- Waardering
- 1
Ik zit erover te denken om een korte kuur samen te stellen met lange en korte esters. Waarom? Omdat ik denk dat het mogelijk moet zijn om hiermee goede resultaten te halen. Het idee is een beetje gebaseerd op het frontload principe van lange kuren maar dan zonder opvolgende kuur. De winstrol is eigenlijk de basis zodat je continu boven je eigen axis zit. Het geleidelijke verloop van de enanthaat esters zorgt dat de kuur niet inkickt als een debiel, en je na de kuur ook weer een zachte landing hebt op je eigen axis die met een korte kuur zo goed als intact blijft. Het zou er dan alsvolgt uitzien;
Dag 1 500 mg test E
Dag 1 400 mg tren E
Dag 5 500 mg test E
Dag 5 400 mg tren E
Dag 9 500 mg test E
Dag 9 400 mg tren E
week 1-3 75 mg winstrol ED
Afhankelijk van de resultaten wil ik deze kuur een aantal keer herhalen met time on = time off. Ik ben er nog niet helemaal uit dus alle suggesties zijn welkom.
Dag 1 500 mg test E
Dag 1 400 mg tren E
Dag 5 500 mg test E
Dag 5 400 mg tren E
Dag 9 500 mg test E
Dag 9 400 mg tren E
week 1-3 75 mg winstrol ED
Afhankelijk van de resultaten wil ik deze kuur een aantal keer herhalen met time on = time off. Ik ben er nog niet helemaal uit dus alle suggesties zijn welkom.
.

Kijk eens hoe lang ik hier rondhang......en daarvoor las ik al op de voorganger van dit board.