen om die homo's die de jassen in nemen en mij een kaartje geven en vervolgens mijn jas aan de verkeerde mee geven. Is al eens bij een vriend van me gebeurd.

Als ik ga stappen maak ik me meer zorgen om die homo's die de jassen in nemen en mij een kaartje geven en vervolgens mijn jas aan de verkeerde mee geven. Is al eens bij een vriend van me gebeurd.

Done.
Hoeveel mensen hebben al ingevuld so far? Wil zelf ook binnenkort een enquetetje doen![]()