AndroidHealthClinic

Korte kuur met lange en korte esters mogelijk?

Tsunami

Rijk man
Elite Member
Waardering
1
Ik zit erover te denken om een korte kuur samen te stellen met lange en korte esters. Waarom? Omdat ik denk dat het mogelijk moet zijn om hiermee goede resultaten te halen. Het idee is een beetje gebaseerd op het frontload principe van lange kuren maar dan zonder opvolgende kuur. De winstrol is eigenlijk de basis zodat je continu boven je eigen axis zit. Het geleidelijke verloop van de enanthaat esters zorgt dat de kuur niet inkickt als een debiel, en je na de kuur ook weer een zachte landing hebt op je eigen axis die met een korte kuur zo goed als intact blijft. Het zou er dan alsvolgt uitzien;

Dag 1 500 mg test E
Dag 1 400 mg tren E
Dag 5 500 mg test E
Dag 5 400 mg tren E
Dag 9 500 mg test E
Dag 9 400 mg tren E
week 1-3 75 mg winstrol ED

Afhankelijk van de resultaten wil ik deze kuur een aantal keer herhalen met time on = time off. Ik ben er nog niet helemaal uit dus alle suggesties zijn welkom.

Durf ik niets op antwoorden maar ben wel zeer benieuwd naar de reacties.

De Winstrol is hier het enige met korte esters dus ik snap je vraag niet...

Huh, wil je 3 weken aan de lange esters??

Dat heeft geen nut maar volgens mij snap ik je vraag nog steeds niet. Je zal denk niet bedoelen dat je 3 weken lange esters wil gebruiken...
Dus leg het nou nog eens uit a.u.b.

Ja indd, zal je weinig opleveren gappie. Kan beter gewoon wat korte esthers pakken...

ps, je zal alleen wat vocht vast gaan houden in die 2-3 weekjes, waardoor het lijkt alsof je wat wint. Maar een maandje later zal je alles weer kwijt zijn

• Topic Starter Topic Starter
Ja indd, zal je weinig opleveren gappie. Kan beter gewoon wat korte esthers pakken...

ps, je zal alleen wat vocht vast gaan houden in die 2-3 weekjes, waardoor het lijkt alsof je wat wint. Maar een maandje later zal je alles weer kwijt zijn

Waarom werkt enanthaat in dit geval anders dan acetaat of propionaat? Tuurlijk het vocht zal erbij zitten maar anabolen zijn anabolen dus je zal er ook massa bijpakken. Of zit ik nou helemaal verkeerd?

Mijn bedoeling is om een piek te veroorzaken in de eerste tien dagen en die terug te laten lopen in de tweede tien dagen. Maar over drie weken te zorgen dat je altijd ruim boven je eigen productie zit, vandaar de winstrol.

Waarom werkt enanthaat in dit geval anders dan acetaat of propionaat? Tuurlijk het vocht zal erbij zitten maar anabolen zijn anabolen dus je zal er ook massa bijpakken. Of zit ik nou helemaal verkeerd?

Mijn bedoeling is om een piek te veroorzaken in de eerste tien dagen en die terug te laten lopen in de tweede tien dagen. Maar over drie weken te zorgen dat je altijd ruim boven je eigen productie zit, vandaar de winstrol.

Het komt doordat het gewoon ff duurt voordat enanth esthers lekker hun werk gaan doen. Tis niet anders.
Gewoon voor korte eshters gaan man. Fina (trenbolone ace) is het sterkste goedje wat er is! Doet vanaf dag 2 z'n werk al en is binnen een week al uit je lichaam verdwenen!

test enanthaat merk je pas na een week of anderhalf/2.
daarbij 1 week aan de test en trenbolone,,,
en dan 3 weken winstrol denk niet daar je daar veel resultaat van zult krijgen.
die test e zou ik minimaal 8 weken gebruiken.

in de 3e week begint het net lekker te werken,,en dan stop je alweer.

en je neemt ook geen klein nakuurtje erna?
je moet het natuurlijk zelf weten,,

maar ik zou eerst een beetje dit forum uitspitten,,naar mooie voorbeeldkuurtjes etc.

voor het geld hoef je het niet te laten want as kost tegenwoordig ook geen drol meer vergeleken met 10 jaar terug

Ik zit erover te denken om een korte kuur samen te stellen met lange en korte esters. Waarom? Omdat ik denk dat het mogelijk moet zijn om hiermee goede resultaten te halen. Het idee is een beetje gebaseerd op het frontload principe van lange kuren maar dan zonder opvolgende kuur. De winstrol is eigenlijk de basis zodat je continu boven je eigen axis zit. Het geleidelijke verloop van de enanthaat esters zorgt dat de kuur niet inkickt als een debiel, en je na de kuur ook weer een zachte landing hebt op je eigen axis die met een korte kuur zo goed als intact blijft. Het zou er dan alsvolgt uitzien;

Dag 1 500 mg test E
Dag 1 400 mg trenbolone E
Dag 5 500 mg test E
Dag 5 400 mg trenbolone E
Dag 9 500 mg test E
Dag 9 400 mg trenbolone E
week 1-3 75 mg winstrol ED

Afhankelijk van de resultaten wil ik deze kuur een aantal keer herhalen met time on = time off. Ik ben er nog niet helemaal uit dus alle suggesties zijn welkom.

Gaat ook met lange esthers geleidelijk bro!!! Als je een korte kuur doet zou nik de mg's flink opschroeven....

Je zal hiervan gewoon resultaat mee boeken, het gaat uiteindelijk om de hoeveelheid MG`s A.S. die in je lichaam rondgiert, omdat het met lange esthers langer duurt voordat die top is bereikt zal je pas later effect merken, dus als je daarom flink veel zet in de eerste 10dagen dan zal je zeker goeie resultaten maken. Alleen die dosis die jij nu in je hoofd heb zal weinig teweeg brengen.

Als je het zo wilt doen begin dan in week 3 met winstrol,valt het tenminste samen met de test.En winstrol heeft geen ester.

Kijk eens in de logsectie, bigmaus heeft een korte cycle gedaan met lange esters. http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/korte-kuur-64227/

Alleen 9 dagen vind ik wel heel kort... maar het zal gerust kunnen hoor, idee erachter is niet verkeerd.
Hard in... fast out.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/korte-kuren-theorie-l-rea-67482/
Misschien heb je dit al gelezen hoor, maar anders is het ook wel interessant :).

Die van Maus (en andere korte kuurders) heeft me inderdaad wel op dit idee gebracht. De posts van IKKE ken ik ook. Ik heb de doseringen bewust laag gehouden omdat ik maar twee serieuze kuren heb gehad en daarnaast erg goed reageer op medicatie. Ik zit nog wel te overwegen om te verhogen of te verlengen, maar zoals ik al zei; ik ben er nog niet uit.

Wat Maus heeft gedaan is alleen met lange esters werken in de eerste 18 dagen, ik wil juist met winstrol al wat pakken op het moment dat de test en tren nog moet gaan werken. En zo ook weer eindigen. De pct moet dan een ook stuk korter kunnen omdat de axis minder te leiden heeft gehad.

Maar nogmaals, alle suggesties zijn welkom :D

Ik vind het maar onzin.

Lange esters zijn voor lange kuren met langzamere werking en korte esters zijn voor korte kuren maar snelle werking (kickstart).

Ik zou dat niet door elkaar gaan gooien. Kan wel maar het heeft niets voor niets een lange of korte ester.

Als je heeeel kort aan de lange esthers gaat moet je MEGA hoog doseren, net als Maus. Maw GEKKE HUIS! Laat staan dat je niet weet hoe je daarna gaat reageren als je weer een normaal 10weeks kuurtje gaat nemen op normale hoeveelheden.....
Dus zet het gewoon uit je hoofd ;)

test enanthaat merk je pas na een week of anderhalf/2.
daarbij 1 week aan de test en trenbolone,,,
en dan 3 weken winstrol denk niet daar je daar veel resultaat van zult krijgen.
die test e zou ik minimaal 8 weken gebruiken.

in de 3e week begint het net lekker te werken,,en dan stop je alweer.

Als je hoog genoeg doseerd merk je het al veel eerder. Met een dag of vier verwacht ik al meer kracht en natuurlijk de trenlucht :D

en je neemt ook geen klein nakuurtje erna?
je moet het natuurlijk zelf weten,,

Nakuur komt er zeker, hoe die eruit ziet weet ik nog niet. Waarschijnlijk alleen nolvadex en clomid met de nodige supplementen

maar ik zou eerst een beetje dit forum uitspitten,,naar mooie voorbeeldkuurtjes etc.

voor het geld hoef je het niet te laten want as kost tegenwoordig ook geen drol meer vergeleken met 10 jaar terug

Een beetje dit forum uitspitten? :p Kijk eens hoe lang ik hier rondhang......en daarvoor las ik al op de voorganger van dit board. :D
Ik heb al aardig wat theorieën voorbij zien komen en praktijkvoorbeelden gelezen.....ik pik er zo nu en dan één uit die me aanstaat. En dat is al weer veel te lang geleden :D

Terug
Naar boven